Turkisch Teatime deel 10!!!!

Meiden… ik wordt gek!!! Haha ik zit hier op mijn werk, en heb klanten die willen naar Turkije… in de herfstvakantie… Maar er zijn geen stoelen meer!!!

Zoek me een ongeluk!!!

x

Is het zo erg cynthia? Zijn ze ook wel beetje laat met boeken he

Lekker slim!! Hoorde van onze hostess ook al eind sept, dat zij de grootste aankomsten had eind okt!!! Stom he, men wil gewoon weg!!
Sterkte Cyn

Haha heb de klanten doorgegeven dat er echt niks meer te krijgen is… ze zijn met 6 personen!!! Dat verzin je toch niet!!! Heb gezegd dat ze maar op internet moeten kijken… Omdat ik echt niks meer kan vinden… Ze wilden ook alleen maar naar Antalya… Dat wordt dus al helemaal niks!!!

Mijn moeder (en oma) (of ik) gaan 28 oktober… zelfs die vlucht zit al vol!!! Is ook niet normaal!!!

x

ik ga nu nr hardlooptraining, laatste voor wedstrijd van zondag. Dus effe goed mijn best doen vanavond. Spreek jullie later vanavond weer.

Niet bijgelezen, alleen het vreselijke nieuws van Fransijn gezien. Meid ik wil je heel heel heel veel sterkte wensen.

X Dia

@Franslijn: Wens je heel veel sterkte toe

Ben heel blij. Vandaag is het voorlopige koopcontract getekend door onze kopers. Ze zijn heel blij met hun nieuwe huis. Ze hebben nu 3 dagen bedenktijd maar hebben aangegeven daar geen gebruik van te maken. Maandag om middernacht loopt deze bedenktijd officieel af en dinsdagmorgen vroeg vertrekken we naar Turgutreis. Gaan als we daar aankomen aan de champagne om het vieren:smile:.

Heb de lijst vandaag nog niet gezien dus…:wink:

:turkey:** Besmile…7 oktober…Turgutreis :turkey:

****Toos…10 oktober…Turgutreis
Marion…10 oktober…Camyuva/Kemer **
Filiz…11 oktober…Side
Diamond…18 oktober…Alanya

MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Fransijn…21 oktober…Side
Linda 1980…30 oktober…Center Parcs
Turkije-fan… eind november bij vriends familie thuis

@Toos
Hoe laat gaan jullie vliegen dinsdag? Vertrekken jullie ook vanaf Schiphol?

@Toos: Ja dat verdient champoepel!!! Geniet er maar van, jullie hebben het verdient!! En hoe zit het nu met jullie zelf?? Ik heb het denk ik een beetje gemist, maar waar gaan jullie nu zelf wonen??

Ohhh ik ben doodmoe, morgen alweer aan de slag, dussss ik ga snel naar bed vanaaf!!!
Terusten vast

@Marion:Vertekken vanaf Schiphol, hebben prima vliegtijden. Heen 6.15 en terug om 21.55. Kan niet beter dus. Zie trouwens dat jij op dezelfde dag vertrekt, heb je ook n beetje gunstige vliegtijden?
@Beps:We laten in het zelfde dorp als waar we nu wonen een huis bouwen. Dit is over een week of 6 klaar. Vandaar ook de blijdschap dat dit is verkocht, want idee dat we werkelijk met 2 huizen zouden komen te zitten bezorgde me slapeloze nachten

@Toos
Wij gaan ook vanaf Schiphol. Heen om 5.20 uur en terug om 16.50 uur. Kon ook slechter.

Iedereen die de komende dagen vertrekt heeft supertijden geloof ik als ik ze met die van ons van pas geleden vergelijk

@Linda
Je kan er echt niks van zeggen he! Dacht dat wij al supertijden hadden maar ze worden steeds beter als ik Toos en Filiz bekijk. Maar ben dik tevreden hoor. Belangrijkste is dat we gaan.

@marion: dat je gaat is zeker heel belangrijk

@ fransijn heel veel sterkte.

@linda
En let op Linda, zij hebben straks ook nog superweer.

Nee hoor dames, ik gun jullie allemaal heel mooi weer toe.
Jullie hebben het verdiend!!!

:nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod:

@linda
En hoe vond je de foto?
Raar dat het niet goed ging, ik snap er niks van.

@mk116: idd raar dat het vesturen van de foto’s niet wilde naar mijn andere emailadres, maar nu zijn ze gelukkig wel overgekomen. Foto van mijn ouders en mij is erg leuk geworden, was goed idee van je. Ja je zult zien dat ze straks in turkije best goed weer hebben. Heb t idee dat t weer wat minder werd toen diamond en ik naar huis gingen. Het waaien zolas de hele tijd tijd is bekend voor die streek zeiden ze laatst op het weerbericht

Dat hoorde ik idd ook pas later, dat het daar altijd zo waait.
Het weer werd wel minder toen jullie weg waren, je kon niet meer buiten eten want dan waaide het eten van je bord. Iedereen moest in de eetzaal, maar die was daar weer niet op berekend.
Een collega van me vloog precies op dezelfde dag als wij. Hij was in Alanya en heeft alleen maar bloedheet weer gehad.
Leuk voor hem.