@Mobster, jaja, dat is dan weer pech!!! FF langer aan het werk dan maar, wel je zaakjes afmaken, anders is de O ZO aardige manager ineens een beetje boel boos hahaha!! Ik heb er ook lol in hoor. Nu kan ik nog elk moment kijken, straks ga ik weer werken en dan kan ik ook niet meer op het net!!!
Oke dan Marion, en ja je hebt gelijk, het slapst kletsen kunnen Sev en ik tenslotte!!! Wij hadden ook de meeste eBuks, voor dat verwijderd werd(GRRR)
Nou mn gladmaak machine piept dattie warm is, ga het eens proberen!!(Heb een mislukte permanent, word je ook niet vrolijk van dus!)
@Sev
"mijn"dames wonen in Karsiyaca, een leuk gedeelte van Izmir, ken je het toevallig???
@Beps,
Het is geen probleem hoor om wat langer te werken. Ik vlieg pas om 20.00 uur en ik woon in Amsterdam ben dus met ong. 20 min. op schiphol.
Dat is dus weer een voordeel!!!
Mobster, je krijgt steeds meer respect van mij!!! Dat “mijn” doet het helemaal!! Het zijn jouw dames/meiden, maar er is idd niets van jou bij(nou ja, je dochter wel natuurlijk maar toch!) FANTASTISCH!!!
In mijn generatie(hihihihi ik meld altijd dat ik TE VROEG geboren ben in 1964 ipv 1994 haha) is dat iets heeeeel belangrijks!!! Je gaat echt vanavond al!!! Nou dan ga ik onderweg naar je zwaaien, ben om ong 17 uur in Buitenveldert nl!! Als je die baan ook hebt met vertrek vlieg je over het huis van mn ouders haha!!
Mn haartjes lijken te lukken, dus ik ga zo aan de kleurtjes beginnen. Over 30 min is het mannetje ook weer aanwezig, kan hij zich omkleden en wassen(of andersom) en kunnen we naar het jarige mamsje toe!!
@Mobster
Dat is lekker zo dicht bij het vliegveld. Wij moeten minstens een uur in de auto naar het vliegveld!
@Beps
Gaat het goed komen met je kapsel
?
Het is hier weer veel te gezellig, hoor eigenlijk aan het poetsen te zijn :paranoid: :redface:
Gaan dus weer lekker gelijk op Beps !!!
@Mobster: neen dat ken ik niet …
@Marion: We willen weer te snel zijn denk ik. Ja mn kapsel wil aardig. Alleen de uiteinden zit nog kroes in, dus ik stijl dat een btje plat met een straightner en dan licht met een krultang. Nu de kleurtjes echt dus
kapster beps :D:unibrow:
Eindelijk is mn gsm terug opgeladen ! Was na 3 dagen al plat ! ma ja, was wss nog niet optimaal opgeladen na 1 dagje …
@Sev: Neen geen kapster, diegene die mn haar gedaan had wel en ook een hele dure, maar het is wel verknalt!! Nu gaat het eindelijk(!!! heb eind januarie laten zetten, krullen zitten er nog in, en heeeel dik!!) een beetje goed zitten. De kleurtjes waar ik het over heb gaan op mn ogen en lippen haha!!
De kleurtjes in mn haar doet hubbie(jaja dat ook al haha!!) Scheelt me gewoon teveel!
Wat je GSM betreft, de eerste paar keer is hij sneller plat, en door hem goed op te laden en totaal te laten leegworden, word hij steeds sterker en dan gaat hij veeeeel langer mee!!!
Nou de kleurtjes zitten er bijna op, en dan het laatste aan mn haar en KLAAR!!!
@Mobster ben je al klaar??? Nog ff en je ziet ze weer. Geniet ervan de komende dagen, en voor je het weet zitten ze voorgoed hier!! Ik wacht op foto’s en verhalen oke!
@Beps: jaaaaaa de duurste kappers zijn daarom niet de beste ! Ken er héél wat die het al goed verknalt hebben bij de mensen ! Maar ja…
nou, die gsm was bijna plat, om de minuut gaf hij melding, heb hem dan maar laten opladen, is nu terug helemaal opgeladen maar zal nog een uurtje wachten mss om hem uit te halen…
Opgeladen is opgeladen, Sev. Haal hem er gerust uit, geen probleem!! En je zult zien, deze keer gaat hij al weer langer mee!
Nou dames(oeps, en Mobster hihi), ik ga. Hubbie is er weer, gaat nu douchen, en dan gaan we naar Amsterdam
MOBSTER EN BESMILE: VEEEEEEEL PLEZIER DAAR!!!
@Beps
vraag me ondertussen af wat Hub NIET kan. Volgens mij is hij echt ALL-ROUND
!
Hubbie = Superman !
@Beps
Tja, mijn mening is dat je eigelijk alleen van jezelf bent(We zijn bijna generatie genoten, ben van 1970) en een beetje respect elkaar moet toch kunnen???
Als ik overvlieg draai ik het raam wel ff open en zwaai ik ff naar je!!! :)?:)![]()
Ben helaas nog niet klaar, zit een beetje tegen allemaal, maar het gaat zeker lukken!!!
@Sev,
Als je een tijd hebt dan moet je daar eens een keer gaan kijken het is erg leuk daar!!!
@Marion: Erg he, we hebben ooit het gewoon een keer uitgeprobeert, en op het pakje staat precies wat er gebeuren moet. Moet erbij zeggen dat mn vader, en hubbies vader ook vaak hun vrouw hielpen met haarkleuren!! Maar goed, ja het is een Super Hubbie HAHAHA(weet ik toch meteen een thema voor over 3 jaar, dan word hij 50!)
@Mobster: Eens, en een dag na de Dag van het Respect vond ik het dubbel leuk!
@Beps
Had ik nog geeneens rekening mee gehouden de dag van respect!!! Ben je alweer mooi???
@marion
Het heeft zeker zijn voordeel om zo dicht het vliegveld te wonen, ik vlieg nl. veel voor mijn werk en als ik zie dat vertraging heb op teletext dan blijf ik gewoon nog een uurtje langer thuis. Makkelijk toch???