Turkisch Teatime DEEL 12!!!!!!

@Sev inderdaad hier is de winkel ook tot 12 uur open maar dat is net de moeite om je boodschappen te doen maar effe echt winkelen zit er niet in.

@Jill: daar heb je wel gelijk in, wij gaan zo meteen de hoogstnodige boodschappen halen. En vanmiddag mss naar Auchan in Frankrijk, is de hele dag open tot 20.00 u

Dat is wel fijn he als je zo dichtbij de Franse grens woont,lijkt me heerlijk.
Ik zou ook wel naar Maastricht kunnen gaan mar daar is het dan zooooo druk niet te doen.

In Frankrijk zal het wss ook wel héél druk zijn, alle belgen gaan naar daar omdat de winkels hier niet open zijn. Maar heb nog een beautycase nodig voor school en mss hebben ze daar wel mooie, handige en niet dure…
Weet jij anders waar je gewone bakmodellen beautycasen kan vinden ?

En ik snuister daar graag eens rond, ze hebben bijna alles in 1 grote winkel hihihi, kom altijd wel met iets naar huis :wink:

@Sev heb je al eens bij de blokker gekeken?
Trouwens je kan gerust zijn niet alle Belgen gaan naar Frankrijk een deel gaat ook naar Nederland haha

O ja enmisschien ookwel bij de Giffi of bij het kruitvat.

good morning all

lekker uitgeslapen, maar toch vroeg op voor een vrije dag, maar ja…
geen eten meer in huis…mn mammie komt me zo halen en dan ff veel doen
hier merk je volgens mij nix van 11-11 is echt alleen voor carnaval, dat andere gaat nix voor dicht geloof ik.

@jill en diamond er zitten veel, heel veel voordelen aan de winter, maar ik hou toch echt veel meer van de zomer
@beps, lig jij alweer in bedje?? gezelli, puberloos weekend, als je de pubers mist, kan ik wel vragen of een stel huisgenootjes mee willen? die zijn zoooooooo puberig…:lol:
@filiz, hoe was het stappen?
@sev, spreek jij ook heel goed frans dat je zo dicht bij de grens woont, ik dacht dat ze alleen maar totaan antwarps NL spraken…:retard:

anyway
tot vanaaf!!:drugged:

@Bloem hier in Belgie is het ook wapenstilstand vandaag vandaar die feestdag.

dat verklaart een hoop
alleen belgen kunnen dat op dezelfde dag doen als het begin van de carnaval…11/11…:stuck_out_tongue:

@Jill: ja af en toe best moe van dat gespook van me 's nachts. En m’n vriend ook :lol: Vroeger had ik het vaak in heel drukke periodes maar de laatste tijd bijna elke nacht, snap er niks van…

@Sev: have fun in France! Hopenlijk slaag je voor de beautycase.

@Beps: een fijne dag samen, geniet er maar lekker van!

@Bloem: soms kan de winter idd best leuk zijn, maar ik mis het warme zonnetje op m’n huid zooooooo

XX

Goede morgen/middag nachtbrakers, slaapwandelaars, uitslapers en shoppers!!

Waren vroeg uit de veren vanmorgen want moesten om…schrik niet…8.15 uur verzamelen om te gaan voetballen. Niet te geloven wat een onchristelijke tijd voor het weekend!!! Het weer zat ook niet mee en het was echt koud op het veld. En natuurlijk weer een flinke bui over ons heen gehad. Nu zit ik binnen en het is niet te geloven, de zon komt erdoor.
Nu maar vlug de nodige boodschappen halen dan heb ik vanmiddag nog even tijd voor een bakkie bij een vriendin. Vanavond nog naar het zwembad. En daaarna …de verwarming hoog en lekker op de bank voor de tv. Lekker Paultje en Groeten uit de rimboe kijken.

goede morgen allemaal…!!

net wakker…heerlijk geslapen!!

@bloem&dia…stappen was heel gezellig, thanks.

@beppie…veel shop plezier!!

@sev…wat handig dat hje zo ff naar frankrijk kan…!! haha lijkt me super

@jill…nee vandaag naar maastricht komen is geen beginnen aan!! ;t hele vrijthof staat al vol met carnavalvieders, of je moet daarvoor komen;) winkelen lijkt me nu iig niet zo fijn

@marion…das idd een onmenselijk tijdstip!! hebben ze wel gewonnen?

dadelijk ook ff snel naar de winkel…eerst maar eens douche enso…!!

fijne dag iedereen…dikke kus

@Filiz
Nee ook dat nog niet eens. Wel 3 goals gezet, de 1e in deze competitie.

nou kijk das toch iets…!! hebben ze goed gedaan :wink:

zzzzzzzzzzzoooooooooo!!

schaatsen kijken met warme choco en slagroom 9had ik bij mn pa en ma laten staan)
lekker weekend
alleen thuis en lekker genieten
tot later

Zo, weer terug uit de stad: koud! Zal nog wat worden als het straks echt koud wordt :tssk: Was het niet ergens vorig jaar om deze tijd dat we dat noodweer hadden met al die sneeuw en kilometerslange files?

Heb een paar lekkere wintermake-upjes gekocht, lekker! En natuurlijk een grote kop warme chocolademelk met véél slagroom gedronken!

wwwwwwhhhhhhhhhiiieee
zit met M. (ali in mn verhaal) op msn…er wordt me ineens een hoop duidelijk, maar dat is alleen maar goed voor t verhaal…nieuwe inspiratie…zeg maar…hele onverwachtse wending!!!
wiep wiep whoera!!

ff ego
Ik word gek van al die kinderen, sorry van alle jongens.
Die grote lummels hoor ik al schreeuwen als ze nog maar aan het begin van de straat zijn. Liedjes met 1 of 2 regels, anders duurt het te lang. Zeggen geen hallo, geen bedankt en ook geen gedag. Dan zijn meisjes toch heel anders hoor.

doen wij hier niet aan…jammer.