Turkisch Teatime deel 10!!!!

@Linda
Weeg nu nog net boven de 70. Hoop er voordat we gaan onder te zitten.
Gaat je vast lukken voordat je op vakantie gaat, voor je het weet zit je ook onder de 70. Vooral omdat je zo fanatiek sport!! Lijkt me trouwens ook een supergevoel als je over de finish komt!

Is mooi geweest voor vandaag. Ga het bed in want morgenvroeg moeten we al om 8.30 in het dorp staan om te gaan voetballen.
Allemaal welterusten en tot morgen!!!

Weltrusten en tot morgen!

BESMILE EEN HELE FIJNE VAKANTIE!!!

@Iedereen,sorry dat ik jullie een beetje in de steek laat maar ben sinds ik terug ben nogal op de sukkel,ik heb veel last van het vochtige weer.
Ik krijg het allemaal niet meer bijgelezen,stom hemaar ik weet toch wel waar jullie allemaal mee bezig zijn dus het zeker niet uit desinteresse.
Ik heb eindelijk het boek van het SB dieet,dus maandag begin ik,moet wel nog even naar Maastricht om het een en ander te halen want om het precies te volgen wil ik graag de producten die worden beschreven ook gebruiken.
Mijn man doet mee,ik ben benieuwd.

Ik zal proberen wat vaker te posten,iedereen een fijn weekend eneen dikke knuffel!!!

Ja, vind ik ook, maar nu kan ik de hele winter sparen om in april te gaan !

Ja hij is nog steeds aan het werk in de bouw, nog tot eind oktober. Hij heeft zijn laptop kunnen verkopen en is daarmee de helft van zijn schulden kwijt ! En happy dat hij is. Wel ja, een laptop kan hij nog eens kopen als hij geld heeft, maar zijn vrienden (waarvan hij leent) wil hij niet kwijt en hij was beschaamd om ze tegen het lijf te lopen omdat hij hen nog geld moest. Dusja, hij heeft de helft al kunnen terugbetalen, is hij al happy mee :wink: Maar zelf heeft hij me nog nx van geld gevraagd. Ik geef wel soms eens mn laatste euro’s als ik daar vertrek maar anders neen, het moet blijven duren hé !

Straks gaan werken en dan weekend, denk dat ik maar eens met enkele vrienden iets ga gaan drinken vanavond :wink:

Hey Jill, ik wens je véél beterschap, ook ik heb last van het vochtige weer ! Heb overal pijn (rug, armen, benen …) en jaaaaa ik ben mss nog maar 20 maar het bestaat en de dokters vinden nooit iets, behalve dat mn spieren aan de gewrichten te lang zijn, maar bloedonderzoeken en zo, tests op reuma zijn allemaal negatief, dusja… soms kom ik er echt gek van dat niemand me eens voor goed van die pijn kan verlossen…

@Jillie: Ik denk aan je hoor!! Begrijp je best, want dat weer daar is zooo goed voor je, en dan kom je terug in dat flut-klimaat en dan is het mis!! Je lijf wil dat niet en geef het eens ongelijk. Ik wil het ook niet, maar moet gewoon. Over het algemeen heb ik nergens meer last van, maar met dit weer zegt ook mijn lijf dat ik wat meer pas op de plaats moet maken, en dat doe ik dan gewoon!!

@Sev: Wat is er zo raar aan dat ik MOOI zou kunnen zijn??? JIJ MONSTERLIJK MENSCH!!! hahahahahahahaa

@Mobster, je kan het niet echt meer lezen, maar ik was PRACHTIG(zoals altijd, ieder mens is mooi als hij/zij vanbinnen mooi is, want een mooi hart lees je van het stralende gezicht!!!)

Zo verjaardag om, heb er een gruwelijke hekel aan. Iedereen opzitten en pootjes geven, aardig doen, brallen met domme verhalen en weer naar huis!! Ga liever gezellig op visite en doe een bakkie een borrel met pinda’s en weer naar huis(Burgerlijk ik weet het, maar je komt nog eens tot een goed gesprek!)

Nou mss later nog

Goeie morgen allemaal

hier sta ik dan weer, monter en fris. Jaja en dat op een zaterdagmorgen. k wil nog zoveel mogelijk genieten t zijn mijn laatste dagen vakantie. Maandag terug die fiets op door weer en wind. Maar k heb bere geluk gehad, de 2 weken dat ik thuis was, was er gewoon massas werk, veel zieken met gevolg dat ze moesten werken met het minimum van volk. ze hebben afgezien sé want daarbij hadden ze nog de drukwerken voor de stemming. Bepaalde dagen hadden ze tot 7-8 soorten drukwerken mee. Dus het was echt LEVE de VAKANTIE. Allé ga nog wat voortdoen, spring later nog eens binnen. tot strakskes.

