@Cyn
Vond het zelf ook erg jammer. Had jullie zo graag in het echie gezien.
ik gok dat we voor woensdag alweer toe zijn aan een nieuw deel…?
wat denken jullie??
Gaat lukken!!!
Meiden ik ga richting werk!! Spreek jullie van daar af, en anders morgen weer!!!
Kus Cynnie
werk ze dan cyn!!
ik ben al heeeeeeeeeeeel nuttig bezig hoor!! hahaa
Helemaal mee eens! Kan voor vandaag niets nuttigers bedenken dan deel 12 vol kletsen :slywink: .
shit heb wat problemen hier met internet dus als jullie me niet meer zien, dan weten jullie waar het ana ligt
ach, jullie zullen mn gezwets tovch niet missen hahaha
Gaan je wel missen hier!!! Is de computernerd niet toevallig in de buurt?
hahaha
nee ik zit op mn werk
en het gaat wel, krijg alleen af en toe een rare melding
maar gaat goed zo te zien
voel me net een dooverbind muts…echt weer maandag hoor!
Maar dan ook een echte maandag :wacko: . Zelfs internet heeft er last van
.
Zo ook weer opgelost! Meneertje de deur weer uit, ik lekker gedoucht en nu ff hier bijlezen. Pfff kon meteen met dweil en stofzuiger het huis door, met al die grote zwarte voetafdrukken :disgust:
Het regent hier nog steeds…
hey meiden…ben ik weer…al terug uit school en alweer met askim gekletst op msn…nu tijd voor jullie ![]()
@bloem…haha ja je mag rustig lachen hoor…vond het zelf achteraf ook wel lachen. nu ben ik 4x keer van hier naar daar gerent…haha
@cyn&beps…werk ze…en cyn…miss had je je beter toch gister op je neus kunnen laten slaan door beps…dan was je er nu al vanaf geweest ![]()
@jill…'t ziet er niet alleen gezellig uit…het was ook reuze gezellig!! volgende keer meer hier in de buurt…kan je ook komen:D
@marion…buiten koken, heb ik ook niks anders te doen dan hier wat kletsen:beef:
@diegene wat ik vergeet…sorry, maar vind jullie allemaal even belangrijk hoor
hahaha:p ![]()
dikke kus
@dia…wat fijn dat het nu is opgelost…
hier is het ook regenachtig…bah!!
deel 12 volkletsen haha moet lukken er is niets te doen hier op het werk!
ff vraagje: hoe moet je foto´s in je fotoalbum zetten of is dat natuurlijk heel makkelijk, maar zie ik het gewoon nergens staan?
ohh ik zie het al, gewoon op fotoalbum klikken haha goedemorgen bregje ![]()
we hebben laatst sevvy er ook doorheen gesleept, was nog deel 11 geloof ik, dus dan moet het zelfs jou lukken ![]()
@ filiz, goeie!! hahahahaaa
heb kouwe voeten, nog steeds op slippertjes, dus maar ff mn dikke geitenwollekn sokkies aandoen…brrr
waar is die warme choc met slagroom…?? :wub: :wub:
@Dia
Fijn dat de klus geklaart is. Kan je lekker weer je eigen dingen doen.
@Filiz
Ergste is dat ik genoeg te doen heb. Alleen geen zin, maandag he! Zit daarom nu maar even dom nieuwsbrieven uit te printen, moest ook nog gebeuren en een goede reden om aan de computer te blijven zitten.
@Bloem
Nog steeds zo’n last van je teen?
@Bloem
Hier is ie dan … chocolademelk met slagroom ![]()
http://www.hondenhuys.nl/kelder/overige_dranken/beker_chocolademelk.gif
haha…wel zuinige slagroom hoor!!