Hmmm bijna weekend nog een dag werken en dan zondag hardloopwedstrijd.
doe jezelf mee aan die hardloopwedstrijd
@linda
wat voor afstand loop je?
@Dettje: neen, hij is al lang uit het leger hoor ! En is om het even wanneer ik ga, hij neemt altijd vrij voor me, dus dat zit ook goed
En aangezien ik maar in april twee weken vakantie heb. Dan ga ik een week in april, zeker twee weken (of meer) in juli-augustus en graag nog een weekje in oktober. En als het geld het toelaat liefst meer ![]()
@sev mss gaan we nog samen in oktober, zal bij mij afhangen van 1 persoon in kwestie, die was al ontgoocheld dat ik niet geweest ben in de winter
@Dettje: nu in oktober kan ik niet gaan, mn askim heeft na de ramadan een vaste job en dat is juist de week van de herfstvakantie… Als hij vanaf de eerste week al verlof vraagt dan smijten ze hem mss buiten … Heb gezegd dat hij eerst voor zijn job moest zorgen…
Maar hij is wel héél erg laat in zijn sms sturen hoor ! Heb al ruim een uur geleden een sms gestuurd… pfff
@sev
En als je moet wachten dan duurt het heeeeel lang ![]()
Idd, en daarom zet ik het even hier neer op WW want iedere keer ik het hier neerzet, dan laat hij gauw iets weten ! En dat is bij deze gebeurd ! Hij is nog steeds aan het werk, hij zat in een apartementsblok helemaal vanboven om ramen te installeren maar zijn baas wachtte op hem, dus hij kon niet lang bellen. Maar hij klonk héél goed !
ik ben er meer weg sé, ga vroeg slapen vandaag, want er staat veel op mijn planning van t weekend. Allemaal slaapwel en nog veel kletsgenot. tot morgen
dada
Slaapzacht ! Ik wacht er ook niet meer te lang mee ![]()
@sev weet wel, bedoelde wel volgend jaar, dit jaar ga ik niet meer naar turkije, geen verlof meer en financieel moet het ook haalbaar zijn. ben al naar Mallorca geweest in mei. Stopt ergens hé
@sev
Het gaat goed hè met hem nu hij weer aan het werk is.
Is hij nu nog steeds aan het werk dan?
@mk116: ben vorig jaar juni begonnen met hardlopen, train elke week bij een atletiekvereniging. Heb afgelopen april en mei in hengelo en enschede de 5 km gelopen. In Hengelo was mijn eerste wedstrijd, deze wedstrijd heb ik samen met mijn vader gelopen, het was erg speciaal om mijn eerste wedstrijd samen met hem te lopen. Komende zondag organiseert mijn vereniging een estafette wedstrijd. Een team bestaat uit 4 lopers die elke 5 km hardlopen (na elkaar). Ik ben de derde loper. Een team mag ook uit 2 lopers bestaan, de lopers moeten dan 2x 5 km lopen. In het team waarin ik zondag zit zitten nog drie lopers uit de groep waar ik elke week mee train. Zal je zondag na afloop laten weten hoe het gegaan is.
@dettje: slaap lekker en tot morgen
Spannend hoor en idd heel speciaal om je 1e wedstrijd samen met je vader te lopen. Omdat ik hem gezien heb, kan ik me daar nu goed een beeld van vormen. Veel succes zondag, ik hoop dat het goed gaat.
Ik ga nu Jan Smit kijken.
@linda veel succes met hardloopwedstijd
@ toos, jij ook alvast een goede reis en misschien komen we elkaar nog tegen in AD.1 ding mijn haarkleur valt wel op.
Zo alle koffers zijn ingepakt.ik heb altijd het gevoel, dat ik weer veel te veel mee neem. Vandaag heb ik plotseling last gekregen van mij kaakkoppen.Gelukkig valt het mee, maar het trekt wel een beetje.
Nog paar uurtjes en dan op naar Schiphol. Eerst nog 1- 1.5uur in de auto zitten, maar daar slaap ik wel doorheen. Als ik eenmaal op Schiphol ben dan begint de vakantiegevoel al.:)![]()
Meiden die aankomende week op vakantie gaan.Alvast een goede reis en
geniet ervan.
![]()
nu ben ik echt weg sé, heb eerst ma nog wat geholpen met haar engels, die is begonnen met haar eerste jaar. dus alle hulp is welkom nu voor haar.
dada slaapwel
@besmile: Heel veel plezier in AD!
@mobster: veel plezier in izmir! Geniet ervan.
@beps: hartelijk gefeliciteerd met verjaardag van je moeder.
@Besmile
Goede reis en veel plezier in Turgutreis!!!
@Linda
Echt knap dat je dat vol kunt houden, 5 km hardlopen, is echt een hele afstand!!
@marion: is idd een hele afstand maar het gevoel wat je hebt als je de finisch gehaald hebt, echt heerlijk. Woog vanmorgen 72.0. effe gespiekt, hoop voor mij vakantie mij volgende doel te bereiken, onder de 70.
Hoeveel weeg jij nu?