Turkisch Teatime DEEL 12!!!!!!

en marion?? heb je hem in de taxi gestouwd?? is de rust wedergekeerd in huize mar??
hoest met de beessie’s?? staan die nog wel eens buiten nu, of allemaal binnen?? het is nog best lekker weer zo af en toe, en dat voor nov…

Goeiemorgen dames !

Ben ook weer van de partij en zo te zien momenteel nog alleen, ga ondertussen de afwas maar gaan doen tot ik iemand hier zie voorbij passeren…

x

wat is de wereld toch klein…
mn collega is in sept vanuit Kos een dagje naar Bodrum geweest…en daar had hij een gids…een turkse jongen, lang…NL sprekend luisterend naar de naam M. :dope:
hahahahaaa…ja, die ken ik wel, hahahahaa :wub:

ik heb een boot, ik heb een hele hele splinter nieuwe boot…haar naam is…

Huh ?

de NL-ers snappen hem wel
was op de radio en krijg het niet uit mn hoofd…goede Gran Canaria herinneringen…hahaha…ben niet gek hoor…blub…blub

ga je nog wat leuks doen vandaag sevvy??

@Bloem
De rust is weer even wedergekeerd hier in huis. Voor zolang het duurt…hub kan ook zo lekker teuten en in de weg lopen. Moet altijd zijn waar ik bezig ben. Is me wat he met die mannen van mij?
En de beestjes … die staan altijd binnen, is bij de meeste bedrijven zo, ik ken eigenlijk maar 1 zelfde soort bedrijf waar de beesten ooit buiten lopen. Komt omdat de dieren te weersgevoelig zijn, ze houden niet van felle zon en nattigheid.
Dat is toevallig dat je collega M. trof in Turkije!

@Sev
Goede morgen meissie!! Je bent goed bezig op de vroege morgen. Is de afwas al gedaan?

tis rustig hier en tis rustig op t werk
kan ik zowaar een klein verhaaltje maken…hahah

He lieverds!!!

Pauze!! Dus natuurlijk ff hier koekeloeren :lol: Het is hier lekker druk dus de tijd vliegt!!

Morgenmiddag nog werken en dan zit deze werkweek er ook weer op. Vrijdag is vriend ook vrij dus dan gaan we lekker een dagje naar Arnhem!!

XX

@Linda: weet je al wat meer over je oma?
@Jill: Zie je erg weinig op WW, gaat het wel goed met je?
@Bloem: das wel toevallig dat je collega M tegenkwam enne hoe positief was positief wat M betreft?
@Dia:werk ze vandaag nog en iedereen trouwens die aan de arbeid is.
@Marion:Geniet van je rust

pauze voorbij
heb geen zihihin meer!!!
bllllleeeeghhhh
vanaaf lekker tv-tje kijken!! wiehie

hey meiden…

@linda…wat een rot nieuws!! ook ik wens je veel sterkte…

@bloem…en ik ga varen op het kanaal…'t is de aller mooiste boot van allemaal;)

@dia…alvast veel plezier in arnhem

@sev…en dat op de vroege morgen…niks voor mij hoor!!

net terug…iedere dinsdag teamvergadering, daarna nog naar een collega geweest voor kraamvisite…ohh zo n mooi jochie!!
askim gebeld…maar hij is niet in de stad…kan ik iets aan mn schoolwerk doen;) mocht ook wel weer eens tijd worden…

nog 9 berichtjes en dan zijn we weer aan deel 13…yeah!!

xx

pff…ik had n heel verhaal getypt…gaat er iets mis!!

en toen stond ie er 2x…naja

xx

kijk filiz
gij snapt me
is er nog iemand in the house???
ben wel toe aan een nieuw deel
hahahaa

kom dan lullen we hem met zn 2e ff vol

mag vandaag een nieuwe telefoon bestellen omdatr mn contract verlengt wordt…
wil graag die sams*ng E500…at we op de meeting ook hadden gezien :smiley:

wat denk je…doet de hi site t niet!!

balen!! blijven proberen zou ik zeggen!!

heb ik al 10x gedaan…ga me dan zooo ergeren…!! vanaaf nog maar eens :wink:

nou bloem…wil jij t nieuwe deel openen…??

ja!!!