@ mar en dat ben je zeker!!
@ sev…snap dr nix van, eerst zeggen dat je te dik bent en nu wil je iets steviger worden bij billen en heupen…loop je ons te F*** ofzo?? @beps…have fun!! @diamond volgens mij heb je wel een leuke dag gehad of niet??
ikzelf kwam thuis en ben mn bedje ingedoken, 2,5 uur geslapen, hhhhhhhhhhhheeeeeeeeeerrrrlijk. mis ik wel, die siesta, hahaa, werken is zoooooooooooo vermoeiend.
@Mar: Nieuwste van het nieuwste. Sneller dan snel…maarrrreehhhh vraag me niets meer dan watt ie gekost heeft(dat is ongeveer het enige dat ik weet nl! Ik moest oke intoetsen met pinnen :hihi:)
Ik ga weer. Toch maar ff prison denk ik! Ohh, het word zoooo spannend. Hubbie is al weer voor me aan het zoeken naar de uitzendingen van deel 2. We hebben ze gemist he!
Héééé mn bericht is niet doorgekomen als ik thuis gekomen ben ! Wat erg !
@Bloem: nou lieverd, dan heb je mn billen en buik nog niet echt van dicht bekeken Geloof me, ze mogen gerust wat steviger. Ben de laatste 2 jaar goed verdikt, dan vermagerd… pfff
@Beppie: ik leef nog ! Hihihi of je dat nu goed vind of niet Maar missen doe je me zoiezo :p:p hihihi
Heb juist mn moeder haar voetjes verzorgd, halve pedicure en ze vond het super !
o ja, vergeten te zeggen, heb Askim gezien weer op webcam voor het eerst weer in wss een maand tijd ! Super ! Was wel maar voor een minuut of 10 maar iedere minuut is een groot geschenk ! :king:
@Dia: haha ja kom maar af, hoe meer proefkonijnen hoe beter ! Beps zou ook nog eens afkomen ! Hé beps ?
Pfff kom dat nu tegen hé ! Ik heb al 3 weken geleden aan mn beste vriend gezegd dat hij 10 november moet vrijhouden omdat ik de dag erna niet moet werken en ik zou trakteren voor mn verjaardag samen met twee meiden uit mn klas. Nou, die wisten dat mn beste vriend zou meegaan, pakken die hun vriendje mee. Ok zeg ik, geen probleem, heb tenslotte mn beste vriend mee (néén geen vriendje, maar gewoon vriend). Zegt hij nu vandaag dat zijn zus morgen op bezoek komt bij hun thuis, dat hij niet kan komen ! Heb hem in maanden niet meer gezien en dan wil hij gewoon voor zn zus thuisblijven… Pfffff ben echt mn geduld met hem aan het verliezen ! Hij stelt alles altijd uit, heeft altijd een uitvlucht, daarom dat ik 3 weken op voorhand alles geregeld had met hem… :delete:
@ sev, djjjjjjjjjeeeeeeeeeezzz…ik ben gauw klaar met dat soort mensen, als je ja zegt, moet je ja doen, zeg je nee, geen probleem, dan weet ik dat, maar ja is ja
vraag me ook wel af hoe belangrijk hij onze vriendschap wel vind…
Hij is nu offline zonder iets te zeggen en als ik bel neemt hij niet op ! Ik heb er weeral het raden naar wat er is en echt hé, ik heb hem zeer graag, maar eens men mijn geduld op proef stelt, sorry hoor, maar ik ben niet snel boos maar eenmaal je mij boos maakt moet je niet meer afkomen !
Heb mn nicht er zojuist op af gestuurd, ze hebben een kamer op dezelfde verdieping van hun kot. Hij is dus offline gegaan omdat hij het ongepast vond dat ik zei dat ik hem morgen niet mocht zien, dat hij gerust bij zn zus mag blijven als hij dat wil ! En hij kon zijn telefoon niet opnemen omdat zijn vriend naar tv bij hem aan het kijken is! Is dat zo belangrijk ? kan hij toch eventjes op de gang gaan bellen ?
Nou, heb hem dus gezegd dat ik hem zeer graag heb maar dat het niet meer gaat de laatste tijd tussen ons, dat ik hem beter gerust laat nu…
Ik ben het verdorie beu om altijd mijn energie in de verkeerde mensen te steken eh !
Hij is er nu ook van msn, anders zou hij domme dingen tegen me zeggen ! Nou, is dat een vriend waarmee ik al meerdere keren op reis mee ben geweest naar Turkije ? (voor ik askim leerde kennen wel) Is hij die vriend die er altijd was voor me ?
Heb mn nichtje duidelijk gemaakt, als hij ervan komt praten met haar (ook haar vriend alhoewel ze hem ook niet veel meer ziet) dat ze hem moet wijsmaken dat ik de eerste stap om goed te maken NIET zet ! Ik stop geen energie meer in deze persoon. En volgens mij is het beter om geen beste vrienden meer te hebben maar gewoon vrienden waarmee je gewoon mee overeen komt zodat je neen kan zeggen zonder verplichting en dat je kan doen wat je wil, zo kan er geen ruzie van komen !
En herinner me eraan als ik nijg terug te gaan naar vorig gedrag !
ja sev, ben het helemaal met je eens, op een puntje na
het is zeker de moeite waard om goeie vrienden te hebben (beste dus) en daar mag je ook nee tegen zeggen, ze geven je vaak meer dan gewonen vrienden…onthou dat goed!!
maar misschien veranderen vriendschappen en kan je beste vriend ineens ‘zomaar’ een vriend/ kennis worden, dat gebeurt.
vind het wel een beetje flauw dat hij niet met je wil praten maar goed…
toch veel plezier morgen!! wat ga je doen??
Niets, ik doe helemaal NIETS meer morgen. Heb de twee meiden opgebeld en het ze uitgelegd. Heb geen zin om tussen twee koppels zielig te wezen zitten en kan dan alleen maar aan mn askim denken!
Het ene meisje zit nu nog op avondschool, heb haar gevraagd iets te laten weten en het ander meisje verstond het héél goed, ze stelde zelfs voor om de vriendjes thuis te laten maar dat wou ik niet. Dat de koppeltjes maar gezellig wat doen, ik pas me wel aan, heb altijd WW nog morgenavond als ik me verveel ! En we zullen dan samen met ons drietjes gewoon eens uitgaan, girls only een beetje later wanneer het past …
Zo leer je pas echt je echte vrienden kennen lijkt me !
ahhh sevvy
maar je kunt dan toch nu de girls night doen?
dat was toch zio bij zo de bedoeling?? maar door die vriendjes laat je het toch niet doorgaan?? zonde hoor!!
@Dia
Wat heb je een leuk poppetje onderaan je posts!
@Sev
Komen we lekker met z’n allen naar België voor een beurt, mijn voeten kunnen ook wel weer een behandeling gebruiken .
Wat sneu voor je dat je avondje uit nu niet doorgaat. Zou ook ontzettend boos en teleurgesteld zijn als mijn vriend(in) me zo liet zitten.