Turkisch Teatime deel 10!!!!

Hoi vriendjes,

Is Filiz ondertussen al vertrokken naar Turgutreis? Ik weet dat het één van de dagen was maar weet niet meer precies wanneer…

Heee, Doorntjes!!!
Goed dat je nu toch hierheen gekomen bent!! Lekker meekletsen hoor!!

Nee Filiz gaat woensdag!!! Wij hebben hier een lijstje gemaakt wanneer iedereen vertrekt, en voor Filiz staat daar 11 okt bij!

Fijn weekend

Hey Doorntjes!!

Welkom in het mega gezellige topic!!!

x

Hoi,

Dan vertrekken jullie precies rond dezelfde tijd. Ik hoop dat het fijn word!

Ik wens jullie in elk geval een fijne vakantie toe en ook een fijn weekend…

Groetjes,
D.

Thanx Cynthia :slight_smile:

En Beppie, had jij een nieuwe baan in Turkije of thuis? Ik weet allemaal niet meer wie waar en hoe en wat…

@Doorntjes: Ik heb een baan thuis. Ik ben gewoon getrouwd hier, en ben al 20 jaar een turkije-fan. Maar ik ga dus volgende week aan een nieuwe baan beginnen!!
Lekker mee doen hoor!

Ha, dat lijkt me wel een leuk vooruitzicht, zo een nieuwe baan. 't Is dan toch weer iets anders en nieuwe mensen en verandering kan af en toe wel eens goed doen hè!

Zeker weten dat dat goed doet!! Ik zoek nog niet heel lang, wil al wel langer wat anders, en ineens, terwijl ik in Kusadasi zit, word ik gebeld of ik nog steeds zoek…goed he!!
Nou lees rustig deel 9 en deel 10 bij, dan weet je een beetje wie er hier allemaal zitten, en wat er allemaal gebeurt, en hoe slap we af en toe kunnen kletsen!!

@beppie Ja, dat moet superleuk zijn om zo plots een telefoontje te mogen ontvangen. Ik ben blij in jou plaats!!

Ja, ik heb ondertussen een beetje van het vorige gelezen en heb gezien wie er allemaal op vakantie vertrekt. Gelukzakken…

Misschien had je al gezien op ‘wie kent kader’ dat ik ook volgende week de 12de okt. wil vertrekken naar Tunesie om zijn fam. te bezoeken maar wacht nog op antwoord van zijn zus (maar over Kader zullen we het nu maar niet hebben…) of het past voor hen. Ik moet er ook dringend eens tussenuit want word hier bijna gek binnen.

Allé, ik hoop dat de baan je gaat meevallen maar dat zal wel als het iets is wat je graag doet. Laat zeker weten hoe de eerste dag is geweest…

Hoi! Nieuws over Kader… Kijk vlug op… ‘wie kent…’

@Doorntjes: had je nog niet eerder gesproken maar heel erg welkom hier! Veel plezier!

Zometeen naar de videotheek om lekker een paar dvd’tjes te huren voor vanavond. Hadden eerst naar de bios gewild maar allebei toch niet zoveel zin…Van m’n schoonmoeder zonet twee boeken geleend over de blanke masai, ben benieuwd. Was door al m’n boeken heen dus dat komt goed uit.

Iedereen een fijn weekend en tot snel!!

XX

@doorntjes namens mij ook welkom, het is hier echt gezellig. Ben hier ook nog niet zolang en voel mij al helemaal thuis

daar ben ik dan uit het zonnige turgutreis. De heenvlucht was geen pretje.We hebben 2.5 uur vertraging gehad.dit kwam door een medische geval. Ad ziet er leuk en mooi uit.

groetjes besmile

eerst ff reageren voordat ik dadelijk weer alles kwijt ben…!!

@jill…wat ontzettend k*t dat je zo een last hebt van de vocht…ik hoop dat het snel beter gaat (K)

@cyn…wat vervelend van de labtop.hopelijk wordt ie snel gemaakt

@doontjes…wat leuk dat je gezellig mee komt klesten…!! heb het goede nieuws al gelezen!!:wink:

@dia…veel plezier met de dvd’tjes en de bank :wink:

@marion 0f beppie…(sorry ff vergeten wie het was)…heb je ondertussen al een beslissing kunnen maken…?

hmzz…zoo druk, maar eigelijk alleen maar met leuke dingen dus dat scheelt;)
gister na het werk eerst met askim gebeld…darna kwam nog een vriendin langs…ging om 2 uur naar huis…toen was het te laat om te komen posten.

sorry…

vandaag vroeg opgestaan…met 2 vriendinnen naar de kapper geweest, het zit weer helemaal goed voor vertrek;)
daarna door naar de stad…kwamen we daar nog 2 vriendinnen tegen.
was super gezellig.
vanavond hebben we 70’er jaren party in het dorp, dus we hebben de hele stad afgezocht naar kleren van de jaren 70. dus we gaan straks met zn 10e in de zelfde outfit op stap…
super lomp een wit blousje met een andere stippen diadeem voor de haren…ziet zo fout uit!!

daarna hier wat gegeten…vriendinnen naar huis…ik moet ook zo gaan douche, maar wou eerst ff hier reageren, omdat het net voelde alsof ik jullie te kort deed;)

iedereen een fijne avond en een dikke kus

@besmile: Fijn om te horen dat je het naar je zin hebt in AD! Had ook niet anders verwacht!

@doorntjes: Welkom op dit forum

:biggrin: :biggrin: :biggrin: Klinkt bekend Beps, wordt mij soms ook verteld :redface:

@Doorntjes
WELKOM BIJ DE CLUB!!! Hoop dat je het leuk gaat vinden hier. Ga ook direct even naar je topic om bij te lezen

@Dia
Is een heel mooi boek!! Heb het jaren geleden bijna in 1 ruk uit gelezen!!

@Filiz
Voel je niet schuldig meid, is helemaal niet nodig! Ga lekker genieten vanavond in je ‘foute’ kleren :slywink: !

@Besmile
Leuk dat je langs komt vanuit Turkije!! Hoe is het weer daar :biggrin: ?

@Besmile: heel veel plezier! Ga maar lekker genieten nu in AD!

@Filiz: superveel plezier vanavond maar dat gaat zo te lezen helemaal goedkomen!

@Marion: m’n schoonmoeder had het ook bijna in één keer uitgelezen, vanavond na de films nog maar een stukje lezen.

XX

@Dia: Veel kijk plezier. Ik ga vroeg erin vanavond. Hubbie heeft nachtdienst, een van de binnenloop pubers slaapt hier vanacht, zal nog wel gaan stappen, dus ik ga met een uurtje lekker onderuit!!!

@Marion: Ja lekker dan, ga jij ook al weg volgende week, Toos gelijk met jou, Dia ff later, wie blijft er nog hier??? Nou ik ga nog ff lekker genieten dat jullie er nog allemaal zijn haha!

@Sev: Hoe is t nou met je GSM?? En je beltoontjes, is dat nog gelukt??

Nou dames, zal de laatste keer vanavond wel zijn. Hubbie wil ook nog ffies zo, dus…Terusten en tot morgen

@Filiz veel plezier op de party zou wel een vlieg willen zijn om jullie in die al te gekke te zien lopen. Is altijd leuk zo’n party en de herinneringen achteraf schitterend.