Turkisch Teatime deel 10!!!!

Marion En Toos Een Hele Fijne Vakantie!!!

Dank jullie wel voor de goeie wensen. Gaat helemaal goedkomen, we gaan er van genieten en dit keer echt genieten. Ben benieuwd of ik Besmile nog tegenkom, weet niks meer dan dat ze een opvallende haarkleur heeft.

Succes met zoeken Toos, ik had geluk want Linda had mij gevonden. :slight_smile:

Goeiemiddag allemaal !

Net terug van school, was weer leuk, hebben praktijk gehad en het was super !

@Allen die vertrekken: goeie reis, geniet ervan en doe de groeten van me !

@De rest: kom later wel nog eens langs, nu eventjes relaxen en straks mss ook wat gaan bijlezen hier, want jullie hebben er weer goed aan door gedaan :wink:

@Marion en Feliz: Wens jullie ook een hele fijne vakantie en geniet ervan!!!

@MK: Dank je. Zal mn best doen, ik zie in ieder geval Bloem daar. Lijkt me leuk.
@Beps: succes met je nieuwe baan.
Weet niet of ik nog langs kom vandaag, we vertrekken vannacht om 00.30 richting Schiphol. Wil proberen om vanavond nog wat te slapen. Wens jullie een hele goeie week toe!!!

@Marion + Toos… HELE FIJNE VAKANTIE!!!

Voel me klote… Computer stuk, askim niet hier, en gisteren ruzie mee gehad… Hij denkt dat hij me kwijt raakt… Maar dat slaat echt nergens op… Vorig jaar toen we elkaar net kenden lieten we elkaars telefoon bijna elke 5 minuten over gaan… “ik denk aan je” je kent het wel! Maar nu heb ik daar gewoon geen tijd voor… En nu denkt hij dat ik hem nu aan het vergeten ben… Pfff hoe kan ik hem nu uitleggen dat ik alleen nog maar aan hem kan denken enzo…

Sorry voor het ego-bericht…

x

cyn, kwam meteen de 1e mişnuut in het hotel iemand tegen van de hamam…hahaha…ik zeg, ben jij die en die, je krijgt de groetjes van cyn, hahahahaa
lachen man, je had me weleens mogen waarschuwen voor die lekkere hapjes die daar rondlopen, jamjam, krijg trek.

voor de rest draai ik echt door. had droomprins meteen een sms gestuurd, van ik ben in G, kreeg wel antwoord maar weer errug vaag, zoals altijd. dus een of 2 dagen later, had ik gevraagd of ie meeging iets eten…had ie al gegeten…ok. krijg ik een half uur later terug…misschien kunnen we elkaar wel ergens ontmoeten (ja, duh, misschien als we wat afspreken???) maar goed. ´s avonds hem gezien in central bar en x-bar. bleek dat ie speciaal voor mij uit bitez gekomen was naar Gumbet…ok…maar goed. hij klapte echt weer helemaal dicht, kwam echt niks zinnigs uit. ik had nog wel gezegd dat ik het leuk vond om hem gezien te hebben, en daarop zei hij, dat hij dat ook vond maar toen ik hem vroeg of hij mee wilde lopen naar mn hotel, omdat ik niet alleen wilde, toen zei hij dat dat echt niet verstandig was…???uhm??? nee, alleen gaan, is dat wel zo verstandig dan??? sjonge jonge zeg!!!
maar goed, heb hem nog sms-en gestuurd, geen reaktie. heb hem zelfs zaterdag gebeld, maar toen was ie druk en daarna heeft ie niks meer van zich laten horen. ik ben inmiddels helemaal klaar met hem, maar heb heel erg sterk het gevoel dat hij nog wel wat belangrijke info heeft over die ex van mij, en daarom wil ik hem spreken, maar voor de rest…snap er niks van. aan de ene kant zegt hij echt van die dingen waarvan je hart smelt, maar vervolgens: koud als steen.
maar goed. weet inmiddels wel waar de ex werkt (hier in gumbet dus, shitshitshit) maar heb hem gelukkig niet gezien en hij mij hopelijk dus ook niet. maar goed.

en ik word GEK van die vliegen hier. gadverdamme zeg. wel redelijk mooi weer, maar het eten is echt slecht, wordt toch een best dure vakantie op deze manier…maar goed. voor de rest alles ok, moet alleen misschien niet zoveel wişjn drinken?? hihihiii
anyway
groetjes uit gumbet

@Bloem… Er werkt nog wel een lekker ding in de hamam… Ga opzoek naar Yalcin… Erg lekker en rijk!!! haha!!

Eten slecht? Meen je dat nou?? Geef Emre (hamam, en mijn broertje) maar een dikke “kus” en veel plezier nog!!!

x

nou daar hoef ik naar opzoek hoor, hahaha,
die wist mij wel te vinden
anyway
maar volgens mij praat ´familie´ niet zo over elkaar, dus ik mag jouw broertje niet zo, leg later wel uit

@ Toos: heel veel plezier in Aegean Dream!!!

@ BLoem: succes met je jacht;) hahahhaha

@ Cyn: maakt niks voor je ego bericht lucht je hart maar!!!

Ohhh… zit het zo met hem :wink: Hoor het wel als je terug bent!!!

Veel plezier…

Kus

@Cyn: dat bellen is bij ons ook over gegaan hoor ! De eerste maanden deden we het ook, tot op het moment dat het echt ambetant begon te komen voor beiden. Ik zat in school en askim aan het werk waar zn baas bij was en het niet aprecieerde dat die telefoon om de zoveel tijd ging, vooral als er klanten waren. Ik vond dat ook niet altijd even leuk als ik ergens was, daarom hebben we afgesproken dat we 1 x laten bellen als we op internet komen en 2 x als ik moet bellen (of hij moet bellen) en anders smssen we 1x op een dag als we anders niet bellen of internetten.
Het is gewoon goed dat jullie afspraken maken, zodat jullie beiden weten waar jullie aan toe zijn, want natuurlijk is het niet leuk dat er om de 5 minuten word gebeld en zo …

toos en marion een hele fijn vakantie en geniet ervan. Oja de Turkse Zon is toch gekomen vandaag:p . Vrijdag ga ik naar Gumbet en naar Bodrum heb daar zin in.

@Toos & Marion: hééééél veel plezier dames, ga ervan genieten!!! Straks lopen we weer in winterjassen rond dus geniet nog maar ff lekker van het zonnetje!!

Pff heb hoofdpijn. Hopenlijk wordt het geen migraine maar begint er wel een beetje op te lijken. Zo lekker op de bank. Had graag verder willen lezen in m’n boek maar nu maar beter niet.

Iedereen een dikke kus, heb laatste tijd bijna niet op jullie gereageerd. Maar jullie zijn lief!!! SMAK

Toos en marion, bij deze wil ik jullie een hele fijne vakantie wensen. Geniet ervan!

@Dia,hopelijk wordt het geen migraine want dat is zo ellendig he,beter een beetje rustig op de bank en hopen dat het snel over gaat.
BETERSCHAP!!!

@Dringende oproep aan alle mooie Askims;;;Oppassen he want Bloem is op veroveringstocht!
Bloem je hebt gelijk hoor geef je ogen de kost!!:unibrow:

Het is hier heel erg rustig vanavond!

Iedereen heeft blijkbaar iets anders te doen.

Ja denk t had net zin om gezellig te kletsen vanavond

Snel eten, snel alles opruimen, snel achter de computer en nu is er niemand :frowning: :frowning: :frowning: