ja ik kom altijd rond 7 uur thuis toen koken, afwassen en wat opruimen, nu tijd om gezellig te kletsen en nu zijn ze weg
Heb je altijd vrij op maandagochtend?
Ja de winkel is op maandag open van 13-18 uur
Als je pas om 7 uur thuiskomt, dan ben je dus altijd laat.
Ja ben elke avond laat thuis, ga 's ochtends hier weg om 8.30 en ben 's avonds +/- 7 uur weer thuis. winkel gaat dicht om 18 uur (ma t/m woe), maar dan moet ik nog afsluiten en dan nog naar huis rijden.
Ik ga je ook verlaten linda, ik ben nog steeds niet 100%.
Ben moe en wordt een beetje koud, tijd om lekker onder de wol te kruipen ![]()
Is goed hoor. Beterschap.
Ik hoor het al, ik ben verwend.
Ga om 7.50 weg en om 17.10 ben ik weer thuis. Meestal ben ik ook tussen de middag thuis.
Ben niet echt ziek hoor, maar ik hoest nog steeds en daar word je zo moe van.
Hmm heerlijk ik wou dat ik zulke tijdne had. ben ook met de feestdagen aan het werk als iedereen lekker vrij is.
Ja ken het ben er net van af. ben na turkije een paar dagen ziek geweest, daarna nog last van keel/hoesten
Ja dat is balen en altijd op zaterdag ![]()
Voor straks: :so: Slaap lekker!!! :so:
Ja hou de krant met vacatures wel in de gaten maar weinig leuks op het moment. Jij ook weltrusten.
We hadden beter thuis kunnen blijven,
dan waren we niet ziek geworden ![]()
Grapje!!!
Tot later…
Ik had AD niet willen missen. Tot later.
Hey lieverds…hier is ze nog even …allemaal bedankt voor jullie lieve wensen!
En ik ga genieten, reken daar maar op!!
Ben er bijna klaar voor, het huis is op orde, de koffers klaar, moet alleen nog in de douche en dan kunnen de laatste dingen in de beautycase. Dan nog even lekker bij hub zitten totdat de taxi ons om 1.00 komt halen. Moet hem tenslotte toch 11 dagen missen.
Wens iedereen die vertrekt in de tijd dat ik in Turkije ben een hele mooie tijd toe!! En voor als ik niet meer langs kom…ga jullie allemaal missen kanjers!!
@marion: wij gaan jou ook missen hoor!
MARION!!! FIJNE VAKANTIE!!!
GENIET ENZO!!!
WIJ MISSEN JOU OOK!!!
@Dia: hopelijk is het geen migraine geworden. Weet precies hoe dat voelt en is zeker geen pretje.
Marion wij gaan jouw ook missen!!!
MARION MISSCHIEN LEES JE DIT NOG :
NOGMAALS EEN HELE FIJNE VAKANTIE! GENIET VAN DE ZON EN DE LIEVE MENSEN DAAR,WEES MAAR 11 DAGEN EGOIST EN DENK ALLEEN AAN JEZELF!!!
ALS JE DAN LEKKER OP EEN TERRASJE ZIT DENK DAN OOK EENS AAN ONS!!!