Turkisch Teatime deel 10!!!!

Hoi

Ja weeral enkele dagen geleden. Maar k ben dan ook druk bezig geweest met mijn foto’s en hier en daar een bezoekje te brengen. Nu dringt het pas echt tot mijn door, dat ik terug in belgië ben en voel mij zo langzaam leeglopen. Is echt geen prettig gevoel, maar ja heb dat nu eenmaal altijd als ik terug ben van Turkije. En dan ben ik nog zo stom om de cd van dreamboys heel de tijd te beluisteren. Dat met de foto’s erbij brengt me echt terug in de 7de hemel. Is net een film die zich afspeelt in mijn hoofd. O man man ieder jaar mis ik ze meer en meer. Sommigte zijn echt vrienden voor het leven aan het worden. T zijn gewoon echte schatjes en ik ben hier enorm aan het zagen. Dus tot later eens.
Bye the way vanavond mijn eerste turkse les! Ben benieuwd

@Fransijn veel sterkte
@sev veel plezier deze middag

@Fransijn, veel sterkte in deze moeilijke periode, had het nu pas gelezen van je schoonmoeder

@Fransijn… Jeetje, krijg het er koud van… Ik wens jullie heel veel sterkte toe de komende tijd!!!

Dikke knuffel en een zoen

Cyn

Jakkes Fransijn, balen joh.
Ik wil je bij deze condoleren en je heel veel sterkte toewensen.
Afscheid nemen is altijd vreselijk, ik hoop dat je je er een beetje
goed doorheen slaat. Sterkte met alles.
Liefs.

@Fransijn,ik wens je heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijd.

waaaaaaaaaaaar is iedereen ? Moet straks weg, zal dan tot vanavond worden lieverds !

@fransijn…wat verschrikkelijk!!
ik wens jullie veel sterkte de komende tijd. gecondoleert…
en kom hier rustig je hart luchten…we zijn er voor je…

dikke knuffel el kus

filiz

@Fransijn: Alle kracht die je nodig hebt!! En morgen wens ik jullie die kracht voor morgen!! Leef dag voor dag, het zal een groot gemis worden!!

Ik ben er klaar mee voor vandaag. 1 Kamer bijna helemaal kaal. Morgen weer 1 kamer, dan gaat mn vriendin het grootste gedeelte van de andere kamer behang afhalen. Er zitten 4 lagen op, en de onderste is bouwbehang. Dus alles gaat eraf, tot het bouwbehang. Dat ga ik dan eraf halen met een stoomapp!! Gaat perfect!!
Nu douchen!

pffff beps, je moet maar zin hebben hoor om al die velletjes af te gaan krabben :retard: Liever jij dan ik ! Ik ga nu naar de stad om mn vriendin te ontmoeten en als ik thuis kom: mijn foon uitproberen !

Sev: Nee ik heb er helemaal geen zin in, en zij ook niet, maar het MOET eraf!! Het weekend komen de hulptroepen, dan moet er gewit worden, behangen en het behang gesaust(?). Dus als wij nu zorgen dat de laatste 2 kamers ook klaar zijn, hoeven we bijna niets meer te doen, dat doen de anderen hahahaha!!!
Veel plezier met je vriendin(en je foon!!)

@Fransijn
O meid toch, wat een verschrikkelijk bericht, mijn condoleances. Wens jou en de familie heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijd.
En je weet het…je kunt altijd bij ons terecht!!!

@Marion!!! VAKANTIE!!! LEKKER NIETS DOEN!!! GENIETEN!!!

@Marion, je tijden zullen denk ik niet meer veranderen hoor!! Meestal verandert dat na 3 weken voor vertrek niet meer… Maar alles kan :wink:

x

@marion…wij hadden afgelopen oktober 9 uur vertraging!! hoorde we pas toen we al op het vliegveld waren…zoo rot!!

@sev…ik verklaar je niet voor gek hoor…verwen de hond maar lkkr :wink:

sorry…heb ff globaal gelezen…maar vind iedereen belangrijk hoor!!

werd om 10 uur door askim uit bed gebeld…hij zou bellen als ie online kon komen…om 10 uur dus zo uit bed gerolt achter de pc in…tot een uurtje geleden heerlijk zitten kletsen:D

net gedouched, nu naar de winkel…koken ,turkse les…

tot later meiden…xx

@fransijn: gecondoleerd. veel sterkte voor nu en de komende tijd.

@ Fransijn: gecondoleerd en heel veel sterkte.

@ Sev: allereerst een mooi telefoontje. En inderdaad ik heb gehoord van mijn vriendinnen dat Belgie niet een goedkope land is voor mobiele telefoons.
Dit zei ook iemand van waar ik mijn telefoon vandaan heb.
Moest namelijk mijn contract verlengen en een nieuwe tel uitzoeken, want die krijg je hier in NL er gratis bij.
Die vertelde dat hun een simlock vrije telefoon van so** erics*** in de aanbieding hadden.
En eerst een belg en het werkte ook op jullie netwerk. En die week later had hij zijn hele familie in de winkel staan. Lachen ik kom het wel waarderen.
En ik verklaar je niet voor gek hoor.
Ik had gisteren namelijk al dingetjes gekocht voor mijn honden.
Een vanille bot wat 10 jaar mee moet gaan zeggen ze.
En ze hebben een schoonheids behandeling gehad hahahahhaa jaja waar mijn honden altijd op vakantie gaan hebben ook een trimsalon en dar zijn ze weer getrimd natuurlijk en heerlijk gewassen en de nagels weer geknipt hahaha lachen he. TOen ik ze gisteren kwam ophalen wouden ze niet meer mee. Ze lagen er prima. En ze zijn helemaal gewend daar. Lief he.

@ Marion en Filiz allebei super tijden

@Beps
Heb idd nu vakantie ja!! Tenminste van kantoor. Nu nog hier de boel aan de kant zien te krijgen en dat is het meeste werk. Komen telkens klusjes bij…zucht!! Maar de dagen komen op een rij en heb maar 2 handjes. Het zal niet weglopen denken we maar.
Zo meteen eerst naar de kapper voor mijn kleurtje!!

@Sev
Voor ik het vergeet…helemaal niet gek dat je de hond verwend vandaag, daar is het toch dierendag voor! De cavia kreeg hier ook speeltjes en extra lekker eten.

Hier ben ik weer ! Het was een leuke namiddag, hebben héél wat bijgepraat en zullen zeker zo lang niet meer wachten !