Turkisch Teatime DEEL 12!!!!!!

Hier precies hetzelfde. Net 2 grotere jongens aan de deur. Toen ze klaar waren met zingen, lagen ze zelf in een deuk. Ik vroeg, waar zijn jullie lampions dan? O ja, konden we niet vinden. Ja, ja. :evil:

Ik hoor nu de kleintjes, dus ik ga maar even weer in de kou staan. Maar ach, wel leuk toch? :wink:

oeff…haha sint maarten!!

Zonet wel allemaal kinderen hier om de vijver zien lopen maar nog niet hier aan de deur geweest.

Vanavond lekker helemaal niks! Heb een nieuwe joggingbroek gekocht (voor op de bank hehe) en verder lekkere hapjes en drankjes in huis dus kom de avond wel door. Jullie nog wilde plannen?

X

x-factor kijken…:wink:

Jaaaaaa ga ook kijken, lachen!!!

De regen komt hier nu met bakken uit de lucht en het waait ook nog eens heel hard. Arme kinderen, ik had net drie meiden in huis die even wilden schuilen.

Straks nog op verjaardag, eigenlijk geen zin als we er straks zijn zal het wel beter gaan.

Ja Filiz.:lol:

Net een heel koor kleine meisjes met èèn jongen erbij, maar wel mooi in koor aan het zingen.

@MK: is vaak zo he, als je geen zin hebt maar er eenmaal bent dan wordt het vaak wel gezellig. In ieder geval toch veel plezier gewenst!!

leuk :smiley:
en komen ze ook met 3 koningen…? of stel ik nu een domme vraag?

Wilde plannen? Nou eigenlijk niet. Gaan zo nog wel ff naar de Mac.

Hier regent het nog niet. Wel harde wind.

Nu, een gezellige avond dan allemaal nog!:wink:

@Roanna: ow lekker naar de Mac!! Eetze!!

Vanmiddag nog ff met m’n moeder zitten dagdromen over onze volgende vakantie :smiley: Waarschijnlijk blijft het volgend jaar bij één keer maar dan wel twee weken!!! Can’t wait!!!

En vriendlief is ook zo ongeveer om voor Turkije, wordt waarschijnlijk Marmaris! Oh ik heb zo’’ n zin in 2007 :smiley: :stuck_out_tongue: :lol: :so:

nou super toch, denk dat je dan meteen kan beginnen met een lijstje voor 2007 hahahaa

ben net in slaap gevallen met schaatsen kijken, lekker handig dus
en mijn vriendje heeft morgen ook iets beters te doen, dus ik kom ook pas om 3 uur naar utrecht, baal wel een beetje, maar ja, geen mac voor mij morgen dus, alleen maar turks, ook lekker

lees net dat sven de 5 km gewonnen heeft, go sven!!! ze kunnen het dus ook prima zonder mij, altijd goed om te weten…hahahaa

Jeetje wat een raar weer hier ineens! Keiharde regen, onweer en hagel!! Welkom herfst :paranoid:

diamond, je gaat me toch niet vertellen dat jij daar iets van meekrijgt?? je zit toch wel lekker binnen hoop ik??

hier is het gewoon droog…:wink: gelukkig.

haha…was weer l88 x-factor.
die blonde…tamara van 26, is een collega van mn moeder…wel leuk.
de 2e ronde haalt ze niet :wink:

ga je met de trein bloem…?

ja! via den bosch…kom jij daar langs bij de way??

hallo allemaal, is alles goed met jullie?