LEVEN JULLIE NOG??? JEMMIG!!!
UITSLAPEN??? Dit heet een winterslaap hihihihi
Hihi beetje winterslaap wel ja
Zonet lekker ontbeten maar zometeen naar m’n ouders. Ze hebben in huis een lekkage dus we moeten vanmiddag klussen met z’n allen :tssk:
Iedereen die naar de meeting gaat: heel veel plezier nogmaals! En tot morgen dan!
X
Goedemorgen allemaal.
Nou Bep, ik was er voor mij doen ook al best vroeg uit en heb ook heel wat gadaan zojuist. Ik krijg vandaag zo’n 20 a 25 man te eten hier, nog voor de verjaardag van manneke van de week. En zoals je weet, vooral ook bij de Indische mensen, dat is aanschuiven de hele dag, maar wel gezellig. (Hoop ik!)
Dus ik ga vandaag ook lekker eten, alleen niet met jullie helaas.
En moeten we het ook nog zelf klaar maken. Bah, wat een werk! Jullie niet! Wordt bedient! :unibrow: :unibrow:
Maar nogmaals, heel veel fun en eet smakelijk en maak er weer iets gezelligs en leuks van. Maar dat is jullie wel toevertrouwd. :lol:
Alle anderen, ook een hele fijne zondag nog en misschien tot vanavond, want ik moet natuurlijk wel de verhalen weer hier lezen als jullie op tijd terug zijn. Ha, ha, ha.
Groetjessssssssssss
Goeiemorgen allemaal !
Ik wil jullie heel veel plezier wensen deze namiddag ! Nemen jullie foto’s ? Kunnen wij ze dan ook eens bekijken !
Gisteren een beautycase gevonden in Frankrijk joehoeeeeeeee ! En ik kan hem morgen al meenemen naar school voor manicure !
x
nou beps…heel simplel
zo dra je wakker wordt…of dat nouis van galmende kerkklokken of mensen die langs lopen of het licht, maakt niet uit, je draait je gewoon stug weer om en slaap nog een beetje verder, wordtj je dan weer wakker, verzin dan vast in welke volgorde je wat gaat doen…geen zin? draai je je toch gewoon nog een keer om…?
hahaha, en zie hier, half twaalf. hhhhhhhhhheeeeeeeeeeeerrrrlijk uitgeslapen.
ff ontbeten met een leuk verhaaltje erbij
en nu ff WW, straks douchen en dan eens richting station fietsen denk ik…
lekker rustig in huis, ben lekker alleen, ZA-LIG!!
OEI!! SORRY
goede morgen allemaal
iedereen behalve beps en roanna lekker uitgeslapen??
hahaa
ok, ik ga ff douchen, moet er natuurlijk wel schoon uitzien straks in Utrecht
tot strakjes nog eventjes
xXx
Goede morgen allemaal!!!
@Beps
Al zo vroeg uit de veren en dat met een ZALIG bed? Of was je bang je te verslapen voor de meeting vanmiddag
?
@Dia
Oei dat is echt balen een lekkage in huis! Hoop dat jullie het probleem snel kunnen verhelpen met z’n allen
.
@Roanna
Nog proficiat met de verjaardag van manneke :king: !!
Natuurlijk is het een heleboel werk als er zoveel mensen komen eten maar wel erg gezellig zo met de hele bubs bij elkaar.
@Sev
Waar een feestdag in België al niet goed voor is he? Je hebt er in ieder geval een beautycase aan over gehouden
.
@Bloem
Ben jaloers op je wat het uitslapen betreft!!!
Kon gisteravond niet in slaap komen en vannacht weer verschillende keren wakker geworden omdat het hier behoorlijk hard waaide. Eenmaal wakker kon ik niet meer in slaap komen. En als dan de wekker afloopt omdat het tijd is om aan het werk te gaan ben je gebroken
.
klinkt idd erg bekend
ik lig aan de straatkant, enkel glas en het stormde idd behoorlijk, ben vannacht ook veel wakker geweest, maar zoals gezegd…dan draai ik me gewoon nog eens om…en…zzzzzzzzzzzzzzzzz…ben echt heel erg moe…
HEY VON!!!
Zie dat je online bent…hoe is het met je???
@Roanna: ik ken het, de hele dag aanschuiven, maar wel gezellig! Veel plezier en eet smakelijk.
@Sev: super dat je een beautycase gevonden hebt! Veel succes en plezier ermee! Was dit ook zo’n dure of heb je een andere kunnen vinden?
@Marion: ja balen idd! Zagen het gisteravond ineens :disgust: Dus nog ff paar dingetjes doen hier en dan maar die kant op. Kunnen vanavond daar blijven eten dus dat scheelt weer.
@Von: ben ook erg benieuwd hoe het met je gaat!!!
XX
zooo helemaal schoon en fris enzo…
is de rest al onderweg ofzo??
@roanna en diamond, succes vanmiddag!!
zo lieve mensen
ik ga maar eens
ik heb afgesproken met ene stel idioten wijven ergens in utrecht :retard: kunnen alleen maar over turkije praten enzo
, weet niet zo goed, wat ik daar tussen moet, maar ja…
beter dan thuis schaatsen kijken :crybaby:
dus…
tot vanavond
niet te veel kletsen zonder ons…
iemand al enig idee wat ie vanavond eet…??
ikke wel!!!
**KEBAB!!:drool: **
Zo ik heb alles ingepakt voor mijn 2e 5 maanden verhuizing. Ik ben benieuwd hoe het in het westen van het land. Maaaar eerst nog even uiteten. yoepie
Iedereen nog een fijne zondag
Zouden ze elkaar al gevonden hebben in Utrecht?
Ben benieuwd! Heb Beps zonet nog ff een berichtje gestuurd, we zullen het wel horen!!
Ben het klussen inmiddels al zat, dus de mannen zijn nu druk aan het werk en wij zitten ff lekker beneden :biggrin:
Hmhm :tssk: mn posts worden de helft van de tijd niet op het forum gezet !
Heb al enkele keren iets gepost en achteraf staat het er niet op ?!
Sev ik heb dat soms ook,kan het zijn dat het gebeurd als er meerdere tegelijk posten?
Ik zou het niet weten, maar het is wel irritant… en als ik dan een grote post heb geplaatst zie ik het meestal niet zitten om nog te hertypen…
Ben benieuwd hoe het op de meeting is ! Het is zoooooooo stil hier !
Jeetje wat is het hier rustig zeg! Waar zou iedereen toch zijn? :unibrow: :unibrow:
Lekker gegeten zeker? Zijn denk ik al weer bijna op de terugweg? Ben benieuwd naar de verhalen.
Ik heb de drukte ook weer gehad, dus kan lekker nog een tijdje op de PC blijven.
@ Marion: Bedankt voor de felicitatie’s nog! ![]()