Turkisch Teatime deel 10!!!!

Whwha morgen om deze tijd ben ik al bij AD :wink:

Straks nog naar de kapper en vannacht rond 3.30/ 4.00 naar Schiphol toe.

hihi ja Cristina, maar de hondenfluisteraar is geen film maar euuhhh hoe noem je het ? ‘Reality’ ? Mensen die problemen hebben met hun hond en de hondenfluisteraar zegt hen wat ze moeten doen en zo… Zelfde moest je naar de hondenschool gaan eigenlijk…

@Filiz: mooie foto van jou en je askim ! En idd, ziet er niet 100% turks uit !

@Mobster: wat een geluk heb jij met je baas zeg ! Geniet maar van de dagen samen met je meiden ! Vlieg je dan echt iedere maand naar daar ?

School gedaan voor deze week ! Straks eten en nog wat bijhalen in apotheek en dan gewoon relaxen !

x

@Sev
Heb je al gehoord of je hond in de prijzen is gevallen?

@Mobster: Zulke bazen moet je in ere houden!!! Neem een Raki(of een thee ofzo) voor die man mee!!! Echt!!! Een heeeeel fijne tijd met je meiden en geniet maar van het vooruitzicht!! En pas vertellen als je ze vast hebt dat je met ze mee vliegt, is de verrassing groter hihi!

@Besmile: Geniet morgen, ik ga straks weg, dus bij deze: Fijne tijd!!

Ikke heb giga geshopt!!! Had er zin in, en het is gelukt. Heel stoere laarzen. Een 7/8 spijker en bruine broek(komen die laarzen mooier uit hihi) en 3 vette shirts!! Ikke is giga blij!!!

Nou zo dus naar mams, dus dames
Toedels!!

@Beps
Je bent goed bezig!! Sta je er op en top op als je de 16e bij je nieuwe baas gaat beginnen :wink: :D.
Veel plezier bij mams, feliciteer haar maar van ons!

@Marion: Neen, niet gewonnen, de top 3 van de stemmen heeft rond de 40 punten ??? en ik 988 !!! Nou ja, snap het niet …

@sev
Nee ik vlieg niet iedere maand daar naartoe, ik ben niet meer daar geweest sinds de geboorte van Yasemin maar als ik dit weeken ga en maandag weer terug kom en dan over 4 weken mijn vrouw en dochter ga halen is het wel 2x in een maand toch???
@Beps
Goed idee van je, ik zal wat lekkers voor die man meenemen!!! Thanks!!!
Pffffff, nog 1 uurtje…

@En Mob dat ene uurtje…PFFFFF lijkt wel een week te duren!!! Sterkte dan maar!!!

@Sev: kan je niet ergens vragen waarom jij met zoveel stemmen niet gewonnen hebt?? Vreemde zaak…

@Marion: Ja goed he, en nog best goedkoop ook!! Kan het allemaal combineren. En allemaal een beetje stoer, met overal zakken enzo. En laarzen…JAJAJA!!! Ik heb maat 43!!! Echt een ramp…dus ik heb een vast schoenenzaak(geen goedkope, maar dat kan ook bijna niet met die maat) en daar zeg ik gewoon wat ik zoek, en zij dragen eventueel aan…maar vandaag…NIETS!!! Tot ik bij de heren van die vette zag, en die passen wel natuurlijk zij bijna netzo blij als ik haha!!

Nou mamsje gebeld, dat het iets later word. Hubbie is al thuis, maar hij moet ook thuis blijven tot 16 uur. Dan kan hij weg, en dan ga ik natuurlijk gelijk met hem mee!!!

Ik ben er nog wel ff af en toe dus!

@ Beps, elke seconde lijkt wel een uur te duren, IK WORDT LANGZAAM GEK!!! :):):slight_smile:

@Beps: ah, kan wel tegen mn verlies hoor :wink: hihi, deed gewoon mee om te zien hoeveel stemmen ik kon hebben tov andere … Maar mn hond blijft mijn liefste schat en hoeft daarom niet te winnen :smiley:

@Mobster: ja idd, sorry, ik had gelezen dat je voortaan iedere maand 2 x zou gaan… Ma ja, heb dan ook héél vlug bijgelezen :wink:

@Mobster: Nee, niet gek worden, dan hebben de dames in Turkije niets meer aan hun lieve man en pappie!!! Gewoon in en uitademen en het komt vanzelf. Je moet maar zo denken, na al een paar keer gelachen te hebben om Sev en mij ben je alweer 30 min verder, dus…nog maar een HALF UURTJE hihihi!!

Ahhh Mobster, we houden je wel even bezig hier !

Nu, wat regent het hier ! Valt met bakken uit de lucht en wind ! Echt herfst-winterweer ! Leve de rokjes en de botten die ik nieuw heb gekocht !!! En de truien ! Met rolkraag :smiley:

@Mobster
Leuk tijdverdrijf met onze dames he? Je hebt ook nog net de 2 beste te pakken :biggrin:

@Beps
Ja, je hebt gelijk. Mijn manager probeert het ook een beetje dragelijk te maken voor mij!!! En lachen om jullie doet het ook altijd goed!!!
@Sev
als ik iedere maand 2 keer heen en weer zou vliegen dan ben ik volgend jaar waarschijnlijk failliet, en dat is ook niet de bedoeling toch???

@Sev
Is zeker niet de bedoeling dat je failliet gaat! Jou tijd komt ook nog wel moet je maar denken.

@Marion: Nou denkt Mobster vast dat we 2 lunatics zijn(en dat zijn we ook hihi!!)… Ben aan het kijken of ik mn haartjes goed krijg hihi, gaat vast niet lukken, daarna wat kleurtjes op mn gezicht(het heet make-up maar dat hoeft niet, een klein beetje is ook genoeg. Niet iedereen snapt dat denk ik wel eens haha)

Tot strakeledokus!

@Marion,
Het is wel duidelijk dat ik de 2 beste te pakken heb. Heb er wel lol in btw!!! :):):slight_smile:
Probeer wat af te maken maar ik heb mijn hoofd er echt niet meer bij, wordt dus toch nog ff wat langer doorgaan helaas… :(:(:frowning:

@Mobster: was ik idd ook aan het denken, dure bedoening :smiley: maar mss had je abonnement kunnen strikken ? moeha :smiley:
Waar ergens in Izmir wonen je dames ?

@Marion: dimmen girl !

Ah ja, geef jullie geen ongelijk, door dat mooie weer vandaag is mn haar volledig monsterlijk (heb krullen dus) :tssk:

@Sev & Beps
Was als compliment bedoelt hoor :smiley: :smiley: :stuck_out_tongue: :smiley: :smiley: