Nou… de hoogste tijd voor mij. Ga me in mijn ma-flodder kleren hijsen en aan het werk. Des te eerder ben ik ook weer klaar :disgust: .
@Mar: véél succes !
@iedereen: ik heb het echt een hele tijd niet bij kunnen houden, druk op het werk en met sollicaties. In ieder geval weet ik nu wanneer turan het leger in moet dat wordt 21 januari. Nu is hij de hele dag op het kantoor van de legerbasis geweest, omdat hij eerder wil gaan, vlak nadat ik wegga, terug naar nederland. Want dan is hij eerder thuis. ![]()
anyway: ik ben trouwens aangenomen!!!
Sorry voor het mega gigantische ego bericht, maar goed nu zijn jullie weer op de hoogte!
@Bloem: wanneer krijgen we vervolg op je verhaal, kan niet wachten!
@de rest: Ook bij ons barst het los morgen de elfde van de elfde!haha welkom bij de Roefelbus :D:D
Iedereen fijne avond nog, en geniet van je weekend!
X bregje
brrr
mar succes, wat moet je precies doen??
@diamond, begrijp precies wat je bedoelt, voor mij hetzelfde…heb nu al trek en ik moet nog de 1500 meter mannen!! ai ai
@sev, whahaha, ben aan t zoeken voor een weekje weg met kerst, turkije is echt het goedkoopste, wel duurder dan de weeke rvoor, nog maar ff kijken…
@ bregje…roefelbus?? waar is da??
gefeliciteerd met je andere baan,w anneer moet je beginnen? was dat voor die telefoonwinkel??
ik moet hard werken enzo en schaatsen kijken, dus misschien straks nog ff typen, anders morgenavond…ff afwachten dus nog, solly!!
@Bloem: ik begin al te kijken voor april ![]()
dan hoop ik alweer aan het werk te zijn!! hihi
erg hoor,z it nu te kijken voor een weekje met kerst…maar ja…alweer…??
heb weer inspiratie nodig voor mn verhaal…is dat een goed excuus??
@bloem: dat is de naam van ons dorp tijdens de carnaval. Ligt in het prachtige maas en waal:hihi:
En ja klopt, bij die ene telefoonwinkel :redface:
Hopen dat dit het wordt dan!
Nou kijk ze naar het schaatsen he!
X
ps. neem de tijd voor je verhaal! des te beter…haha
ja dat denk ik ook
maar ik snapte wel dat dat de naam was voor jouw dorp met carnaval, maar ken t niet, is t een klein dorpske??
anders ff antwoord pm-en, ben niet nieuwsgierig ofzo…
oh wat erg
dweilpauze
honger
ff naar de zuper
waar kom ik lang: bosporus…
kon het NIET laten…
hahahahaaaa
meteen maar ff een foldertje meegenomen!!
@Marion: ow da’s een tegenvaller! Hopenlijk is het werk snel gegaan en zien we je hier straks nog voorbij komen!
@Sev: heerlijk, veel kijkplezier!!!
@Bregje: gefeliciteerd!! Goed gedaan!
@Bloem: heeeeeeeel goed excuus ![]()
Zo boodschappen zijn binne, voorraadkast lekker gevuld (chocoladeletter en koekjes!!!) nu zo aan de pasta!
XX
Goedenavond allemaal.
@ Dia: Wat een schattig vrouwtje staat daar toch de dansen. Ik heb steeds de neiging die pasjes na te doen. Ha, ha. :lol: Waar heb je die nu weer vandaan?
Fijn weekend allen. ![]()
ok, ga ff wat anders doen
erben 1e op de 1500 meter en mijn grote favoriet JAN BOS is 3e, jehhheeeee
en dan nog de andere NL-ers 5,6 en 8e…goehoed!!
tot later
Ja ik zag het net
Heb hubbie ff van de compie verwijderd…hij is er niet achter weg te slaan. De compie zit bijna goed in elkaar, en dan kan alles optimaal geinstaleerd worden zeg maar! Maar dat ding is Verrot snel!!! ECHT!!!
Nou goed, WEEKEND!!! Ikke is blij blij blij!!! Maar oke, nog ffkes en dan UTRECHT!!!
Tot morgen!!
@Bregje
Proficiat met je nieuwe baan!!!
@Bloem
Prima excuus!! Ga ook maar schrijven dan … wil ook weer!!
@Dia
Ook weer lekker binnen bij de kachel!
@iedereen: thanks hoop dat me nieuwe baan bevalt :D!
voor de rest ik werk nog heel eventjes door, en dan heb ik avond!
iedereen fijn weekend!!!
xx
lekker tv kijken
medium, vind ik echt goed
daarna tv uit, radio uit, internet uit…en…
@bregje…super van de neiuwe baan!! veel succes ermee.
@dia…heeft de paste gesmaakt?
@llemaal…sorry ben het allemaal alweer vergeten, wil iedereen een fijne avond wensen.
vanmiddag niet meer aan slapen toe gekomen. vriendin die langs kwam, askim die de bus had gemist en om 4 uur nog een uurtje op msn kwam. ben toen naar het eten meteen gaan douchen en daarn ff een uurtje geslapen. klaar gemaakt en over een half uurtje richting valkenburg ![]()
kijk uit naar morgen…UITSLAPEN.
dikke kus allemaal…en slaap lekker straks
Zoooooooo en iedereen is weer tevreden lees ik ! Hihihi
Wat is het kouuuuuuuuuud zeg !
Heb eigenlijk niets interessants te melden momenteel…
X