Nou ja, 4 nachtjes…5 dus!
Goeiemorgen!!!
Haha jullie zijn echt verslaafd!!! Ik ben toen ik thuis kwam gelijk mijn bed ingerold, had zo’n knallende koppijn, en pijn in mijn neus… En nee dat kwam niet van de wijn
…
@Filiz, arme meid… Jeetje dat vind ik echt vervelend voor je!!! Maar vond het wel super dat je er bij was!!!
@Mar&Mar; vond het leuk om jullie nou eens in het echt te zien!!!
@Bloem, heerlijk die uitspattingen van jou!!
@Beps, was je laat thuis met je vertraging??? ik was om 21.30 al thuis… :evil: En ik heb vanmorgen maar een afspraak gemaakt bij de dokter:retard:
Nou meiden ik spring ff onder de douche, moet straks ook weer gewoon werken!!!
Thanks voor de super gezellige middag+avond!!!
Liefs Cyn
Pff zit nu al bijna een uur te wachten en nog steeds niemand te zien! En aangezien onze de bel niet werkt :frown: moet ik constant in de gaten houden of er al iemand aankomt grrrrr.
En het weer is ook al zo dramatisch, straks maar lekker even met m’n hoofd voor de gezichtsbruiner, lekker!!!
XX
Goedemorgen iedereen!!!
@Filiz wat vervelend meid als je na zo een gezellige dag zoveel pech hebt.
@Iedereen een gezeligge werkweek!!
@Dia ja dat is altijd het vervelende dat die gasten nooit hun afspraken nakomen en dat je altijd moet wachten.
Ze weten dat jij ze nodig hebt,dus er zal niets anders opzitten dan te wachten.
Meiden, foto van de meeting staat in mijn fotoalbum!!!
X
@de meetinggangers: super leuk dat jullie het zo naar je zin hebben gehad! weer helemaal bijgeklets…zou het nu rustiger worden op de tt?![]()
Volgende keer ben ik er zeker bij!! richting het zuiden ![]()
Nu ik ga even verder met me nha cursusje turks, en ben tegelijk aan het werk, ach het heeft ook zo zijn voordelen :teeth:
x
@Bregje, natuurlijk wordt het niet rustiger!! Wij zijn nog lang niet uitgepraat met elkaar:slywink: :beef:
X
@ Cynthia: Nou zeg, dat ziet er gezellig uit. Ik heb geprobeerd te zien,wie wie was. :retard: Zo te zien, staat Bloem er niet op, dus zal die de foto wel gemaakt hebben.
Leuke foto hoor! Hoe is het nu met je knallende hoofdpijn? Hopenlijk al wat beter.
Werkse nog vandaag. Ik moet nu ook gaan werken ![]()
Bloem staat inderdaad niet op de foto… Zij wilde de foto graag nemen!!
Koppijn gaat nu wel hoor!! Thanks ![]()
x
gggoooooooooooooddd morning all!!!
wat een heerlijkheid, lekker tot 10.00 uur uitgeslapen…was wel nodig na die wijn :retard: moet straks werken tot 8, dan ben ik ook wel weer :retard: dus wees maar niet jaloers op mij hoor!!
hahahaaa
@filiz, meissie meissie toch, niet eigenwijs hoor!! ik zeg nog, neem die eerdere trein nou maar, dan ben je in ieder gavel onderweg, maar nee, filiz wacht wel, en lang!! :delete: sorry, hahaha
@ roanna, goed gezien, ik sta wel op foto’s, maar heb liever niet dat die hier in het fotoalbum terecht komen, en ach, je weet hoe ik eruit zie, anders had je me niet gemist.
@ jill, hoe was jouw nacht??
@ diamond, lekkere schoonfamilie heb jij…zadelen ze je op met zo’n karwijtje en dan vraagt die man natuurlijk van waar is dit waar is dat, hoe zit het met zus en zo, en jij alleen maar van…uhm…blond…:so:
oh, wat erg, zit naar een clip van paris hilton te kijken, djeez :delete:
anyway, beps, werk ze, lekker af en toe meelezen en cyn…gaat ie weer wat beter?? toch nog steeds die verkoudheid??
@de rest…hoe was jullie weekend??
zie trouwens dat die karaf wijn toen al half leeg was…
beps weet je zeker dat we er toch geen 2 op hebben?? hahahaa
en wie zitten er aan de raki…haha
Het ziet er reuze gezellig uit!!!
Wat mij hier op TT zo opvalt is dat iedereen zo goed met elkaar kan kletsen er is geen verschil tussen jong en “oud”
@Bloem een nacht zoals altijd spelletjes gespeeld!!!haha neeeeeeee niet die.
ja nou!! hahahaa
gelukkig hoeven we dat er niet bij te vermelden
en tja…beps is nog maar 19, dus die negeer ik af en toe wel een beetje…wat weet zij er nou van, toch ![]()
oei, klinkt niet best jill, komende nacht weer een nieuwe poging
nou meiden ik ga naar mn werk, spreek jullie vast vanaf daar nog wel ff, haha
@Bloem, nee ik weet niet wat het is met mijn neus… Het is geen verkoudheid… Ben bang dat mijn neus moet worden gebroken, en rechtgezet… AAAAAAAHHHH nou ja we zien wel… Eerst woensdag maar eens naar de dokter!!! Werkse!!
x
@cynthia: hahaaha! stelletje kletsmajoors;) :beef:
Goede morgen allemaal!!!
@Filiz
Jeetje wat een ellendige terugreis!!! En dan ook nog in je uppie…wat zal de tijd voorbij gekropen zijn.
@Cyn
Succes bij de dokter woensdag!!
Leuke foto…ziet er heeeeeeeeeeel gezellig uit.
@Dia
Altijd vervelend als je moet wachten. Heb je in ieder geval een goed excuus om lekker lang achter de computer te zitten.
Het weer is idd weer pet, maar vamiddag gaat het beter worden zeggen de geleerden.
Thanks meis!! We vonden het jammer dat je er niet bij was!!!
x Cyn