@beps,
Ben trouwens geboren in Buitenveldert. Toevalig. :)P:)![]()
hahahaha mobster ! Ben je al weer mooi ! Moehahahahaha sorry maar vond het zoooo grappig gezegd !
Lieverds, ben even naar mn oma… Zij vertrekt vanacht naar Turkije !!! Kusadasiiiii !!! MIJN (sorry ONS) KUSADASI !!! grrrrr
Mensjes, ik ben klaar en ge snel naar huis, snel tas pakken, wat eten, douchen en op naar Izmir!!!
Fijn weekend allemaal en ik meld mij wel weer als ik terug ben.
Gr, M…
Goeie reis !!! Of moet ik zeggen: thuiskomst ? Nou, in ieder geval: geniet ervan !!!
Besmile: EEN HELE FIJNE VAKANTIE!!! EN GENIET IN AEGEAN DREAM???
@Mobster: Een hele fijne vakantie
@Besmile: Wens je een hele goeie reis en wie weet zien we elkaar in AD
@Marion: Wij tellen af, nog 3 dagen. Vanaf morgen met stip gestegen naar de eerste plaats!!!
THx meiden
@beps and mobster een heel goeie reis
@sev wou dat ik ook mee kon gaan met je oma, mis mijn sketes veel te veel, loop wat verloren zonder ze:frown:
sorry moest besmile zijn, mix de namen nog wat door elkaar
@Toos
Begint er inderdaad op te lijken
!!!
Heb er zooooooooo lang op moeten wachten om in de lijst te mogen. Zal een goed gevoel zijn eindelijk op nummer 1 te staan.
JILL WAAR BEN JE???
MISS YOU!!!
Ik ben ook weer thuis… Twee keer doorweekt (op weg naar school en op weg naar huis) Lekker gegeten, lekker autogereden en ik heb iets van 11 lessen gehad, ga volgende week aan bijzondere verrichtingen beginnen. Achteruit inparkeren enzoo aaaaaah!.
Ik zag dat mobster naar Turkije gaat: heel erg veel plezier als je dit leest!! Heel veel geluk met je kleine meid en je vrouw.
Besmile ook heeeeeeel erg veel plezier op vakantie. Je hebt er lang naar uit moeten kijken!
Dettje: wat zijn sketes? Is dat iets Belgisch?
@Cristina: met sketes bedoelde ze wss skeetjes ofwel scheet(jes) en kennen jullie scheetjes ? Wel, letterlijk vertaald naar het nederlands betekend dit de uitlaatgassen die euuhhh ergens vanonder uitkomen als je snapt wat ik bedoel
maar kan ook figuurlijk zijn en dat betekend dan schatjes … ![]()
@Dettje: no chance ! ALS er plaats over is dan ga ik mee !
hihihi maar ja, mn oma kennende is er géén één plaats meer over want ze heeft altijd véél te véél mee ![]()
WEEKEND!! Lekker, heb veel gewerkt deze week dus heb er zin in. Vanavond lekker op de bank met vriendje, heerlijk zo’n avond hangen.
Besmile & Mobster: heel veel plezier!
Voor de rest een dikke kus, denk ook aan jullie allemaal.
@christina, dat betekent iets als schatjes, keppes,…
@sev ok ken dat, het is iedere keer van hopelijk weegt mijn valies niet teveel, dit jaar had ik ruim overschot, dus kon ik het één en ander meebrengen. tja dan zullen we maar wachten tot volgend jaar, hopelijk MEI zal er in ieder geval alles voor doen. Zou goed zijn om mijn turks nog te oefenen en te zien hoever ik sta, voor het examen.
@Dettje: hmhm ik had graag mijn reisje voor april willen plannen !
@sev veronique een vriendin daar zei dat mei een goede maand is, weliswaar beter dan september, nog niet te druk en dat is goed. Want meeste of mijn vrienden werken in dezelfde bar en dan kunnen ze gemakkelijk wat tijd vrijmaken en kunnen we meer met elkaar bezig zijn, dan in de andere maanden. Dus zal het hoogswaarschijnlijk mei en september of oktober worden.
@ sev je vriend moet die nog naar het leger