@Jill, veel beterschap en veel succes met SB. Dieëten is echt niet gemakkelijk, heb ik 2 jaar geleden gedaan en het is echt wel op je tanden bijten, maar het resultaat was SUPER en dat op 3 maanden. En kheb geen jojo effect, ik blijf gewoon op gewicht.:biggrin:

@Jill: Succes met SB!!! Gaat vast lukken. Ik wil nog even wachten tot ik weet hoe de dingen op mn nieuwe werk gaan lopen. EN…hubbie kan niet echt mee doen want hij heeft geen koeling naar het werk!

Ik heb de boodschapjes weer in huis, zo lekker(gezond eenvoudig en calorie-arm) lunchen met hubbie!
Spreek iedereen wel weer later

[

:turkey:Toos…10 oktober…Turgutreis :turkey:

:turkey: **Marion…10 oktober…camyuva/kemer:TURKEY: **

Filiz…11 oktober…Side
Diamond…18 oktober…Alanya
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Fransijn…21 oktober…Side
Linda 1980…30 oktober…Center Parcs
Turkije-fan… eind november bij vriends familie thuis

Met stip gestegen naar de eerste plaats, lekker gevoel he Marion:smile:

Iedereen die vandaag vertrekt, een hele fijne reis!!!

Sorry meiden, maar mijn laptop is thuis gecrasht… Ja nu al!! Heel vreemd, dus ik kan alleen nu op mijn werk even online komen!!!

Wat is het vreselijk koud vandaag!!!

Sorry heb niet alles terug gelezen!!!

x

@Toos
VOELT GEWELDIG!!!

@Beps
Ben ook niet echt een fan van verjaardagen, te druk om fatsoenlijk met iemand te kunnen praten. Maar het hoort er nu eenmaal bij.

@Cyn
Wat erg dat je laptop nu al gecrasht is!!!

@Jill
Dacht al dat het minder met je ging. Hopelijk wordt het snel wat droger weer zodat je minder last hebt.
Succes volgende week met SB. De 1e week is wat lastig maar verder is het heel goed te doen. Ben benieuwd naar de stand als ik terug ben uit Kemer.
Trouwens zal aan je denken volgende week. Dan moet je toch naar de tandarts?

Weet het verder even niet meer. Net terug van het voetballen. Was gezellig en heel leuk voor J. want er was familie komen kijken.
Ga vlug een hapje eten want moet om over een uur bij de pedicure zitten. Ze had gisteren weer afgebeld en het moet gewoon gebeuren voordat ik ga.

@Beps: nog gefeliciteerd met je moeder!
@Jill: hoop voor je dat het gauw weer beter met je gaat enne succes met SB.
@Feliz: nog even geduld dan mag jij ook hoor.

Hihi beps, schat ! Was niet op jouw bedoeld hoor, vond het gewoon zo grappig van Mobster toen hij zei: ben je al weer mooi beps ? hahahahahahahahahahahahahaahahahaa moet er nog om lachen, sorry ! en ja, monsterlijk ben ik soms wel (soms?) moehahahaa

@Ja Sev, ik moest er ook om lachen!! Eigenlijk had Mobster gelijk, we prutten wat af om er “mooi” uit te zien toch!!! En ik weet wat je bedoelde hoor, ik plaagde jou netzo hihihi

Haha je zou beps eens moeten zien als ze net wakker is, en op vakantie is!!! :lol: :teeth: :lol: :teeth:

Aaah nee hoor Beppie!!! meen ik niks van hoor :wink:

x

Nou IK weet hoe ik eruit zie als ik net wakker ben…dat zie ik nl al JAREN!!! EN…ik vind dat ik er met het ouder worden steeds beter uit ga zien!!!

En dat grapje…ja ik weet het hahaha, want als ik ook maar een moment het idee had gehad dat jullie geen grapje maken, dan was ik allang niet meer langs geweest hier!!!

Sta voor een moeilijke beslissing…niet iets giga problematisch, maar ben bang dat ik iemand enorm teleur ga stellen. Dat moet ik doen voor diegenes eigen bestwil…maar het is verschrikkelijk moeilijk!
Het komt wel goed

Als je iemand er mee kan helpen dan moet je het altijd doen Beps!! Diegene zal je dankbaar zijn!!!

Enne fijn weekend het lieverd!!! :wink:

x