Turkisch Teatime DEEL 12!!!!!!

zo leive mensjes
het was heerlijk om ff te slapen vanmiddag maar ben er nog steeds moe van
ga dus lekker mn nestje induiken
ik moet morgen ook nog overleven en ben nu al helemaal ko
dus
snaveltjes dicht en oogjes toe
tot morgen

@Bloem: slaapzacht ! Sweet dreams !
Nou, ze hebben hun vriendjes ook al uitgenodigd, die wonen nu ook niet bij hen dus zou ik het erg vinden van mezelf dat ze tegen hun vriendje moeten zeggen dat hij nu ineens niet mee mag door ik ! Neen, doe en durf ik niet hoor ! Die girlsnight komt er wel ! Zou ook niet tegen mn askim de dag ervoor durven zeggen dat hij nu ineens niet mee mag door een vriendin die het ineens in haar kop gekregen heeft !

hey meiden…hier nog ff een berichtje van mij. jaa…als de kinderen slapen kan het…hehe

@sev…wat ontzettend k*t van je ‘beste’ vriend, nu valt je hele avond in het water…!! natuurlijk wel super dat je je askim weer ff gezien hebt!!

@dia…lkkt tv avondje…was t leuk?

@beppie…super van de nieuwe pc…!!

@marion…ik ga niet mee naat belgie hoor voor mn voeten. kan er echt niet tegen als iemand eraan zit!!

@bloem…succes met overleven morgen:) …als je zondag maar fit bent!!

heb nog een uur te gaan…geen idee wat ik nog kan doen, alles is klaar!!

tot morgen maar weer…dikke kus en slaap lekker

Nog een uurtje WWen ! En remember, een uurtje gaat snel hé ?!

haha ja das waar…ww’en is altijd leuk natuurlijk.
maar het lijkt alsof dit uurtje niet zo snel gaat!!

Zo meiden…bijna de laatste prison seizoen 1… voor diegenen die weten waar ik het over heb…ze zijn over de muur!!!

Nu gaat ook mijn lichtje uit…dus einde ego-bericht

Mis iedereen, maar nu mis ik niets meer, behalve mn bedje en mn kussen en de oogjes toe

@Sev: OOIT!!! Maar jij zult niet vrolijk worden van mijn voetjes!!! Cker niet als ik dan helemaal naar jou toegekomen ben(al dan niet met motor!) Ohhh ik kan me die lucht al voorstellen:evil:

Welterusten iedereen

@Sev: wat vervelend dat hij nu ineens zo kinderachtig doet en heel je plannen in het water vallen. Kan het me voorstellen dat je er nu ff geen zin in hebt. Dus kom morgenavond maar gezellig hier :smiley:

@Beps: en het wordt nog veel spannender!! Slaap lekker!!

@Filiz: is het laatste uur nog een beetje snel gegaan?

Heb eindelijk weer 's een datum geprikt met een vriendin om te gaan stappen, is alweer eeuwen geleden dus heb er zin in! Moet af en toe kunnen zo’n lekker-uit-je-dak-avond vind ik!! Verder veel leuke etentjes en afspraken met vrienden in het vooruitzicht dus leuk leuk leuk!

Slaap lekker straks allemaal en tot morgen!

X

nee nog 15 min…!! maar ach…ik ga afsluiten;)

dikke kusss

Welterusten allemaal…ga ook het bed in!!! Ben ik mss morgenvroeg eens een keer fit.

@Beps: ik ben aan het sparen voor de dvdreeks van Prison Break ! Met de krant extra voordelig en uniek aanbod of zo… Ah ja… Komt neer op 4 puntjes plakken en 59,90 € of zoiets betalen en dan weet je de ontknoping voor dat iedereen ze op tv ziet EN ik heb de reeks van Lost ook, vind dat mooie series om te hebben !

@Dia: ahhhh, heb eens goed tegen mn moeder kunnen zagen en die vind ook dat ik me er beter niets meer van aantrek. Gewoon vriendelijk blijven en voor de rest: dumpen die handel !

@Iedereen: welterusten !

Ik ga nu ook mn bedje in ! Moet vroeg op, mams moet héél vroeg beginnen werken en ik zie ze graag nog eens voor ik naar school ga. Is een gewoonte geworden, anders zie ik haar niet meer tot savonds als ze gedaan heeft met werken en mogen we meteen aan het avondmaal beginnen…

Tot morgen, halve dag school en dan lekker WW ! :D:dope:

Goedenmorgen allemaal

Voor diegenen die het nog niet door hebben

VRIJDAG BIJNA WEEKEND

Zo daar kunnen jullie niet omheen…
Vanavond 2de deel van Baantjer(onze andere verslaving…vrijdagavond Baantjer-avond, of Grijpstra en de Gier…) en dan…UITSLAPEN!!!
Morgen niet veel gepland, alleen naar ons “nieuwe” theater om kaartjes te bestellen…ja pas voor eind april hoor, maar eh…Guido Weijers komt, en ohhh dan pies ik in de box echt!!:dope:

nou goed, klaar is ikke met ego tot vanavond, of straks als ik ff tussendoor kom…of morgen als ik het niet red vanaaf
(En de voor de tofste leden: HET IS BIJNA ZONDAG!!!)

