He wat raar dan, dat jullie post zo nu en dan niet geplaatst is. Daar ik heb ik nog geen last van gehad, voor zover ik weet.
Vreemd! :tssk:
He wat raar dan, dat jullie post zo nu en dan niet geplaatst is. Daar ik heb ik nog geen last van gehad, voor zover ik weet.
Vreemd! :tssk:
Het is stil aan de overkant…
Zo…ook weer terug van de verjaardag. Is rustig geweest de laatste uren. Maar dat kan eigenlijk ook niet anders, de grootste kletskousen zitten nu in Utrecht. Ben benieuwd naar de verhalen.
neen ik ook niet sé
Haaaahahaha mn zus is als kleine ukkepuk op tv geweest !
Mss kennen de belgen onder ons het programma: 101 vragen aan VTM ?
Wel, daar zat ze bij walter capiau in de kinderacademie zo een 18 jaar geleden ! moehaaa
zoooooooo…i’m back
knallende koppijn (koppig karrafje wijn) en ben naar huis gerold, lopen kon niet meer van de kebabjes en baklava enzo meer
was errrug gezellig we hebben genoeg gekletst over turkije voor een deel of 26…net een kippehok, hahahaa
we hebben ook heerlijk geroddeld, ben af en toe ff naar de wc geweest, zodat ze ook ff over mij konden roddelen…hahaha
was heerlijk
volgende maand weer meiden??
Ik doe mee!!! Volgende maand iets meer naar het zuiden, kunnen er meer komen, ook zeeland, en mss een deel van de belgse aanhang!!
En dat over jou(Bloem) kletsen…ach zal ik zeggen…:hihi:
Geen hoofdpijn, heb de meeste wijn op denk ik, kan er beter tegen, offehhhh weet ik veel. Veel gekletst, meer dan hier dat wel…maar jullie hadden erbij moeten zijn dus!!! Geen excuses de volgende keer, AANTREDEN IN RIJEN VAN VIJF!!!
Ikke ga mn lekker bedje in, hubbie in ook bijna onderweg, is het lekker warm als hij ook komt slapen hihihihihi
beps hebben we net 5 uur in utrecht zitten kletsen, loop je weer tegen me aan te ouwehoeren ![]()
ongelovelijk wat wij kunnen kletsen toch!!
nog heel ff en dan naar bedje…hihihi
ok, heel ffkes dan
Allemaal welterusten dan maar
Ik ga nu lekker mn mandje in, morgen weer te werk, en ik ben een btje dood, ook zeker door het heeerlijke wijntje in Utrecht…leek wel of die karaf nooit leeg kwam…
Tot morgen ergens
Slaap lekker dames en geniet nog even na.:redface:
En morgen weer lekker uitgerust
naar het werk.
Truste allemaal
Heyyyyyyy Dames!!!Hoe is het geweest?
Zo even terug gelezen,zo te zien is het supergezellig geweest ik ben jalours!!!
Als jullie meer naar het zuiden komen kom ik als het even kan ook.
Het lijkt me echt super!!!
Nou, ik ook ff, ja het was onwijs gezellig zo met z’n zessen. En van 3 uur tot aan een uur of acht hebben die kakels niet stil gestaan, idd, net een kippenhok. En geweldig!!!
En het eten was errug lekker de meesten hadden sis kebab, ontzettend lekker stukje(s) vlees. Maar ja, wel SAS, hè.
*Nou ja, morgen weer verder SB-en, er moet toch nog een kilootje of 9 af bij mij. *
Maar vanmiddag hebben we lekker genoten van elkaar en het heerlijke eten. En de wijn en de Raki. En de fotoos en verhalen.
Op naar de volgende x, maar een harde kern hebben we iig al!
Filiz, Bloemmie, Beps, Crazymarretje, Cynnie, Hartstikke bedankt voor de gezellige middag!
graag gedaan hoor!! het was me een waar genoegen, hahahaa, allemala eigen belang
zo lieve mensen
ik ben MOE!!
morgen laat werken, dus ga nog lekker een beetje slapen en dan weer een hele werkwerk tegemoed zien.
iedereen slaap zacht
werk ze en studeer ze en tot morgen!!
buenos nootjes
zo…wel te verstaan 10 voor 3 in de nacht en ik ben ook thuis!! had ik maar gewoon de trein gepakt waar ik over moest stappen…maar nee filiz wou blijven zitten.
gooit een of andere idioot zich voor de trein tussen best en eindhoven…ik bedoel, hang je dan ok of zo, dan bezorg je niet 100e mensen onnodig overlast.
iig…van best terug naar den bosch…daar 2 uur staan 88. toen zoude we met de bus verder gaan…op de bus staan w88…nee er is toch een trein. met zn alle naar de trein…daar opgepropt naar eindhoven gereden…daar weer een half uur op de bus gewacht…onee, we hebben toch nog een trein kunnen regelen…pff…oke met de trein naar roermond, en daar heeft mamz me een half uur geleden opgehaald…
naja…het wel een super leuke dag gehad!! nog nooiut een hele dag over turkije kunnen kletsen…ik vond het harstikke leuk, wil julklie bedanken voor de leuke dag…en ik vind het zeker voor herhaling vatbaar!!
nu ga ik ook slapen…
oja…ik lees morgen wel bij
haha
Arme Filiz…Maar ik vind het nog steeds giga tof dat je erbij was…
Allemaal een goede werkweek, en ik ga nu alvast eraan beginnen
Meiden, top dat jullie zo’n leuke dag hebben gehad!!
Zit nu bij m’n ouders (in hun huis dan want iedereen is aan 't werk) te wachten op een meneertje die voor de lekkage in huis komt. Hebben er gister niet veel aan kunnen doen dus nu maar ff professioneel.
Allemaal een fijne dag en vast tot later!
X
Gunaydin,
Arme Filiz, wat een reis heb je gehad zeg! Maar ja, als je alles van te voren zou weten dan was het allemaal niet meer zo spannend natuurlijk! Wel een hele trieste reden trouwens waarom jij zoveel vertraging had.
Diamond, ik wordt helemaal vrolijk van het dansende meisje. Echt leuk.
Iedereen weer een goeie, leuke, mooie enz. enz week toegewenst.Nog maar 4 nachtjes slapen en dan is het alweer weekend…