Turkisch Teatime deel 10!!!!

Ben zo terug ! Het is werelddierendag, en ik ga zo meteen speelgoedjes en een dekentje gaan kopen voor hondlief ! Verklaar me gek maar ik doe het !

@Bloem
Lekker toch zo’n warm welkom!!!
Logisch dat je zenuwachtig bent en alles en iedereen scant. Hoop dat het niet gaat overheersen en dat je over een paar dagen onbezorgd kan genieten van je vrienden daar!!

@Jill
Leuk dat je er weer bent!!

@Beps
Wat zal je vriendin blij zijn met zo’n goede hulp!

@Sev
Ontzettend irritant die muggen die je uit je slaap houden!
Veel plezier met je vriendin vanmiddag. Zal vast en zeker leuk worden. Mijn vriendin was er ook heel vroeg bij. Ze kreeg haar 1e kindje toen ik mijn man net een half jaar kende. Allebei een heel ander leven dus maar hadden elkaar altijd genoeg te vertellen. Zagen elkaar wel minder in die tijd, allebei druk met ons eigen dingen. Maar hebben van vroeger uit zo’n sterke band die gewoon niet stuk te krijgen is. De laatste jaren zien we elkaar weer minstens 1 maal per week met sporten.

@Fransijn
Wat zal je geschrokken zijn!! Denk aan je en wens je veel sterkte!!!

@Beps, sorry!!! Ben er alweer! De komende 2 dagen ben ik aan het werk dus weer tijd zat om te kletsen…

@Sev, je kan inderdaad een aparte beltoon instellen voor je Askim… Als mijn Askim belt krijg ik echt een enorme turkse herrie uit mijn telefoon haha… Maar weet ik wel meteen dat hij het is… Mooie telefoon ook trouwens!!

@Fransijn, heel veel sterkte meissie!!!

Vanmorgen in de auto… wat en een ***weer zeg!!! Ik zag echt helemaal niks… leek wel een wolkbreuk… Maar… ik heb het overleefd!!

x

@Marion: ja, die vriendin is er ook zo eentje: we horen elkaar niet veel, maar uit het oog betekend hier niet uit het hart, en dat vind ik juist het leuke aan die vriendschap. Heb je even geen tijd, dan maken we er geen probleem van, spreken we af, is het altijd leuk !
Bij al mn andere vrienden van vorig jaar in mn klas, is er géén 1 die me eens heeft gevraagd hoe het in mn nieuwe school is. Of alles goed met me gaat… Geen één ! Dusja, noem ik dat zoiezo geen vrienden meer. Dus heb nog die ene goede vriendin en 2 mensen die ik heb leren kennen nu in mn klas waarvan ik denk dat ze te vertrouwen zijn.
Mn beste vriend, een jongen, gewoon een vriend, een maatje, niet meer, sinds hij op een studentenkamer zit, doet hij hééééél raar. Hij smst me bijna nooit terug, neemt zn telefoon héél zelden op, is er nooit. Ik weet niet wat er scheelt met die hoor ! Ik dacht dat we goede vrienden waren, zijn nog samen naar Turkije geweest. En gisteren moest ik echt huilen omdat ik gewoon begin te beseffen dat er niet veel mensen zijn die je kan vertrouwen… Ook al denk je dat ze je beste vriend zijn, blijken ze het toch niet te zijn, en dat doet ergens toch wel pijn hoor !

@Cyn: echt ? Kan je turkse beltoon instellen ??? Maar moet je downloaden dan neem ik aan ? Heb je ook Samsung ? Ik ben helemaal niet vertrouwt met dat merk, altijd nokia gehad. Zal eventjes wennen worden denk ik ! Vanavond mag ik mn nieuwe gsm gebruiken ! ( en nu mis ik dat banana ventje :wink: )

@Ja het kan inderdaad… Maar ik heb een mp3 speler op mijn telefoon, en de vriend van mijn askim, heeft dat liedje naar mij gestuurd via Bluetooth… En die heb ik dus als beltoon ingesteld… Heb ook Samsung maar een ander model.

http://www.samsung.com/es/products/mobilephone/mobilephone/images/d500-thumb.jpg

Deze heb ik dus! Je kan ook op internet een beltoon downloaden, maar kost wel rond de €4,50 (in NL)

x

@Cyn: Mooie telefoon trouwens ! Heb ook bluetooth (dat weet ik :wink: ) en nu ff kijken in het boekje wat er nog inzit, volgens mij niet veel, wou geen camera en zo … Gewoon een eenvoudige gsm.
Er staat: Ringtone (MP3/40poly/AAC) hmhm iemand die iets van gsm’s af weet ?

Dan zou jij ook zo’n turkse ringtone kunnen hebben… Als je nou even hier komt dan kan ik hem doorsturen via bluetooth :wink: MP3 is net als op je mp3 speler. Gewoon echte liedjes dus.

x

haha cyn ! Ik ben echt zo een ramp in vernieuwingen !

Heb net alle smsjes moeten wissen van mn askim die ik in het telefoongeheugen had opgeslaan :frowning:

Jaaa… jammer is dat altijd he!!! Ik baal er altijd van als ik die moet wissen. Welke telefoon had je eerst dan?

x

Verschiet niet: Nokia 6610i heb ik nooit heel erg leuk gevonden maar toen had hij een goede prijs voor een camera erbij, en toch nooit gebruikt …
Toen ik teveel smssen had, zette ik de mooiste in ‘mijn mappen’ van mn askim, maar dat staat op het telefoongeheugen en niet op de sim en kan je niet meer omzetten naar inbox of zo … Hééééél jammer, zijn allereerste smsje stond er nog op en al die lieve smssen… Maar ja, volgens mij heeft hij de mijne ook niet allemaal meer :smiley: Hij heeft ondertussen ook al 2 andere gsm’s gehad…

Goedemiddag iedereen!!!

@Fransijn sterkte!!!

@Sev,een electr muggemepper doet wonderen.

O ja voor ik het vergeet,heeft, iemand van jullie een turkse simkaart?
Wij hebben die en toen we in Turkije waren deed die het opeens niet meer.
Wat blijkt? het turks simkaartje werkt alleen nog maar in een turkse gsm
Wij hebben dan maar een goedkope gekocht,voor ons loont het wel omdat we zo vaak gaan.
Dus denk dan niet dat je kaart kapot is!

hey jill, ja dat is al een tijdje. Mn vriend had een oude gsm van mij omdat hij er toen geen kon kopen, heb ik de mijne maar gegeven maar ineens ging het niet meer. Is om de stroom illegale gsm’s tegen te gaan of zo …

Klopt inderdaad!!! Raar eigenlijk he!!!

x

Toen we er in juni waren deed die het gewoon.:paranoid:

Volgens mij is het pas vanaf juli van start gegaan, hij gebruikte mijn gsm al een tijdje (had hem in februari gegeven) en het was niet lang meer voor ik dan terug ging (augustus) heb nu mn oude gsm terug :stuck_out_tongue:

kREEG OM 10 UUR HET BERICHT DAT M’N SCHOONMOEDER OM 9.15 UUR IS OVERLEDEN.
GA NU NAAR M’N EX EN DE KINDEREN.

@Fransijn: innige deelneming ! Dit nieuws is altijd minder als je dat te horen krijgt ! Sterkte deze dagen met het verwerken van dit grote verlies !