Turkisch Teatime deel 10!!!!

Had even wat te doen op school, dus kom jullie even gedag zeggen. Heb nog erg veel aan m’n hoofd.
Vrijdag met de familie afscheid wezen nemen van m’n schoonmoeder. Maandagavond is het condoleren en dinsdag de begravenis.

Best heftig allemaal.

Vanochtend werd ik gebeld vanuit Konya door E, om me sterkte te wensen met alles. Hij is daar voor een onderzoek aan z’n ogen en ging gelijk op familiebezoek. Z’n vader woont hier nl. en nog een broer en een aantal zussen. Ja ze hebben daar thuis 9 broers en 6 zussen (wel verschillende moeders). Het is bij Koerden toegestaan dat ze meerdere vrouwen hebben.

Hij komt ook weer terug naar Side omdat hij met me wil praten, eye to eye.

Nog 13 dagen.

Hier ben ik ook weer ! Net een hele grote wandeling gaan maken (met tussenstop voor terrasje) met de hond en er was opendeurdag in het dierenasiel hier en wat zijn die beestjes toch allemaal zielig om daar te moeten zitten ! Al die puppy’s , oudere en minder oude honden, grote en kleine ! En een nest pasgeboren pups die nog onder een rode lamp lagen, echt zoooo zielig, kwamen van bij een kweker, waren in beslag genomen door de politie wegens verwaarlozing…pffff.

Ben ook gaan stemmen, helemaal nx aan … maar het ging wel vlot, en ik heb op de goeie gestemd hihi :wink:

@Jill: vind ik ook niet mooi hoor wat ze zo zeiden ! Zeg gerust je mening tegen die boeren !

@Beps: wat is je mening over de belgen dan ? Ben wel eens benieuwd:p

goede middag allemaal…!!

@iedereen die hier is als ik (en andere) in turkije zijn…leif dat jullie het ons gunnen hoor;) en klets er hier lkkr op los, hebben wij mooi wat te lezen wanneer we terug zijn.
hebben wij ook gedaan toen jullie weg waren:)hihi

@jill…wat heb je toch asociale mensen op de wereld he? slaat nergens op om jou zo te behandelen!!

@sev…zielig idd voor al die beestjes die geen baasje hebben. idd heerlijk weer ook om te wandelen.

@fransijn…sterkte de komende dagen, het zal niet makkelijk voor je zijn.
wil jij ook met E praten…?

@diegene waar ik niet op raegeer…sorry… vind jullie niet minder belangrijk hoor!!

nou gister avond was echt top!!:smiley:
kanonnen vol en om half 4 thuis. vanmorgen weer gevoetbald…uiteraard weer verloren;) hoef vandaag niet te werken, dus dan maar op een terrasje dadelijk;)

dikke kusz

@fransijn: sterkte de komende dagen!

Heb vanmorgen de hardloopwedstrijd gehad. We hadden estafette. Ons team bestond uit vier lopers. We moesten elk 5 km lopen. Ik was de derde loper. De eerste 2 a 2,5 km moesten we tegen de wind in lopen. Erg zwaar. Op een gegeven moment kreeg ik last van mijn rechter onderrug. Ong 750m voor de finish werd ik ook een beetje misselijk. Toen ik nog 600 m moest lopen werd ik opgewacht door twee lopers uit de groep waar ik elke woensdag mee train. Zij hebben tot 200m voor de finish met mij meegelopen. De laatste 200 m was in het stadion. Mijn tijd werd uiteindelijk 35.27. Mijn pr is 35.07. Ik had wel verwacht hier iets onder te komen. Had ook gekund, als ik geen last kreeg vd rug, geen tegenwind had, maar ja ben er wel blij mee. Heb de wedstrijd uitgelopen. Volgende wedstrijd beter. Maar weer goed trainen de komende tijd.

Eerst en vooral bedankt aan iedereen die me welkom hebben geheten.

@filiz en sev: ik heb net jullie reacties gelezen van gisteren op ‘wie ken…’. Ik heb net al een reactie teruggeplaatst… Niet zo’n leuke eigenlijk… en weet niet wat te denken…:frown:

@doorntjes: ‘wie ken ik’, waar kan ik dat vinden?

