wel, als je je sim uithaalt en in een andere telefoon stopt, dan heb je die nummers niet meer die op je telefoon staan… that’s all …
oke dank je wel, ik ga even een kijkje nemen!
Eigenlijk heb ik niet veel te melden, enkel dat ik nu moe ben van het werk.
Ga zo eten en dan effies naar de stad.
Want mijn pap zit bij mij op het abonnement en wil nu een eigen ab.
Nou groetjes en een fijne avond!
GROETJES
Smakelijk !
dank je wel.
@Sev, ik heb dat liedje van een Turk uit Turkije…
Meiden… ik zit met een probleem… Askim is gesignaleerd in een bar met een ander meisje, en de vriend van linda met een ander meisje… De vriend van Linda schijnt ook gezoend te hebben… De mijne niet… Ik heb hem nu gesmst of dit waar is… maar hij stuurt niks terug… EN NU?? Kan wel janken :crybaby:
Diegene die het vertelde is een hele goeie vriend van mij in gümbet…
x
Laat maar ik weet het al!! :wub:
@Cyn: wacht nu maar zn sms af, ik geloof er nl niets van. Daar doen al die gasten iedereen opfokken!!!
@MK: Mamsje wilde gezichtscreme, kwam ff goed uit…het Krdvt had alle cremes van Lrl in de aanbieding, 2 halen 1 betalen, heeft ze een set op de camping en thuis. 71 word het ouwe besje
Ben verrot. Ga eerst maar eens koken
@Cyn: Wist ik wel
@ Cyn: gelukkig maar :D. Wat was er eigenlijk aan de hand?
Iedereen: eet smakelijk
@Cyn: Is het opgelost ?
Hallo lieve schatten, daar ben ik ook weer, kon gisteren op de een of andere manier niks doen op WW. Snap ook niet waarom niet.
*Dus alsnog, *
@Fransijn, gecondoleerd met het overlijden van je (ex) schoonmoeder, en heel veel sterkte voor de komende tijd. Ik heb zelf iets dergelijks meegemaakt met m’n (ex) schoonvader, maar die overleed al toen m’n ex en ik nog geen jaar uit elkaar waren, en dat voelde heel raar.
@ Cyn, hij mag toch wel een keertje wat gaan drinken? Die van jou is heus wel trouw, hoor, hij is zo lief voor je!
@ Sev, ik heb Danzos van Serdar op m’n telefoon, als MP3. Leuk hoor. Maar er staat een man in m’n nek te hijgen die aan de PC wil, dus Doei!!!
goeie avond iedereen
wat een vreselijk weer hier en koud dat heb. Vorig week zat ik nog in het zonnetje met aangename temperaturen. Maar ja das t leven hé. Nu ja gisteren heb ik dus mijn eerste turkse les gehad en moet zeggen is heel goed meegevallen. k ben echt blij dat ik de stap gezet heb. maar t zal studeren worden sé. Nu ja veel tijd om hier alles bij te lezen heb ik nog niet gehad, dus hopelijk gaat het met iedereen goed!!!
groetjes
Fransijn: Sterkte en gecondoleerd met het overlijden van je ex-schoonmoeder. Heel veel sterkte de komende tijd. We leven met je mee ![]()
@Mierre: Die staat hier ook heel vaak, wel een andere hoop ik, maar zo van: JA IS HET EINDELIJK KLAAR MET DIE HALF DEBIELE MEIDEN DAAR!!!
Ik moet zo dus ook van de compie af, wie weet kom ik nog terug anders
Terusten en tot morgen
@bep
Dat kwam ff goed uit dan, ze heeft nu dus extra veel gekregen.
@cyn
Hoop dat het opgelost is, aan de hartjes te zien wel dus.
@miere en @bep
Dat met die mannen is hier niet anders hoor. ![]()
Hier gelukkig geen vervelende mannen… Ik ben altijd vervelend tegen mijn vriendje, hij is helemaal verslaafd aan World of Warcraft en ik ga altijd achter hem staan en commentaar geven in plaats van andersom ![]()
@Cristina: waar haal je altijd die toffe handtekeningen ? Zoals die vorige: never explain …
Op internet… van vrienden… je moet bijvoorbeeld bij google quotes intypen en dan krijg je heel veel resultaten. Ik vindt het wel interressant om uitspraken te lezen, en dan steel ik er soms een paar ![]()
Wat is het stil ??