Jaaaaaaaa WEEKEND ! Ook voor ik deze keer !!!
WANT: Morgen moet ik niet werken omdat het 11 November is ! Bij jullie noorderburen ook ? En mochten jullie dit niet kennen dan is het gewoon wapenstilstand ! :unibrow:

MAAR, mijn oorlog is begonnen met mn beste maatje, héél toepasselijk voor deze dagen, heb geen oog dichtgedaan mede dankzij die vriendelijke mug die om de 20 minuten aan mijn oren kwam zoeven…

B.T.W: GOEIEMORGEN ALLEMAAL !

Sev goes school ! (binnen een uurtje dan wel)

Bij oms hier is 11 November(behalve de verjaardag van mn oma die al jaren dood is!) sint maarten. Dan gaan de kindertjes met een lichtje langs de deuren om om snoep te bedelen!!! Leuk joh(NOT!!) als je in een kinderrijke omgeving woont, er ongeveer 70-80 van die vals zingende koters voorbij komen, niet meer blij zijn met een manderijn, maar MARS/NUTS/SNICKERS/SNOEP-SNOEP-SNOEP en VEEEEEEEEEEEL!!!

Maar goed, ik doe er maar aan mee, want ehhhhh ik wil ook niet mevr Kikkerbil heten!!!
Tot vanavond

Kom even snel hier om jullie een goede dag te wensen. Heb nog nauwelijks tijd om hier te posten en dat vind ik onwijs jammer, want ik mis het gewoon. Maar ja door m’n baan en bijbaan hou ik nauwelijks tijd over. Wie weet verandert het ooit nog.

Denk aan jullie hoor.

Morning

@ fransijn, doen de kindertjes bij jou ook sint maarten??
@ sev, ja hier in de kruikenzeikersstad zal het wel goed los gaan de 11e
@ beps…prison, baantjer…druk druk druk
@ diamond nog plannen voor vandaag??

me weer aan t werk, pff…zwaar…vrijdag…
maar…om 4 uur zit ik voor de TV!! schaatsen en ook nog eens de 1500 meter, altijd leuk!!
verder weinig nieuws te melden, weer moe, slecht geslapen, veel gedroomd (3x raden hoe en wat)

Goede morgen allemaal!!

@Sev
Lekker zeg…ook een keertje een lang weekend voor je.

@Beps
Bij ons komen ze nooit langs de deur. We wonen daarvoor net te ver buiten het dorp. Weet trouwens ook niet of ze er in het dorp wel aan doen.

@Fransijn
Jij ook een fijne dag en natuurlijk een superweekend!

@Bloem
Op 11-11 gaat het hier in de buurt ook weer overal LOS…prinsenbal in alle omliggende dorpen!
Veel plezier met het schaatsen vanmiddag, maar denk dat we je voor die tijd nog wel horen hier.

Ga ook snel aan het werk…zoveel te eerder zit het er ook weer op en kan ik weer lekker bij de kachel.

@ mar, hard werken en dan ‘vrij’?
ikke kan lekker tussendoor hier ff kijken
is wel uit te houden, maar zo saai
ze praten vanochtend allemaal zo onduidelijk
of mn oren zijn nog niet wakker
erg lastig (bellen vanuit trein, auto of werkplaats…jippie!)

Goedemorgen allemaal!

Vanochtend eens lekker wat langer blijven liggen, heerlijk! Vandaag toch geen afspraken dus heel de dag voor mezelf. Vanmiddag misschien nog even naar Duitsland om wat boodschappen te doen en misschien wat eten. Er zit daar zo’n leuk tentje waar je zó lekker kunt lunchen. Dus wie weet! Nog ff’tjes en de kerstmarkten zullen daar wel weer beginnen, ach ook best weer gezellig. Zolang het maar weer snel zomer wordt :lol:

Allemaal een fijne dag en tot later!

X Dia

goede morgen allemaal…!! heb er voor mn gevoel al een halve dag opzitten haha!! sta normaal nooit om half 7 op…:wink:

@bloem…de eerste werk week om na vandaag…!! yeah

@dia…veel plezier in duitsland…!!

@sev…11-11 dat houdt hier in…opening van het carnavals seizoen

@fransijn…jmmr dat je het zo drukt hebt…missen je wel hoor!!

@beppie…wat goed dat je ons er ff aan let denken…ik zou het namelijk bijna vergeten :stuck_out_tongue:

ben met mamz en oma koffie aant leuten…dadelijk komt askim onlien…rest van de dag maar wat aan klungelen. vanaaf stappen…ja zo houden we ons bezig.

tot later…en iedereen een fijne dag.

@Bloem
:smiley: Ben nu ‘vrij’ ja, op de huishoudelijke klussen na.

@Dia
Misschien zijn de kerstmarkten er nu al, zag gisteren hier de eerste bomen en ballen ook al in de winkel.
In ieder geval veel plezier en smakelijk eten in Duitsland (als je gaat tenminste).

@Filiz
Gezellig toch…samen aan de koffie!