met mij wel!! en met jou?? nachtdienst weer??
hallo allemaal
Al het shopwerk is gelukt, wij hebben lekker genoten(ik wel, hubbie haat het!!) maar goed. Vriendin te eten gehad, lekker warm, kachel aan…en toen TRRRRRRINNNNGGGG en schrik niet, er zijn 75 kinderen aan de deur geweest in totaal…ben total loss. Gelukkig met zn 3en dus om de beurt lopen…
@Bloemmie: Morgen hebben Cyn en ik ook al een eerder meet-point afgesproken… Dus jij en Filiz/Mar en Mierre/Cyn en Bepsje!!! Lekker hoor, de winkels open, BETER!!!
@Hans: Bedankt, we zullen idd dinsdag ook aan jou denken zodat je een perfecte vlucht hebt. Neem je genoeg truien mee, het is hier KOUD!!! BRRRRR!!!
We hebben het bed(wat al ZOOOO lekker was) ge-update met een extra topmatrasje…het is nu zoooo hoog, lijkt wel een Has***s!!! OHHH ik moet me inhouden niet nu al in bed te springen hahahaha
Nou allemaal tot morgen, in the flesh of vast nog ffies hier!!
uhm…? beppie ik snap er ff niks van
3 uur toch??
of eerder??
neen hoor vanavond niet. Morgen pas beginnen. Alles is terug verandert nu beginnen we zoals vroeger terug op zondagavond en we hebben gedaan op vrijdagmorgen. is wel veel beter.
Was bezig met je verhalen te lezen. Ze zijn ech toppie! hoe doe je het toch.
En hoe verloopt het op je nieuwe kamer en op het werk
ja volgens mij wel…heb hier de intercity om half 1…
alles wel ok, druk, moe enzo
wel jammer dat je toch niet kunt komen dan…
maar je hebt nu dan wel lekker weekend dus??
@Bloemmie: Nee wij meeten vast in de trein onderweg naar utrecht… hahahaha
Nou de garoeten allemaal
TOT MORGEN hihihi
jahhaaha, ik snapte m al…
JAJA jij ondertussen wel, maar er lezen hier nog meer mensen mee, ik dacht, ff uitleggen!!!
Nou komttie weer
TOT MORGEN!!!
nou meiden ik ga slapen…zie ik morgen teminste een beetje normaal uit
haha
dikke kus allemaal…en tot morgen
yep idd, en ben er blij om. Is echt niet te doen om te komen. ben meer dan 8 uur onderweg. en als ik om 18.00 de trein terug neem, moet ik me haasten om op tijd te zijn. Dus echt niet haalbaar.
maak er maar het beste van. Momenteel ben ik wel in turkse stemming sé, ben aan het praten op msn met een goed vriend van daar, 1ste keer dat ik hem op msn zie, en daarbij drink ik een turks appelthee’tje en op de achtergrond turkse muziek. Kun je nog beter de avond afsluiten.
@Filiz slaap lekker
Avond allemaal!!! Verjaardag voorbij…Groeten uit de rimboe gekeken…dus nu nog even hier bijlezen!!
@Bloem
Wow…msn-nen met M. en eindelijk een beetje duidelijkheid! Fijn voor je meis (dansende banaan) !!!
@Beps
Slaap lekker in jullie vernieuwde bed ![]()
Voor de meeters morgen:
HEEL VEEL PLEZIER EN SMAKELIJK ETEN!!!
Ben jaloers op jullie en zal aan jullie denken als ik bij schoonmoeder op de verjaardag zit!!
jij liever dan ik!!
hahahaa
@detje, werk ze, (niet flauw bedoelt)
@ filiz, slaap zacht
besef me net pas, dat ik honger heb
bedenk ik me…hoe kan dat nou!
kom ik erachter dat ik sinds 13.00 helemaal nix meer gegeten heb, hahahaa
wat een lol
ach ik kan het lijen he?
ff een cup a soeppie maken
hey bloem wel morgen maar! eerst nog genieten van een vrije dag
ga wa tv kijken
tot later
auw…heet!! :eek:
@ marion, je kunt ze maar beter te vrind houden, niet…? ![]()
nou allemaal, slaap zacht
tot morgen, kom morgen nog wel ff langs, lekker uitslapen en dan naar utrecht!!
Uitslapen…hoe doe je dat??? Ikke is al weer wakker. Hubbie ligt nog geheel in coma, maar ikke…balen.
Bed is ZALIG!!! We hadden dit jaren eerder moeten doen dus…volgens hubbie kan ik het bed niet zien of ik slaap al, terwijl ik vroeger echt 1 uurtje wakker lag.
En qua eten…VANAVOND DUS!!!
Nou tot straks maar weer