Turkisch Teatime deel 10!!!!

hihi bedankt ! Zal ook eens op dievenpad moeten gaan !

Ja stil idd ! Maar de hondenfluisteraar is begonnen, en zie ik héél graag :wink:

Tot straks xxx

hallo allemaal…!!!:smiley:
hoe is het met iedereen…?

@cyn…gelukkig dat het alweer is opgelost…ik zou ook gek worden als ik zo iets zou horen hoor!!

@beppie…je moeder wordt lkkr verwent, lkkr eten en toffe cadeau’s!

@sev…je telefoon is goed ingezegend als je askim al 1e heeft gebeld:D;)

@detje…idd koud…brr…

@cris…je hebt idd altijd leuke handtekeningen…!!

zo alweer terug van t werk…en dan kom je thuis en daaaannnnn…
>>>ligt post van askim op me te w88!! heerlijk stuk of 10 foto’s erin…het is zo een schatje hehe…
probeerde hem te bellen om hem te bedanken, maar krijg m niet dr aan…
morgen nog maar eens proberen…!!

kus kus

Goede avond babbelaars!!!

Niet veel tijd gehad om te checken vandaag…druk he! En er komt nog niet veel uit mijn handen. Was vanmorgen even met mijn vriendin op pad. Ze is een echte creabea en we wilden steeds naar de kralenwinkel snuffelen voor kralen zodat ze kettingen kon maken. Kwam er steeds niet van tot vandaag dus. In plaats van theeleuten naar de winkel. Blijft bij mijn licht iets plakken en aangezien ik er zelf het geduld niet voor heb gaat ze nu een ketting voor mij maken.
Vanmiddag nog even een nieuw stel kleren gehaald, heb ik zaterdag alle tijd voor het huis. Spijkerbroek tot net onder de knie, heeft wel iets weg van een paardrijbroek. Donkerbruin topje en vestje en nog een donkerbruine riem. Wel weer bruin maar het staat me gewoon heel goed. Zelfs manlief vond het erg mooi, had ik niet verwacht want was niet echt zijn stijl.
Hebben de tickets vandaag binnen gekregen en de tijden zijn niet veranderd. Lekker vroeg vertrekken dus. Zijn nog even aan het kijken of we met de Schipholtaxi gaan. Doe ik eigenlijk liever, vind het zo zielig dat manlief anders zijn nachtrust voor ons op moet offeren want hij moet tenslotte ook nog aan het werk daarna. Hij is soms nogal een slaapkop en ben eigenlijk bang dat hij in slaap valt achter het stuur als hij in zijn uppie 's nachts terug moet. Want van te voren zal er van slapen wel niets komen.

@Cyn
Nog iets gehoord van Askim?

@Sev
Heb Dudu van Tarkan als ringtone.

@ Marion: jezelf lekker verwend? Moet ook af en toe :wink: Hoe gaat het met je dieet, nog een beetje vol te houden?

@ Filiz: die fotoo in je foto album, met die jongen, is dat je vriendje?

ja das hem…:smiley:

@ Filiz: wat een leuke jongen:D Maar ik vind hem er niet 100% Turks uitzien…

@ Sev: de hondenfluisteraar? Tis toch de paardenfluisteraar?

dankjewel…:D…
zegt bijna iedereen…>>maar hij ziet er helemaal niet turks uit;) haha klopt, maar hij is het wel hoor;)

leuke foto

thanx…

nou meiden…ga nu slapen…
tot morgen…xx

@Cris
Gaat heel goed, er is nu ongeveer 11 kilo af, daarom mocht ik mezelf ook verwennen :wink: .

@Filiz
Ziet er goed uit dat vriendje van je!!

@beps: dat mooie weer waar je het over had ga ik in turkije niet meer krijgen dit jaar, ga over drie weken nog wel naar Center P. Kom dan heel dicht bij je in de buurt, ga nl naar de eemhof in zeewolde. Mss volgend jaar wel weer turkije…Of bedoelde je het mooie weer voor diegene die nog nr turkije gaat?

Het reisbureau heeft gebeld, de tickets zijn er!!! :biggrin: :biggrin: :biggrin:

@ Marion: wow, dat gaat snel!! Al 11 kilo! Wel leuk zo net voor de vakantie :D. Wat is je streefgewicht?

@ Diamond: nog maar twee weekjes wachten! En het is ook nog niet zo lang geleden dat je terug bent gekomen… Bofkont :wink:

Ik ga ook maar eens slapen. Morgen weer vroeg op, lange dag… Vorig weekend had ik een feestje en was daardoor de hele week helemaal doodop. Ik ben ook een week ofzo niet langsgeweest, was bij vriendlief, zorgen dat hij wat gezonds naar binnen kreeg en dathet huis niet 1 grote rommel werd aangezien zijn ouders weg waren…
Was wel gezellig.

Weltruste!

@diamond: das vroeg!

zo heb bijna de helft al in de koffer. Morgen de laatste loodjes.

@diamond, dat is vroeg en heb je fijne vliegtijden?

@Cris
Wil nog een kilo of 2-3 en dan vind ik het prima. Heb nu weer maat 38 en ben daar tevreden mee.

@Dia
Dat is snel zeg, 2 weken van te voren de tickets al binnen.

Goedenmorgen allemaal

@Linda: Ja ik bedoelde voor hen die nog gaan!! Ik gun het hen vanharte dus. En de Eemhof, ben er zelf nog nooit geweest dus. Lekker hoor er even eruit!!

Ik ben een beetje op, ben om 20.30 naar bed gegaan, was zoooo moe. Blijkt waar, heb geslapen tot 06.30!!! Zo even eea doen in huis, en dan zal hubbie vroeg in de middag thuis zijn en ga ik vast naar mamsje. Hij volgt later(moet nl nog wel werken thuis hihi)
Nou mss tot straks!

Goede morgen allemaal!!

@Beps
Gefeliciteerd met je moeder en heel veel plezier vandaag op de verjaardag!!!
Had gelezen dat je haar lekker gaat verwennen.

Zo meteen snel naar de beestjes dan op naar de pedicure, het laatste punt op mijn lijstje wat nog moet gebeuren voor vertrek.
Blijft er alleen nog het huis over, de boodschappen en voor het bedrijf nog de boekhouding bijwerken. En dan … vakantie!

Komt ie nog even speciaal voor Besmile :wink: !

:turkey:**Besmile…7 oktober…Turgutreis :turkey:

****Toos…10 oktober…Turgutreis
Marion…10 oktober…Camyuva/Kemer **
Filiz…11 oktober…Side
Diamond…18 oktober…Alanya

MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Fransijn…21 oktober…Side
Linda 1980…30 oktober…Center Parcs
Turkije-fan… eind november bij vriends familie thuis

Nog een dagje Toos en dan zijn wij aan de beurt :smiley: :smiley: :smiley:

Goedemorgen, Ik vlieg vanavond naar Izmir voor 3 dagen!!! Mag ik ajb ook op het lijstje??? :):):slight_smile: