Turkisch Teatime deel 10!!!!

Ik was de week voor de vakantie al flink aan het snoepen geweest en ik ben ik het hotel gewoon veel te veel gegeten en veel te weinig water gedronken. Ik wilde wel direkt weer beginnen, want 2 kilo wordt 3 enz. En daar had ik niet zoveel zin in. Zonde van al die weken lijnen.

Wel lekker voor je dat je iig op gewicht blijft. Als je straks dan wel weer begint, dan vliegen de kilo’s er vast weer af.
Hoe gaat het nu met je, slaap je alweer wat beter? En hoe gaat het met oma?

Ja ik slaap wel weer beter… alleen die onweer s’nachts he… Maar goed voel me wel al een stuk beter!

Oma ging gisteren wel goed, maar het is even afwachten hoe het gaat zodra de medicatie stopt… Denk wel dat ze zelf naar Turkije kan :frown: Maar gun het haar wel!:tongue: :thumbsup:

x

hihi :smiley:

en sev, doet je telefoon het al…

Weet iemand waar staat beschreven hoe het werkt met reputatiekracht, wanneer krijg je die punten, wanneer krijg je die sterren enz. Het zal vast wel ergens staat, maar ik kan het niet vinden.

Die sterren hangt af van het aantal posts dat je hebt geplaatst… en de reputatiepunten krijg je van anderen. Ik heb geprobeerd om je te geven maar ik kan niet geven… Er staan onder ieders naam een 3tal iconen… En de middelste daarvan kun je reputatie geven!!! ’

x

Lieve allemaal, heel erg bedankt voor jullie deelneming. Alle die lieve woorden helpen enorm.
Ga nu weer even naar m’n familie. Even lekker samen koken en eten.

Tot horens maar weer.

Nog 16 dagen.

@Fransijn: Ik zat me net te bedenken dat je toch ook dankbaar mag zijn. Nu kan je met elkaar alles afronden. En heb je toch de tijd om je daarna voor te bereiden op een weekje weg. Wens jullie weer de kracht toe die jullie vandaag kunnen gebruiken!

@MK: Heb je extra reputatie gegeven, ik kan het blijkbaar wel! Maar je rep gaat ook omhoog als je post! Per zoveel posts krijg je ook weer rep-punten!

Ik ben er helemaal klaar mee!!! 2 Kamers behangvrij, 1 moet nog, maar ik ga het lekker niet meer doen!!
Zo op de scooter-motor ff het centrum in om een kadootje te kopen voor mamsje(hihi ze weegt over de 100 hihi mamsje!! MAM) en dan lekker koken voor hubbie!!!
Verse asperges(weet ook niet waar ze vandaan komen, maar ze zijn vers) met een lekker hollandaise sausje, ham en eieren. En daarbij aardappels en een a-la-minute entre coteje!! Klinkt rot ik weet het. Maar iemand moet zich opofferen en dat ben ik dan maar HAHAHAHA

@bep
Dank je voor je punten :smiley: :smiley:
Klinkt lekker Bep die asperges, maarre zou jij na de vakantie niet beginnen met dat schittende boekje met die oranje voorkant??? :smiley: :smiley:

En Bep wat ga je voor je ‘mamsje’ kopen.

Asperges zijn zooooo ranzig!!!

x

Hey MK ! Jaaaaaaaaaaaa hij werkt ! Askim had gisterenavond als eerste gebeld erop ! HIhihihihi

:dope: Wat betaal jij vanuit België nou voor een smsje naar Turkije??

x

@sev
Is het je ook al gelukt om een speciale beltoon voor hem te selecteren.
Bij mij moet je dat in het telefoonboek regelen, als ik iemand uit het adresboek kies, dan kan ik via opties een afwijkende beltoon kiezen. Ik heb een No***.

@fransijn
Veel sterkte met alles, je hebt dus nog een hele goede band met je schoonfamilie.

euuuh… ff denken hoor… (ik sta sinds 2 jaar op het abonnement van mn pa, ik zie de rekening niet meer :wink: )
In Belgische Frank was dat iets van een 15 Frank. Dus : (ff rekenen) een 0,37 €

@MK: neen, nog niet kunnen doen. Moet dat nummer dan op de telefoon zijn opgeslagen en niet op de sim ?

@MK: heb eens een nummer opgeslaan in telefoon (en niet op sim) en dan zou het moeten gaan !

Het stomme is: er staat maar 1 beltoon, de rest moet ik downloaden uit de browser… Weet iemand of dat geld kost als je gewoon in de startpagina staat van samsung ? (het liedje zelf kostte me 1,50€, ah ja …)
Heb het liedje: The time of my life van dirty dancing om mn telefoon gezet, super !

@Cyn: jij had een turks liedje toch hé ? Van een vriendin ?Van waar had zij het gehaald ?

Ik heb alleen nrs op mijn telefoon staan, ik weet niet of dat uitmaakt.