brrr.hier ook koud hoor…dikke trui aan, sjaal om dikke wollen sokken aan en koude vingertjes…brr…typen doet gewoon pijn!!
ff losmaken en mn vingertjes flink aan het werk zetten
filiz, fijne stapavond…ik ga niet meer…te moe…
brrr.hier ook koud hoor…dikke trui aan, sjaal om dikke wollen sokken aan en koude vingertjes…brr…typen doet gewoon pijn!!
ff losmaken en mn vingertjes flink aan het werk zetten
filiz, fijne stapavond…ik ga niet meer…te moe…
ok lieve mensjes van het forum
ik ga nu slapen
mijn oogjes vallen bijna toe
heb ff drie paginaaatjes gemaakt voor diegene die t verhaaltje volgen
morgen rommelen, dus pas 's avonds weer hier
en dan is het alweer zondag…tijd voor forummeeting!!
slaap zacht en prettig weekend!
Ben ikke eens laat op, of beter er vroeg weer uit(kan niet meer slapen!) is iedereen al weer naar bedje toe…arme ikke!!
Nou de compie wil niet, ikke de hele avond wel 10 min mogen zitten…en dan doet nog niets het… ik vind het al lang niet leuk meer…vooral omdat hubbie in deze tijd helemaal niet aanspreekbaar is…compie/compie/eten/wc/compie/compie…nee niet mijn ding dus…
Nou hopelijk gaat het morgen allemaal lukken dus…
Heyyyy Beppie ook nog wakker?
Ja zit van verveling een spelletje te doen…hopelijk komt de slaap weer snel…dit is niet mijn ding om deze tijd…:hihi:
Haha,ja ik speel ook vaak spelletjes ik moet toch iets om de nacht door te komen.
Ja geloof ik graag. Normaal heb ik van die spelletjes ook gewoon op de compie staan, maar die is nog niet klaar, dus op zo’n site dan maar. Maar voor die spelletjes moet je maar niet denken, want dan lukt er niets, is voor blondjes, MET highlights hihihi
Haha is dus precies goed voor mij dus!!!![]()
ik dus ook…zit op zylom, vaak best grappige dingen
Thanx,ik heb hemgelijk aan mijn favorieten toegevoegd.
Ik maak het spelletje af, en dan ga ik het maar weer eens proberen. Krijg het koud, en onaangenaam langs het ruggetje dus dan word het weer tijd.
Morgen niet veel plannen, de gebruikelijke boodschappen, de markt voor de fruitjes en groentetjes en dan maar lekker een dagje op de bank. Zag dat Soduko voor de DS(gameboy) er is, mss een vroeg sint kadootje voor mezelf:hihi:
Terusten lieverd
Weltusten
Kussss
Bij mij staat er ook niks op het programma,winkelen gaat niet alles is dicht vanwege een feestdag (balen!)
Het zal dus hier ook een lekkere luie zaterdag worden.
Voor zometeen slaap lekker Beppie,en ga maar lekker met je koude rug egen Hubbie aan liggen!!!
Bye bye XXXX
luie zaterdag:D dat wordt het voor mij ook…
slaap lkkr…!!
xx
Goedemorgen allemaal! Wat een gezellig weer is het :paranoid: Bah het miezert hier!!
@Beps: heb je uiteindelijk toch nog een beetje kunnen slapen?
@Filiz: hoe was het stappen? Geniet van je luie zaterdag!!
@Bloem: vindt Medium ook super! Haha we kijken wel ongeveer hetzelfde geloof ik :so:
@Jill: jij ook lekker genieten van een rustige zaterdag! Hihi volgens mij hebben we allemaal zo’n zelfde zaterdag.
Wilde zo nog even langs het reisburo voor het verzekeringsgedoe van de vakantie. Daarna misschien nog even wat rondsnuffelen in de winkels en dan naar huis warme chocolademelk met slagroom drinken LEKKER!!!
X
Goedemorgen iedereen!!!
@Dia winkel ze!!!en een warme chocomelk mmmmm goed idee.
@Jill: ja lekker he! Zo zitten er toch nog wel wat positieve kanten aan de winter. Alhoewel ik over de rest nog even moet nadenken :lol:
Haha heb gisteravond met m’n vriend zitten meekijken naar de film Van Helsing, heb ik er vannacht over gedroomd! Ben toch al een slaapwandelaar, had ik vannacht volgens m’n vriend om de deur staan koekeloeren of daar iemand zat ![]()
Goeiemorgen iedereen !
Zààààlig om op zaterdag wat uit te slapen !
@Jill: hier is de winkel smorgens open hoor ! Ga zo meteen boodschappen gaan doen want we hebben bijna nx in huis, behalve koekjes dan ![]()
x
Goedenmorgen allemaal
De boodschapjes in huis, ontbijtje gehad…nu de leuke dingen!!
@Dia/Jill: Heerlijk geslapen!!! Hubbie heeft het bed warm gehouden, had mn hoofd nog niet op het kussen en WEG!!! Zalig!!
@Sev: Lekker hoor, geniet maar van een extra dagje vrij!!
Wij gaan zo nog verder shoppen. Extra matrasje op het bed(hebben boxspring, maar wil ook gewoon het gevoel hebben 1 bed te hebben), broeken voor hubbie(en mij!!??!!), kaartjes voor het theater hier, vroeg sintkadootje voor mij, ach gewoon lekker shoppen samen!
Puber loos weekend…ook genieten, al hoewel…morgen utrecht, ben ik omgeven met pubers…HAHAHAHAHAHA
Jullie in Nederland hebben geluk,hier zijn er veel meer “feestdagen” en dus om de hverklap zijn de winkel dicht pffffff en dat terwijl het zowat mijn enige hobby is.
@Beppie ik weet inderdaad ook geen enkel voordeel te bedenken van de winter,ik heb er echt een hekel aan en jij zo te horen ook.
@Dia,en s`morgen nooit moe van dat slaapwandelen?