@ diamond, ja lunchen en ontbijten kunnen die duitsers wel
ging elke zondag brunchen bij de duiters op Gran canaria, de andere zaken waren dan nog niet open…altijd jamjam
veel plezier als je gaat
@ mar, ik deed ook “vrij” en niet VRIJ!! hahaha een mammie is nooit echt 'VRIJ!!
@ filiz, jeetje om half 7 op en dan vanaaf nog stappen…ff siesta houden vanmiddag??
het zonnetje schijnt toch al wel 2 dagen achter elkaar
merk alleen nix van
zit de hele dag binnen met donkere ramen en thuis heb ik amper ramen, maar goed
its the thought that counts!!! :lol:
@Nederlanders: jéééééj wonen jullie allemaal in Nederland ? 11/11 is overal verschillend dus als ik het zo lees…
Sint Maarten kennen wij hier ook, maar dat is langs de andere kant van België (Antwerpen en zo) en dat is gewoon sinterklaas die eerst naar daar gaat en dan pas komt hij naar ons… En die snoepbelletjetrekkers zijn bij ons op Haloween. Kennen jullie Haloween ? hihihihia
EN 11/11 betekend hier ook altijd dat er een mevrouw langskomt om kleinigheden te verkopen huis aan huis. Daarmee sponsor je een goed doel !
EN 11/11 betekend VRIJ ! GEEN SCHOOL/WERK !!!
Trouwens: GOEIEMIDDAG allemaal !
Ga nu eventjes mn middagmaal gaan opwarmen:
:arrow: Chicongsoep (vertaling: witloofsoep) met gruyière kaas erin ! Njammie, mn lievelingssoep !
@Sev
Hier begint het al op 11-11 met het bekend maken van de nieuwe prins en het boerenbruidspaar. Dan hebben we het prinsenbal, pronkzittingen en een schlagerfestival. Iedereen kan een carnavalslied maken en daaruit wordt dan het beste gekozen en dat wordt de carnavalshit van het jaar.
zit ff te kijken
kerst valt wel erg gunstig dit jaar
zou me ‘maar’ 3 vakantiedagen kosten om 11 dagen weg te gaan
eens ff kijken hoeveel geld me dat gaat kosten…
hiehie
het bloedt kruipt waar het naartoe wil zeg maar…:unibrow:
Ben klaar op school en ga zo poetsen bij een zieke vriendin. Morgen hele dag Adhoc callcenter en zondag naar m’n ex (heeft een nieuw bankstel).
@Bloem,Vanavond Sint Maarten, wij halen fruit op voor de bejaarden in het dorp. Daarna even borrelen bij een vriendin.
Vind je schaatsen ook zo leuk. Vorige week heeft Margot Boer uit ons dorp de 500 m. gewonnen. Ze zat vroeger op tennis bij m’n kinderen. @Marion, jij ook een lekker weekend hoor. Lekker genieten van de vrijheid. @Dia, heerlijk dat je zo rustig aan kunt doen. @Filiz, hoop dat je een leuk gesprek hebt gehad met je askim. @Sev, wat maak je lekkere dingen. Krijg nu al trek.
Iedereen, heel veel plezier dit weekend.
Dikke kus, Fransijn
Hallo allemaal, ff snel bijgelezen, en ik heb ook echt zin in Zondag. En, ik heb bijna nooit wat op zondag, en nu van alles, maar… ik heb alles afgezegd om bij jullie in Utrecht te kunnen zijn! Kan nu niet op iedereen reageren, geen tijd voor, moet nog ff werken. Maar iederee, succes met de laatste werkuurtjes van deze week, en alvast lekker het weekend voorbereiden!! XXXXX
@ fransijn
druk!!
ik ben al sinds 1998 tanatiek schaatsfan
toen won Jan Bos in berlijn als 1e NL ooit de WK sprint
sindsdien helemaal idolaat van die gast
en schaatsen
met als hoogtepunt de foto van jan en mij op de laatste world cup in heerenveen in maart, :wub: :wub:
en nu stopt gianni romme ook nog eens, maar jan nog lang niet, las vandaag een artikel dat ie nog wel naar vancouver zou willen, wie hi!!
anyway
margo boer, is echt super hoor, aanstormend talent
goed nieveau en constant en dan nu die 500 m
leuk voor haar
ok ik ga naar huis en gauw schaatsen kijken en weekend houden!!!
Goeiemiddag, @Sev: Nog nooit van sint maarten gehoord, hier in zeeland kennen we dat niet. Tenminste niet dat ik weet. Wilde morgen gaan winkelen in St Niklaas,
voor degene die het niet weten, ligt vlak bij Antwerpen. Daar is een geweldig groot shopping center. Voor de shoppers onder ons, het is daar een eldorado;) . @Franslijn: Houd de moed erin hoor. @Bloem: Je kletst erop los hoor, heb je nog wel tijd om te werken:tssk: . Wens je succes in je nieuwe onderkomen.
Heb niet zoveel bijgelezen, heb het eigenlijk te druk gehad met andere dingen. Mijn vader is vandaag ontslagen uit het ziekenhuis, maar is van korte duur hij moet aan zijn galblaas geopereerd worden. Wanneer weet hij nog niet. Zelf ben ik nog redelijk vleugellam na mn schouderoperatie, het gaat gelukkig de goeie kant op maar ben er nog zeker 6 weken zoet mee:frown: . Het is niet anders. Nog 1.5 week dan is ons nieuwe huis klaar, dus de komende weken wordt er ingepakt. PFFF wat zal ik blij zijn als alles voorbij is. Het was wel veel allemaal de afgelopen tijd.
Vooe degene die zondag naar Utrecht gaan. Heel veel plezier!!!.
he toos!!
ja, druk he? not
ben nu lekker thuis
veel succes met inpakken, verhuizen, klussen en uitpakken
sterkte en beterschap voor jou en natuurlijk ook voor Pa-toos
jammer dat je zondag niet komt