@sev 'k ga direct even kijken se…
@MK116 dankjewel
@filiz: dat record gaat er zeker nog eens van komen.
Ik ga nu lekker slapen. Morgenvroeg weer mijn weegmoment. Ben benieuwd. Tot morgen allemaal!
@Marion,gegeliciteerd,heerlijk he zo´n kleintje,geniet er maar van .
@Linda,knap hoor als je zo kan sporten je mag al trots eijn dat je de marathon hebt uitgelopen,dat record verbreken komt nog wel.
@Fransijn ,nogmaalsheel veel sterkte de komende dagen.
@MK pfffff stijken op zondag heb jij er ook zo een hekel aan?
Ik ga het SB dieet nog even uitstellen,heb er geen rekening mee gehouden dat komende zaterdag al mijn boventanden en drie kiezen beneden worden getrokken.
Eten zal dus niet gemakkelijk zijn dus denk ik dat ik het beter even een week of twee uitstel.
Het zou jammer zijn als ik al na de eerste week teleurgesteld zou zijn als het niet gaat zoals het moet.
**HET LIJSTJE…
**
**TOOS WE MOGEN BIJNA :drugged: **
Toos…10 oktober…Turgutreis ![]()
Marion…10 oktober…Camyuva/Kemer ![]()
Filiz…11 oktober…Side
Diamond…18 oktober…Alanya
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Fransijn…21 oktober…Side
Linda 1980…30 oktober…Center Parcs
Turkije-fan… eind november bij vriends familie thuis
Goedenmorgen allemaal
@Marion: Gefeliciteerd!!! HEERLIJK!!! Geniet nog maar lekker vandaag. Kan je als je terugkomt zien hoeveel ze gegroeit is hihi!!
@Fransijn: Sterkte vandaag, maar vooral morgen, ik denk aan jullie!!
(Gek he, geboorte en afscheid, het hoort zoo bij het leven!)
@Linda: Knap hoor ik kan het niet!!
Zo de meest belangrijke(die ik nog weet) geantwoord!!
Oh ja: MK: Ja heeel spannend, maar eerst nog een weekje uitrusten. Gezellig gehad met de visite en de puber enzo!!
Ik ga over 2 uurtjes weer eens lekker een dagje naar de sauna! Met mn vriendin(die zwanger is 6 mnd) gewoon lekker niets doen, met af en toe een saunatje! Zij mag niet te lang erin vanwege de kleine!
Jullie horen me morgen dus weer!
Marion en Toos, ik wens jullie nu alvast een heerlijke vakantie toe. Lekker genieten hoor!!!
Iedereen bedankt voor de lieve woorden. Doet me echt goed.
Zullen rare dagen worden. Heb het idee maar steeds dat het niet echt waar is dat ik ma nooit meer zal kunnen spreken.
Het gekke is dat ik ook nog met m’n gedachten in Turkije zit.
Wil E. best graag spreken.
Nog 12 dagen.
Tante Marion, van harte met je kleine nichtje!
@jill
Dat is ook zo, spannend hoor, de tanden en kiezen, zie je er erg tegenop.
Je raakt toch iets van jezelf kwijt.
@bep
Veel plezier in de sauna, maak er een gezellig dagje van met je vriendin.
Nog ff lekker tot rust komen deze week.
Zojuist mijn weegmoment weer gehad. Afgelopen week 1,4 kg afgevallen. Met SB nu 6,6 kg afgevallen in 6 weken. In totaal al 16 kg afgevallen. Er is een kans dat ik volgende week onder de magische grens van 70 kg kom. Juppie.
@linda
Top, spannend hoor of je HET moment volgende week gaat beleven.
De gene die deze week naar |Turkije gaan, kunnen jullie de zon meenemen hierna toe. Het is wel lekker zo 29 graden maar geen zon te zien.
En we hebben weer gelachen hoor met de prijzenpakket van AD Animatie
@mk116: hoe voelt dat onder de 70 komen? jij hebt het voor je vakantie al meegemaakt?
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk!
Echt weer een mijlpaal, je kan de weegschaal wel zoenen en jezelf natuurlijk ook!
Oh hoop zo dat ik het volgende week mag beleven? Hoe is het met jou en SB gegaan afgelopen week?
Ik volg door de week het boek en in het weekend eet ik gewoon.
Was vanmorgen 1 kg lichter dan vorige week maandag.
@mk116: netjes
Mooi hoor dat SB zo lukt bij jullie!!!
@ Besmile: Jammer dat het zonnetje niet schijnt, maar 29 graden is ook lekker. Geniet maar lekker in AD.
We zijn al bijna op de helft!!
Groetjes
Als ik de 30e op vakantie ga heb ik precies 9 weken gevold. SB blijft dan lekekr thuis. Na mijn vakantie ga ik weer verder om de laatste kilo’s eraf te krijgen. Dan weer shoppen om nieuwe garderobe aan te schaffen.
@mk: heb jij ook een hele nieuwe garderobe aan moeten schaffen?
Meiden: Ik ben jaloers!!! Ik zou al springen als ik onder de 110 zou komen dus!! 70!!! Ik weet niet meer hoe dat voelt!!
Ik ga eerst ff kijken hoe het op het nieuwe werk gaat, en als het lukt denk ik toch dat ik strenger aan de gang ga dan nu. Ben wel aan het opletten, maar ja, het is allemaal lekker. En als ik nou verschrikkelijk fout eet, nee ook niet. Veel vers en groenten(ook vers) maar het gaat uiteindelijk gebeuren
Nu ga ik lekker WEG!!! HIERDEN HERE I(WE) COME!!!
Tot morgen