Turkisch Teatime deel 10!!!!

Tuurlijk lees ik het nog Jill. Het laatste wat ik doe voordat ik ga is nog even hier checken, op mijn man kussen na dan.

TOT OVER 11 DAGEN. ZAL AAN JULLIE DENKEN ALS IK OP TERRAS ZIT!!!

@Marion kijk dan maar eens goed naar de sterrenhemel wie weet krijgen we Sev zo gek dat ze het vliegend tapijt nog eens onder het stof vandaan haalt!!!
Marion groetjes en een dikke knuffel

Güle Güle!!!:slight_smile:

Zo goedenmorgen allemaal!!

Toos en Marion op vakantie!! Lekker hoor

@Fransijn: Vandaag het laatste wat je voor je schoonmoeder doen kan, ik denk aan jou en haar dierbaren!

Ik heb een lekker dagje gehad, niet te gek gemaakt, gewoon lekker…EN…het zonnetje scheen heerlijk. Lekker in mn blote bastje in het zonnetje gelegen en mn kleurtje opgehaald…ZALIG!!!(alleen mn witte borstjes vonden het iets minder dus auwwie)

Vandaag helemaal niets, hubbie was vanacht al vroeg klaar(ook vroeg begonnen dat wel) dus willen we vandaag er samen ff lekker uit, en dat gaan we dan ook doen!
Tot straks, of anders vanavond pas :tongue:

Zo ff bijgelezen

@Mobster: Welkom thuis(al denk ik dat je hart nog niet hier is, jaja vrouwenpraat, maar toch, grote monden die mannen, maar…) Nog ff en dan kan je ze ophalen en elke dag helemaal doodknuffelen(lekker vooruitzicht!)
BTW, waar uit buitenveldert kom je dan(en op welke school enzo hihi, vrouwen he, zoooo nieuwsgierig!!)

@Alle SB-ers, goed hoor, ik lees het echt wel, maar ikke is nog niet zover nu!

Kan aan mij liggen hoor, maar mis er een aantal de laatste tijd.

MEIDEN WAAR ZITTEN JULLIE???

Nou wat ik al zei, zo hubbie ff rustig aan wakker maken, lekker bakkie op bed doen, en dan een gezellig daggie maken met zn 2-en
Later dan

Goeiemorgen allemaal !

@Beps: hier ben ik ! Vrije dag vandaag !

Maar ga nu eerst ff bij de hond zitten, hij wilde niet luisteren vanmorgen omdat hij in de garage was (en daar mag hij niet komen omdat het kateten daar staat :wink: ) en hij wilde niet rechtsomkeer maken toen ik het vroeg, daarna riep en verschillende keren herhaalde, ging ik hem dan maar zelf halen terwijl ik hem ff bij zijn nekvel had (niet opnam, gewoon vaststekken dat hij niet weg kon) begon hij ineens te grommen en te snakken, heb nog net mn hand weg kunnen trekken. Was dus een verwittiging die ik kreeg… Heeft hij nu nog nooit gedaan… Maar ja, ben dus er echt niet goed van nu, wil echt niet zo een hond die uitvalt… Zal weer wat strenger mogen behandeld worden. Maar ik ben van het principe dat die hond moet luisteren en dat ik het niet moet beginnen roepen en schreeuwen voor hij luistert ! Ma ja, toen ik begon te huilen ( o ja, zo gevoelig ben ik dan als het op mn hond aankomt…) kwam hij me direct mn tranen oplikken dus ja, is alles wel weer ok ondertussen…

@Marion: GOEIE REIS ! GENIET ER VAN !

@Beps,
Ik heb vroeger in de flat nedersticht gewoond en ben naar peuterspeelzaal de Boc geweest en later op de 12de montesori school geweest toen ik 7 jaar was ben ik ergens anders naartoe verhuist.

Inderdaad mijn hoofd is nog zeker niet hier in Nederland, maarje de vooruitzichten zijn goed!!!:):):slight_smile: De kleine meid groeit echt heel erg hard en mijn vrouw zag er zeer goed uit, ze heeft gelukkig veel steun van haar moeder!!! En het moeder zijn bevalt haar wel, Ze is zeer trots op Yasemin!!!

