@linda
Ik heb 2 broeken die goed passen, dus ik heb of de één of de andere aan.
Ik moet dus nodig een paar nieuwe, maar moet nog tijd vrijmaken om te gaan winkelen.
@bep: veel plezier
@mk: mijn spijkerbroeken en broeken voor het werk kunnen zeker al wel weer een maat kleiner, probeer het voorlopig eerst op te vangen door een riem om te doen zodat ik nog een maat kleiner kan en dus een maat kan over slaan.
Goeiemorgen,
@Franslijn: Wens je heel veel sterkte toe voor de komende tijd!!!
@Linda: Goed hoor zoveel afgevallen.
@Jill: Zou ook nog maar even wachten met SB, wie weet val je al wel wat af als je tanden getrokken zijn.
@Beps: Veel plezier in de sauna, we zullen de zon inpakken als we terugkomen.
@Marion:Gefeliciteerd. Lekker gevoel he om bijna weg te mogen? Zijn je koffers al gepakt?
Bij mij staat alles zo ongeveer klaar, nog wat laatste dingen in de handbagage. Hebben hier zo naar uitgekeken zeker na al die spanningen met ons huis. Vandaag is het de laatste dag van onze kopers dat ze zich nog kunnen bedenken, ze hebben vorige week toen ze het voorlopig koopcontract tekenden aangegeven dat ze heel blij waren met hun nieuwe huis en dat ze geen gebruik gingen maken van hun bedenktijd. Dus we gaan met een heerlijk gevoel weg
HET LIJSTJE…
Kan het niet laten:biggrin: (Sorry meiden)
Toos…10 oktober…Turgutreis ![]()
Marion…10 oktober…Camyuva/Kemer ![]()
Filiz…11 oktober…Side
Diamond…18 oktober…Alanya
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Fransijn…21 oktober…Side
Linda 1980…30 oktober…Center Parcs
Turkije-fan… eind november bij vriends familie thuis
Feliz: jij mag ook bijna hoor, nog een dag en dan ben je met stip gestegen naar de eerste plaats
Toos en Marion
Ik wens jullie heel veel plezier in het mooie Turkije met hopelijk stralend weer.
Geniet van de welverdiende vakantie!!!
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Geen probleem hoor als het lijstje nog een paar keer langskomt.
Geniet ervan, we gunnen het jullie van harte!!!
MARION EN TOOS ALVAST EEN SUPERGEZELLIGE EN WARME VAKANTIE GEWENST.![]()
Ik vind het geen probleem hoor als het lijstje nog een paar keer langskomt. Ik sta er tenslotte zelf ook nog in. Vandaag over 3 weken is het zover.
@Beppie veel saunagenot,heerlijk zo een vrouwedagje!!!
@Linda goed hoor en ik weet zeker dat je er volgende week onder zit.
@jill: kan het tot nu toe alleen niet laten om meer dan 1 keer op de weegschaal te gaan staan. Deze week mag ik me van mezelf niet tussentijds wegen. De uitslag zie ik volgende week maandag wel. Zal moeilijk worden om het niet te gaan doen. Maar ja.
@Linda wat goed van jou dat je zoveel dicipline hebt,ik weet zeker dat ik haast elke keer op die weegschaal ga staan,doe ik trouwens nu ook al haha.
@jill: ik sta nu ook bijna elke dag op de weegschaal. Het kan heel postitief werken, maar er zijn ook momenten dat het heel frusterend werkt. Daarom wil ik vanaf deze week het gaan proberen om me alleen nog maar op maandagmorgen te gaan wegen.
Ik ga werken. Spreek jullie vanavond weer.
@linda
werk ze
Als jullie dan toch geen bezwaar hebben plaats ik het nog een keer of 10 vandaag…
![]()
Toos…10 oktober…Turgutreis ![]()
Marion…10 oktober…Camyuva/Kemer ![]()
Filiz…11 oktober…Side
Diamond…18 oktober…Alanya
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Fransijn…21 oktober…Side
Linda 1980…30 oktober…Center Parcs
Turkije-fan… eind november bij vriends familie thuis
Iedereen veel plezier met hetgeen waar je vandaag mee bezig bent!! Kan het ff niet meer volgen … druk…druk…druk!
Vanmorgen nog even snel met J. naar de tandarts geweest, hij had pijn bij het eten dus maar ff checken dan voor je op vakantie naar de tandarts moet. Dacht dat ik een plekje zag maar bleek dus niets te zijn. Zijn kies begon los te gaan zitten en daar had hij dus blijkbaar last van.
Heb mijn koffer dus nog niet gepakt Toos, ga daar nu snel aan beginnen. De laatste wasjes draaien, alles wat opgeladen moet worden ligt aan de adapter, daarna nog stofzuigen, dweilen en de wc en dan vind ik het wel prima. Laat het verder dan aan hub over … gnif…gnif…gnif!!
Wip straks nog wel ff binnen!!!
@marion
De laatste dag is het toch altijd weer een beetje stressen hè.
Gelukkig maar dat J. geen gaatje had. Succes met het pakken van de koffer en het schoonmaken van het huis.
Het enige vervelende van vakantie is, dat je als je terugkomt direkt weer kan beginnen met de was en het schoonmaken van alles.
Maar dat is van latere zorg, eerst genieten!!!
toos en marion…als ik jullie niet meer spreek>>HEEL VEEL PLEZIER IN TUKIJE.
@beppie…geniet
toos en marion…als ik jullie niet meer spreek>>HEEL VEEL PLEZIER IN TUKIJE.
@beppie…geniet ze in de sauna…!! lkkr relax hoor
@linda,super dat het zo snel gaat met afvallen.
morgen mag ik lkkr boven aan het lijstje:D:D
ga nu de koffers van zolder halen…
toennet met askim op msn gezeten:D vrijdag kennen we elkaar alweer een jaar!!
iedereen een fijne dag,
xx
Hi everybody,
Net weer terug uit Izmir, het was super mijn dochter en vrouw weer te zien maar erg vermoeiend!!! Iedereen maakt het goed en de kleine meid groeit als kool. Het weer was heerlijk en het eten ook. Kga zo ff een paar uurtjes slapen en meld me later wel weer!!! iedereen een goed weekend gehad???
mobster…super te horen dat het zo goed was!!