Ik ga lekker slapen, als het lukt tenminste.
Ben al een aantal dagen niet echt fit en als ik dan ga liggen dan moet ik steeds hoesten. Alles doet al zeer. ![]()
@MK: Het klopt inderdaad dat het in het najaar waait, dat hadden wij vorig jaar oktober ook. Toen was het overdag zo’n 30 graden en stak de wind aan het eind van de middag op. We zullen wel zien hoe het weer wordt, ben al blij dat we er naar toe kunnen. Trouwens beterschap!
@Marion: Ook zeker geen verkeerde vluchttijden hoor.
Ga zo zo werken, is mn laatste nachtje, gelukkig. Wens iedereen welterusten!!!
@mk116: weltrusten en beterschap. Heb t vorige week ook gehad, wss had ik last vd temperatuursovergang.
@ toos: werk ze
heb niet bijgelezen…wil alleen ff iedereen welterusten komen wensen…![]()
xx
En ik
GOEDENMORGEN!!!
@Toos: Nog meer reden om in Turgut een lekker glas bubbels te nemen!! Ontspannen maar, want nog ff en dan moet je zwaar aan de slag!!!
@Meiden die vertrekken: Wat een tijden!!! Ben bijna jaloers!! Het is jullie gegunt, en(Linda) ik hoop dat jullie idd het mooiste weer daar hebben van het hele jaar!!
Ik ga vandaag weer aan de slag met de behangpapiertjes!! Als alle kamers voor het weekend klaar zijn, dan kunnen de troepen aan de gang: Witten-behangen-sauzen-en inrichten!!! Kan ze lekker eind van de maand over
Morgen is mijn mamsje jarig!!! Dan word de “oude dame” 71!!! Dus ik zal wel ergens die dag haar richting op gaan dan!
Nou spreek jullie wel weer vandaag
Goede morgen allemaal!!
@Beps
Hoop dat jullie voor het weekend de kamers klaar krijgen en de hulptroepen aan de slag kunnen. Met een stoomapparaat gaat het idd een heel stuk gemakkelijker.
Goeiemorgen !!!
Wat is het koud zeg ! Heb vannacht met een donsdeken, polarplaid en een dikke pyama aan geslapen ! zoooooooo koud !
@Allen die vertrekken: Goeie reis !
Nog 14 dagen en dan gaan we!! Zullen volgende week de tickets wel kunnen ophalen. Onze tijden: vertrek om 14:25 en weer terug in Enschede om 13:35. Hmm ook niet echt optimaal maar ja, we gaan in ieder geval!! Deze keer nog meer genieten dan anders want dit zal voorlopig wel de laatste keer Alanya worden. Volgend jaar waarschijnlijk wel weer Turkije maar een nieuwe plaats. Hebben al twee hotels op het oog hihi kan het niet laten om alvast een beetje te neuzen
Korumar in Kusadasi en Diamond (jaja) of Bodrum lijken ons wel wat.
Nou meiden moet nog ff paar dingen doen, dan werken en hopenlijk vanavond weer tijd om te posten.
XX
@Diamond: Korumar is een prachtig hotel ! Wij zijn er deze zomer geweest en gaan volgende zomer terug ! Diamond in bodrum ken ik niet …
@Dia, Diamond of Bodrum is ook zeker wel een mooi hotel!!! Maar Korumar ziet er ook niet verkeerd uit!!
Goeiemorgen allemaal!!!
Weer aan het werk, dus ik lees weer volop mee vandaag!
x
En ik ben ook van de partij vandaag !
goede morgen…
ik zal pas weer vanaaf van de partij zijn. moet zo gaan werken tot 8
@bep…succes met klussen nog!! en alvast proficiat voor je mamz…
@dia…diamond moet wel een goed hotel zijn;)als ie zn naam eer aan doet.
@cyn…werk ze
@sev…geniet lkkr van je vrije dag!
kus kus
Gezellig:D!!!
Ik heb honger mensen… Echt niet normaal meer!!! Heb lekkere trek in patat, chips en snoep enzo!
Maar ik wil er niet aan toe gaan geven… Dus dan doe ik dat ook lekker niet!!
x
Heb het ook Cyn ! Wss omdat het kouder begint te worden …
Ja dat zou heel goed kunnen…
Heb zonet toch cola gehaald en… chips… STTT niet zeggen he ![]()
x
@cyn
Ben je helemaal gestopt met SB?
Nee juist niet, maar heb het even gehad met dat gezonde gedoe!!! Maar ik let er wel op dat ik niet aankom… Dus zolang ik even op dit gewicht blijf, eet ik ff ongezond, en daarna wel weer SB!!!
En jij?
x
Ik was wel een paar kilo zwaarder na de vakantie, maar maandag ben ik weer begonnen. Nu nog een halve kilo, dan ben ik er weer.
Ohh dat is mooi!!! Ik was in de vakantie helemaal niet zwaarder geworden… Maar ja heb ook bijna 2 weken op brood, meloen en water geleefd… En elke dag trappen lopen, en een steile weg op richting centrum…
Dus kon ook niet aankomen!! ![]()
x