Turkisch Teatime deel 10!!!!

Jij CRIMINEEL !

[quote=beppie1;118556
@Sev: Hoe is t nou met je GSM?? En je beltoontjes, is dat nog gelukt??
[/quote]

Euh, nog altijd mijn dirty dancing muziekje :wink: hihi en mn gsm maakt het PRIMA ! Echt, super gsm ! En askim heeft erop gebeld vandaag! Dus kan het nog stuk ?

Hihihihihihihihihihihihihihi Beps, vind het ook erg lekker :biggrin: !!!
Filiz gaat trouwens ook nog de 11e :slywink: gnif
gnif
gnif
 !!

@beppie: ik ben er dan nog wel hoor, je bent dan niet alleen, ik ga pas de 30e weg

@Beps: nu ben ik echt zeker dat je een echte crimineel bent ! IK BLIJF HIER en dan nog wel de hele winter :frowning: jammer genoeg 
 Ma ja, samen kunnen we het hier ook wel volkletsen hé

@sev: ik ben er ook gewoon hoor

ik ga slapen en me voorbereiden voor de hardloopwedstrijd van morgen. Als ik terug ben zal ik jullie laten weten hoe de wedstrijd is verlopen.

@Linda,veel succes morgen met de wedstrijd!!!

@Sev niet vergeten te gaan stemmen morgen,hihi voor mij de eerste keer!!!

@Marion ineens schiet het voor jou ook heel hard op he,heerlijk vooruitzicht ooo ik wou dat ik mee kon.

@Beppie veel succesmetje nieuwe baan is altijd weer erg spannend he.

@Filiz,een fijne avond,lijkt me echt gezellig zo een jaren 70 avond.

Iedereen een fijne zondag en als het klopt wat ze zeggen krijgen we een zonnige zondag.

@Linda
Weet niet of je het nog leest voor morgen maar wil je toch nog veel succes wensen voor morgen!!

@Jill
Je mag mee met ons hoor, lijkt me gezellig!!!

Gelukkig wat zon voorspeld voor morgen! Gaan met de vriendenclub en kids naar Kernwasser Wunderland. Maar eerst moet er gewerkt worden dus maar vlug het bed in want om 7.00 uur moet ik er uit om een beetje op tijd te kunnen vertrekken. De rest gaat al om 9.30 uur maar dat is niet haalbaar voor ons, komen dus gewoon wat later na.

Zo iedereen, weer een heeel goedenmorgen!!!

@Jill: Ja echt spannend, nog 1 weekje en ik moet er aan de slag! Ben heeel benieuwd hoe het daar gaat lopen!

@Sev: Tuurlijk ben jij er ook nog, samen met Linda, Mierre enzo, maar de anderen MOETEN weten dat we ze gaan missen!! Zomaar ineens op vakantie gaan!! Dat gunnen we zo toch!!!(niet hihi)

@Linda: Jij heeel veeeel succes vandaag. Vind het heeeel knap want ik kan het echt niet hoor dat rennen zeg maar!

@Marion: Jij bent nu al aan het werk, terwijl ik hier ff lekker een bakkie zit te doen dus. Nou een heeel fijne dag daar!

Weet het niet meer, heb een heeeerlijke nacht geslapen dus, en jullie horen me weer

@Beps
Zit jij nog eerder aan je bakkie dan ik, wordt een heel snel bakkie voor mij!! Verslapen
 :mad: :redface: 
grrrrrrrr. Wordt wat harder rennen nu.

@Linda: tuurlijk ben jij er ook nog ! We laten ons niet doen door Beppie hé ?!

@Beppie: jaaaaaaa we gunnen het ze, maar zijn we jaloers ? Ooooooo ja :wink: hihi ikke wil ook naar Turkije !

@Jill: Straks gaan stemmen, is ook de eerste keer voor mij ! Weet echt niet hoe het zal zijn of zo 
 Hoe komt het dat jij nu pas voor de eerste keer stemt ?

Het weer in turkije is vandaag nog goed maar men heeft gezegd dat het vanaf maandag anders wordt. In turkije kennen ze niet echt van tevoren weervoorspellingen. Zoals er nu uit ziet gaat het morgen hier regen. Daarna is het een suprise.

Maar vandaag is het zontime

@Linda veel succes met de wedstrijd.
@besmile geniet maar met volle teugen van het heerlijke weer daar. Heb hier idd ook gelezen dat het weer daar wisselvallig word. Hopelijk natuurlijk dat ze er geheel naast zitten.
@allen die moeten gaan stemmen vandaag, stem voor de goeie hé alhoewel ikzelf niet weet wie dat zou kunnen zijn:biggrin:

aan de rest maak er een prettige dag van

@Dettje, Sev en Jill
Succes met stemmen!
Vind het ook altijd zo moeilijk te bepalen waarop je moet stemmen. Wil je het goed doen moet je wel op de hoogte zijn van die taaie politieke kost. Heb het geduld niet om die saaie debatten te volgen. Mijn man volgt alles op de voet dus stem meestal op dezelfde partij. Gemakkelijk uitgevallen he?

ow ik volg dat ook niet sé, veel te saai en absoluut niet in geïnteresseerd en daarbij ze doen toch wat ze willen sé

allé ben weg ga mijn stem gaan uitbrengen tot strakskes

Jeetje wat een discriminatie!!!

Kom ik op het kiesbureau en geef mijn blauwe oproepingskaart aan de voorzitter en die roept heel hard:IK HEB HIER EEN BUITENLANDER WAT DOEN WE DAAR MEE?

Ik wist niet wat ik hoorde,mijn sprak die vent meteen aan op zijn onbeschoftheid.
OK ik ben buitenlander maar moet je daarom zo worden gediscrimineerd,eerst al door een blauwe oproepkaart te krijgen en dan ook nog ens zo te worden ontvangen.
Ik bengelijk mijn beklag gaan doen bij de burgemeester die natuurlijk handjes stond te schudden.
Maar hij regaeerde maar raar en zei ok zal het zeggen dat dat niet mag.
Maandag ga ik naar het gemeentehuis,mij moeten ze niet meer oproepen volgende keer ik lever mijn stemrecht in.

@Sev,omdat ik nog altijd Neerlandse ben heb ik nog maar net stemrecht en dan alleen nog maar voor de gemeenteraad.
Toen het stemrecht voor niet Belgen was goedgekeurd heb ik me moeten aanmelden om te mogen stemmen.
Vandaar net als jij vandaag de eerste keer maar voor mij hoeft het ook niet meer ik ga mijn stemrecht laten intrekken.

@Jill dat is echt wel discriminerend zou daar ook niet mee gediend zijn. Groot gelijk zou ook mijn stemrecht laten intrekken.

aan allemaal tot binnen een paar dagen mijn computer moet binnen en weet niet wanneer ik hem terug zal hebben.

Veel babbel plezier en tot later
doei

hou jullie goed en degene die op reis vertrekken veel plezier

@Jill: ONGELOVELIJK!!! Ik zou ook niet meer WILLEN stemmen, en ik denk dat ik dat ook meteen verteld zou hebben dus!!! Wat een figuren zeg, bevestigd meteen mn mening over de Belgen(Sorry Sev, Detje en jij ook Jill!)

Ik heb visite dag. Eerst vrienden, toen mn ouders(kwamen wat brengen en afgeven) straks de puber met vriendin
gezellig. Maar daardoor ben ik er minder dus!!!