@Bloem: ging jij vroeger ook altijd naar het ijsgala? Daar ging ik altijd met een groep vriendinnen naartoe, was altijd zo supergezellig! Had in die tijd een zwak voor Johann Olav Koss :lol:
@Fransijn: wat een druk weekend heb je voor de boeg! Hoe gaat het verder met je?
@Toos: al enig idee wanneer je weer richting AD gaat? Wij zullen er voorlopig niet meer komen maar het is en blijft een aanrader!!
@Toos: bedoel je het Wijnegem shoppingcenter of het waaslandse shoppingcenter ? Ik ga een keer in een jaar naar Wijnegem en kom bijna nooit toe met 1 dag! Zoooo groot !
Pffff sev heeft weer eens een poging gedaan tot schoonheidsslaapje vanmiddag. Was bijna vertrokken en toen belde mn oma… ben dan uiteindelijk goed in slaap gevallen en toen belde Blao ze hadden een goed abonnement ! Bellen iedere week wel ! Nou sorry, mams en paps zijn NIET thuis, laat me slapen ja !
Mn nicht heeft gesproken met mn beste vriend, hij wou over gisteren niet veel kwijt behalve dat hij zei dat het een misverstand was… Mn nicht zei dat hij ff met me moest gaan praten. Heb hem nog steeds niet gehoord en blijkbaar is hij al thuis, woont niet zover van me vandaan…
Nou, voor mij is het duidelijk, gewoon laten vallen, ik ben er klaar mee ! Ben beledigd door mn beste vriend en nog goed ook !
Ga nu eventjes wat gaan opruimen, mams moet tot laat werken en zou graag hebben dat ze verrast is en dat zij niet te veel meer moet doen…
@ diamond
nee sorry
te jong he?
pas in 2004 met de eigen voiture naar t noorden afgereisd
nu helemaal verslaafd, maar tis echt zooo ver vanuit hier, wil dan ook alles meemaken enzo
wel naar inzell geweest
@Fransijn
Wat lief dat je je zieke vriendin gaat helpen terwijl je het zelf al zo druk hebt. Ze mag in haar handen klappen met zo’n vriendin!!
Jij ook een heeeeeeeeel fijn weekend.
@Beps
Nu nog een uurtje en dan is het zover…heb je weekend!!
@Mierre
Ook jij moet nog even voordat het weekend is.
@Bloem
Oke, heb geen belangrijke informatie gemist dus!!
Geniet maar lekker van het schaatsen…ik poets nog even verder.
@Toos
Is ook niet bij te houden als je niet iedere dag kan bijlezen!
Zit jullie ook niet mee de laatste tijd!!! Jij de operatie aan je schouder, duurt nog lang voordat je weer goed vooruit kunt en dat met de verhuizing voor de deur. En dan je vader nog in het ziekenhuis, hij heeft daar nog behoorlijk lang gelegen zeg. Vervelend dat hij nu ook nog geopereerd moet worden. Hopelijk gaat het daarna snel beter met hem.
Kan me voorstellen dat je blij zal zijn als alles achter de rug is.
@Sev
Misschien moet hij nog wat moed verzamelen voordat hij je durft te bellen!!
@Dia: Willen volgend jaar eind juni naar AD. @Sev: Waasland Shopping Center. Waanzinnig groot en gezellig. Gaan er vanavond naar toe. Man en kinders zijn er voor het eerst geweest toen ik op de operatietafel lag. Ze moesten zich tenslotte ook nuttig maken. @Bloem: Ik weet niet of er een outlet is, zal voor je kijken.
@Bloem: Als je wilt weten welke winkels er zijn moet je kijken op www.waaslandshoppingcenter.be. Vind de benaming voor mn vader wel leuk gevonden, dus ook namens pa-toos ook bedankt voor je goede wensen
tuurlijk
is pa-toos happy dan is tooske ook blij en wij ook, toch??
ga gauw ff kijken
zit wel een irritant muziekje bij, maar goed
druk!!
ww, schaatsen kijken en tijden doormailen naar mensen op t werk, tussen door nog meer internetten
hahaha
tis maar goed dat ik zoveel tegelijk kan!!
@Bloem: na twee keer AD hebben we het wel ff gezien. Willen de volgende keer toch weer naar een wat grotere plaats, misschien Marmaris. Maar met mams wordt het zeker weer Alanyaaaaaaa :nod: Is zo’n supersfeertje bij het schaatsen he, moet je zeker een paar keer meemaken!
leuke site van dat shopping center
denk niet dat het outlet is,w ant er zitten veel ‘gewone’ winkels
is dus gewoon een heel groot overdekt winkelcentrum
18 dec. koopzondag
eens ff overleggen met mn belgische vriendinnetje
hebben we eens wat leuks te doen daaro
thanks voor de link!!
De BESTSELLER REISBOEKEN zijn er !!! Van Thmas C**k en Je Ai* !!!
Ze hebben ze van het reisbureau in onze brievenbus komen steken !!! En turkije staat erin ! Jiiiiiiiihaaaaaaaaaaaaaaa
@Dia
Ben ik dus niet de enige die baalt als een stekker. Vandaag hard door gewerkt om vanavond lekker vroeg op de bank/aan de computer te kunnen zitten. NIET DUS!!!
Manlief heeft zijn werk niet af, personeel is vrij vanavond, dus ben ik de pisang. Moet ik weer voor 1-2 uur naar achter toe, ook de kou in dus…ppffffffff.