@ Marion, Goede reis!!! ENJOY!!!

@Mobster: sorry, je had me een email gestuurd voor je vertrok, die had ik pas gezien toen je al weg was want het stond bij mn ongewenste post.

@Mobster: Ik woonde op Sijpestein…zat ook op de 12de net als mn zus. Kans groot dat we elkaar kennen dus!! Ben echt benieuwd.
Je vrouw zal straks haar moeder wel missen, das toch in hun cultuur erg belangrijk. Maar het trots zijn op jullie dochter, ja logisch…

@Sev: Vervelend van je hond. Maar het is wel zo dat jij de baas moet blijven, als hij zo uitvalt gaat ieder mens weg, ik meestal niet. Die hond is niet de baas, ik wel, dus hij/zij moet luisteren en niet grommen en een lip optrekken! Succes met de hond vandaag(maar vooral de komende week als het heropvoeden begint haha)

@ Sev,
Maakt niet uit hoor!!! Maar waarom sta ik bij je ongewenste post, vind je mij dan echt niet aardig??? :):):):slight_smile:

@ beps, dan moeten wij elkaar vroeger vast wel eens gezien hebben!!! Its a small world after al!!! :):):slight_smile:
Sijpestein ken ik zeker wel.

Ze zal haar moeder zeker wel missen, maar een ticket is zo geboekt en het maar 3,5 uur vliegen dus als het echt te erg word dan vliegen we haar gewoon ff over!!! Mijn moeder leeft helaas niet meer, anders had zij die rol met alle liefde overgenomen, denk ik!!!

@Mobster: Zit dus meteen te denken…Wie is er verhuist…Je bent van 70(ik van 64, zus van 69) oke, denk denk. Hihihi, ja de wereld is belachelijk klein!!
En idd je bent er zo, ff vliegen klaar. En geloof me, jij bent er en das voor haar wss het meest belangrijke!!!

@Sev: Ik ga nu hubbie wakker maken, en ff een gezellig dagje met hem ervan maken. Volgende week opweg naar de nieuwe baan. En dan zijn die extra dagjes(als vandaag) over, dus nu nog ff genieten!! Spreek je vast nog wel vandaag!!

Knuf voor iedereen!

@ beps,
Heeft je zus ook op die school gezeten dan??? Misschien heb ik wel bij haar in de klas gezeten…
Veel plezier vandaag, geniet er van nu het nog kan!!! :):):slight_smile:

@Mobster: Heb je een PB-tje gestuurd, want ja, mn zus heeft ook op de 12de gezeten dus, ohhh klein klein wereldje!!

We gaan genieten!!!

@Mobster: omdat je nog niet in mn vaste email zat hihi :wink: maar nu ben je gewenst hoor !

@Beps: Hubbie al wakker ?

@Sev, Ben zo blij dat ik nu in je vast email zit, maakt echt mijn dag weer goed!!! :):):slight_smile: Ben ook echt blij dat ik nu wel gewenst ben!!! :):):slight_smile:
Ik denk dat Beps de hort op is met Hubbie, dus je zal het nu ff met mij moeten doen!!!

@Mobster: oei oei kan ik dat wel aan ? hehehehe:unibrow: Nou, straks ga ik dan ook eten, en moet nog naar het stad om mn oude gsm in te gaan dienen, krijg ik 30€ terug gestort op mn rekening !

@ Sev, Ik hoop dat het aankan, ik denk het wel hoor, ik ben een vrij makkelijk persoon.
Ik zou zeggen, eet smakkelijk en ik zie je later dan wel weer hier!!! Welke stad is dat, ik neem aan aan je manier van schrijven dat je uit Belgie komt.
Mijn moeder haar zus woont ook in Belgie, in Lochgristie als ik het goed schrijf, ligt vlak bij Gent… is het jou bekent???

@Mobster: Ja idd ik ben van België, valt het zo op ?! Ik ben van West-Vlaanderen, half uurtje rijden van Gent :wink:

Ben weg nu xx