Fransijn…21 oktober…Side Linda 1980…30 oktober…Center Parcs Turkije-fan… eind november bij vriends familie thuis
Zo mobster, tuurlijk mag jij erbij!!! Lekker genieten daar van je dierbaren??? Goede reis vast en we horen het weer en zien de foto’s weer graag tegemoet!!!
Mooi dan, Mobster, ga er lekker van genieten, een webcam weegt niet op tegen vasthouden, ruiken, knuffelen!!! Is er al zicht op een hereeniging voor een heeeeeeel lange tijd?? Als ik je niet meer spreek, heeeeel veeeeel genietmomenten
Beps, een webcam weegt zeker niet op tegen vasthouden, maar het is wel fijn dat als ik thuis kom van werk om ff in te loggen en die kleine meid ff te zien!!! :) Iets is beter dan niets toch??? Ze komen over 4 weken voorgoed naar Nederland, dan vinden wij het veilig genoeg om om met haar te gaan vliegen!!! Alle papieren zijn geregeld en het huis is er ook helemaal klaar voor!!! :):) Ps. Papa ook hoor!!! :):):) Ik weet alleen nog niet of ik ze ga halen in Izmir of dat ze alleen vliegen en ik ze op schiphol ophaal, Heeft iemand advies??? Gr, M…
Ik zou ze op gaan halen!!! Lijkt mij toch het leukste!!!
@llemaal, thanks voor jullie lieve berichtjes!! Heb geen ruzie met askim hoor… Moest gewoon even het een en ander weten… Hij denkt volgens mij dat ik wel boos was, want ik krijg opeens allemaal hele lieve smsjes… haha…
Net naar de kapper geweest… Zit weer mooi Straks naar een vriendin ff lol trappen…
@Filiz, leuke foto met je Askim… Hij ziet er goed uit meis!!!
@cyn, ik wil ze wel gaan halen maar ja begin alleen een beetje door mijn vrije dagen heen te raken. Als ik ze gewoon op schiphol haal hou ik nog wat dagen over dit jaar om wat tijd met hun door te brengen. Tja, wat een dillema’s!!! :):)
Nou ik heb wel een advies hoor, Mobster, ga ze halen, en keer meteen om! Stap uit in Izmir, en ga niet eens door de douane, pik ze op en vlieg meteen weer terug. Kost het geen extra dag, maar je bent lekker samen onderweg!! Weet eigenlijk niet of dit kan, maar het is een optie, kost het je niets meer, alleen euro’s! Nou geniet van het idee, nog 1 maand, en dan zijn ze lekker hier!!!
Ik ga, ik ga shoppen, heb er ineens zin in. Daarna mamsjes verjaardag vieren, en dus…tot morgen
@mobster, zou natuurlijk leuk zijn om ze daar op te pikken. maar volgens mij pik je ze beter op op schiphol, dan kun je je paar vrije dagen nog spenderen met hen, als ze eenmaal in Nederland zijn. Daar zul je toch wel meer aanhebben. Maak er alvast 3 prettige dagen van en doe iedereen in izmir daar de groeten van mij (heb daar nl ook een paar vrienden).
@beppie veel shopplezier en zet moeder maar eens goed in de bloemmetjes, wat dat verdienen ze wel de moeders
Net ff met mijn manager zitten praten hierover, Die man begrijpt het echt, Ik krijg 5 dagen extra om mijn vrouw en dochter te gaan halen en mag, als ze hier zijn, de eerste week thuis blijven bij mijn gezinnetje!!! Ben super blij met die vent!!!
Dat wordt dus 2 keer in 1 maand heen en weer vliegen nar Izmir!!! Ach, er zijn dingen die erger zijn toch??? @dettje, waar wonen die vrienden van je in Izmir???
@Mobster
Wat leuk je ook een keer op Teatime te zien! Heerlijk zeg, even voor een paar dagen naar Izmir om je dames te zien!
Moeilijke vragen stel je zeg ! Zou denk ik het fijnste voor je vrouw zijn als je haar in Izmir op gaat halen. Moet ontzettend moeilijk voor haar zijn want ze laat in Turkije toch ook haar familie achter. Als ik in haar plaats zou staan zou ik het fijn vinden mijn man dan naast me te hebben. Maar het moet natuurlijk wel mogelijk zijn met je snipperdagen, en een mooi welkom op Schiphol kan nutuurlijk ook. Wat vindt ze zelf trouwens prettiger? Moeilijk, moeilijk kerel maar daar gaan jullie wel uit komen samen. Je hebt nog een paar weken de tijd om erover te denken. Eerst nog even genieten in Izmir!!! Wens je heel veel plezier!!
@Cyn
Nu maar hopen dat Askim nog online komt vandaag nu je haar zo mooi zit .
@Mobster
Probleem is al opgelost zie ik! Hartstikke fijn, een kanjer van een manager heb je! Zeg hem maar dat hij voor mij niet ‘de baas van de week’ is maar hij verdient de titel ‘BAAS VAN HET JAAR’!!!
marion…lkkr dat je vandaag al vakantie krijgt…!!
heb je de koffers al van zolder gehaald? ga ik denk ik van het weekend doen:D
ik moet maandag nog werken…slaap dienst, dan ben ik dinsdag om half 1 klaar. en dan is het ook voor mij vakantie;)
super dat je zo veel afgevallen bent!! ik zou het niet kunnen hoor!!
@Marion
Heb de boodschap doorgegeven, hij moest er hartelijk om lachen!!! :):) Nog 3 uurtjes werken en dan tas pakken en op naar schiphol!!! Wat kan de tijd soms langzaam gaan, niet normaal meer!!! :):):) Net ff op internet gekeken, het is 29 graden daar vandaag, YES!!! FF geen regen en kou meer, heerlijk…
@Filiz
De koffers zijn al van zolder maar daar is dan ook alles mee gezegd. Komt maandagmiddag wel, lekker op mijn gemakkie als J. naar school is.
Moet 's morgens eerst nog even met hem naar de tandarts. Hij had gisteren opeens pijn aan een kies bij het eten. Zie een heeeeeeeel klein puntje dus maar even laten kijken voordat hij straks in Turkije echt last krijgt.
En dat lijnen…tuurlijk kan jij dat ook, weet het heel zeker. Met SB gaat het gewoon heel gemakkelijk!!
@nobster
Veel plezier in Izmir en was goed dat ze bijna thuiskomen.
Toffe baas heb je, heerlijk toch om ze op te halen!!!
@besmile
Heel veel plezier in AD!!!
Gaat vast wel lukken in dat mooie hotel.
@bep
Van harte met je moeder, feliciteer haar maar van ons allen.
@marion
Lekker joh dat ze zoveel bent afgevallen, nieuwe kleren gekocht, super!
Heb je nog wel wat om mee te nemen, zijn al je zomerkleren niet te groot geworden?
@Mobster
Heeft je baas ook weer een goeie dag vandaag !!!
Inderdaad de tijd kruipt als je heel graag weg wil, doet ie hier ook. Kom maar heel vlug terug want dan mag ik lekker naar Turkije
@MK116
Heb nog genoeg kleren om mee te nemen hoor. Kan alles van vorig jaar weer aan. Hadden nogal een bewogen jaar met veel stress en dan eet ik me vol aan de chocola. Leed is weer geleden nu. Goede les voor een volgende keer. Moet mezelf beter in de hand zien te houden :redface: .