Hoi Linda. Ik bedoelde: “wie kent Kader” (ook bij turkse discussies…)

groetjes

@doorntjes: gevonden! dank je

Ok, ik kom straks nog even terug…

@linda
Jammer dat je net je record niet gehaald hebt :frowning: Maar wel toppie hoor, ik kan nog geen 500 meter hardlopen.

@Doorntjes: Heb gereageerd, aub, ik zeg dit niet om te lachen, lees het aub en denk er eens over na !

@Linda: volgens mij kan jij het beste lopen dan héél ons forum samen hier :wink: Dus niet gevreesd, dat record haal je wel nog eens !

@mk116: dank je

Ben vorig jaar juni begonnen met hardlopen, heb hardlopen nooit als een sport voor mij gezien, aangezien ik een beetje kortademig ben. Tijdens lopen weet ik nu hoe ik moet ademhalen. Heb vandaag mijn derde wedstrijd pas gelopen. Tijdens het lopen ben je op een gegeven moment kapot, maar je gaat door. Het gevoel wat je na het lopen krijgt en dat je het hebt gehaald. Dat is echt super. Heb trouwens alledrie de wedstrijden in één keer uitgelopen, geen enkele keer gestopt

@toos @marion @filiz
Nog een paar dagen en dan is het zover!!!

@doorntjes
Welkom op de teatime.

@marion
Is het uiteindelijk nog goed gekomen met je voetjes (pedicure)?

@bep
Nog een weekje bep en dan mag je, ben je al een beetje zenuwachtig?
Heb je een leuk visitedagje gehad.

@besmile
Leuk te horen dat je het leuk hebt in AD!

@filiz
Leuk feest gehad dus, heerlijk toch af en toe helemaal los gaan.

@jill
Belachelijk zoals ze tegen je gedaan hebben, kan me goed voorstellen dat je er meteen klaar mee bent.

@marion
Was het leuk in Kernwasser Wunderland?
Waren jullie ondanks het verslapen nog op tijd.

@fransijn
Sterkte bij de condoleance en op de begrafenis.
Zie je er tegenop op E. weer te spreken?

Het weekend zit er al bijna weer op helaas.
Vanmorgen alle was en het strijkgoed weggewerkt, kan de strijkplank eindelijk weer eens de kast in.
Vanmiddag naar een collega geweest. Hij heeft vorig jaar een ander huis gekocht en een hele verbouwing achter de rug. En vandaag had hij open huis voor de collega’s. Het huis was erg mooi geworden en wij hebben heel gezellig gezeten.

In de vorige post vergeten: @Jill ik wil je heel veel succes wensen met SB en hopelijk gaat het bij jou net zo goed als bij ons. Ik hoop het echt voor je, dat heb je wel verdiend. Zou toch te gek zijn als je bij je volgende vakantie al je oude kleren weer past.

Hey meiden, ben er weer!!!
Was leuk in Kernwasser Wunderland. Werken ging vrij vlot dus waren er net na de middag. De kinderen hebben zich prima vermaakt en dan hebben de ouders het ook prima naar de zin. Na afloop nog lekker gaan eten bij de turk…alvast voorproeven!!!
Krijg ik net telefoon van mijn zwager!!! Ben vanmiddag tante geworden … het is een meisje en ze heet Tooske!! Morgen dus nog snel even gaan knuffelen voordat we gaan!!

@MK116
Mijn voetjes doen het weer prima!! Nagels meteen laten lakken dan hoef ik het zelf niet meer te doen.

@Linda
Goed gelopen meissie!!!

@Fransijn
Wens je veel sterkte de komende dagen.

@de rest
Jullie zijn ook belangrijk maar weet het even niet meer.

@marion: gefeliciteerd! Leuke naam!

@linda…dat record komt er vast nog eens;) dit is toch ook al heel mooi!!

@marion…wat leuk!! gefeliciteerd!!

@mk…ja idd…:D:Dkan niet w88!! dinsdag nacht vertrekken we hier omn 4 uur

net dancing on ice gekeken…vind het zo een leuk programma.

nu lkkr slapen;)heb wat in te halen namelijk

goedenacht…en tot morgen…

xx