Pff gelukkig geen migraine maar nog steeds niet over :retard: Hopenlijk vanavond geen last want we gaan op kraambezoek. En zoān lief babyātje wil ik niet missen.
Goedemiddag dames.
**
*Zoals jullie zien, ben ik er ook weer. En Dia, je had gelijk! Het is er zeker weten heel mooi en we hebben een fantastische vakantie gehad. Hele mooie accomodatie en ook de hele week prachtig weer. Geen druppel regen en steeds zoān 28 graden. Zit hier nu ook heerlijk met met bruine vingers te typen. *
** Ook heel veel gezien met een excursie zoals het eindpunt, zoals ze zeggen, van de wereld en nog veel meer. Erg mooi allemaal om gezien te hebben.
**
*Ik heb nog niet alles hier gelezen. Wel al wat, maar het was best veel. Lag ook vannacht pas 2 uur in bed. Zolaat waren we thuis. :so: *
Vanmorgen ook nog naar de huisarts geweest om een bultje op mijn schouder weg te laten halen. Was niets verontrustend, maar toch voor de zekerheid wordt het opgestuurd. Werd gelukkig wel verdoofd! Vond het eerst wel eng, maar gelukkig viel het mee. Heb niets gevoeld en ook nu nog niet.
Hadden het met de familie alweer over volgend voorjaar, om op vakantie te gaan en 2 van hen heb ik al bijna kunnen overtuigen om een keer mee te gaan naar Turkije. En dan naar AD.
Er zijn er intussen alweer een paar ook op vakantie las ik en Feliz gaat morgen.
Filiz, een hele fijn vakantie gewenst en geniet er ook van.
We hebben de koffers al leeg en weer naar zolder, maar ik zei tegen mijn man, laat ze maar een beetje vooraan staan, want over 2 maanden hebben we ze weer nodig. De was is schoon, deze week nog vrij en dan begint het gewone leven weer.
Allemaal lieve groetjes van Roanna en ga straks nog ff ALLES bijlezen.
@ Roanna: Fijn dat je een fijne vakantie gehad heb!!!
En super dat je al 2 mensen heb kunnen overtuigen om naar AD te gaan.
Ik ga ook in het voorjaar als alles wordt goed gekeurd namelijk mijn vakantie.
Hoop van wel want ik heb er wel zin in eventjes8 daagjes te gaan.
En dan ga ik met dolfijnen zwemmen in Torba. Las net namelijk dat het daar kan. En dat kan ik niet aan mijn neus voorbij laten gaan!!!
begınnen jullıe nu ook al?? ık word werkelıjk GEK van alle turkse mannen dıe de hele tıjd nıks anders van mıj lıjken te wıllen danā¦Ä±k heb toch ff ın de spıegel gekeken of er mısschıen ıets getatoeeerd stond vanā¦uhmā¦vrıjgezelle meıd dıe wel van turken houdā¦maar het wordt nu echt een beetje te gek hoorā¦wat MOET ık er mee??? er stonden gewoon gısteren 7 (ja 7 ja, achtelıjke turken) op me te wachten om me naar mn hotel te brengen. heb het echt op dıt moment eventjes HE-LE-MAAL gehad.
ıemand tıps?? nıet meer douchen?? uhmā¦nog meer??vanochtend trouwens mega onweer hıer, maar gelukkıg nu wel alle donkere wolken weg en stralende zonneschıjn. heb mn truıtje nog nıet aangehad, laat staan mn jas, dus damesā¦komt u maar naar het mooıe weer. hahahaha
groetjes
nou ik kom hoor hahahahhaha, wou dat het kon maar helaas.
Ja wat moet je doen effies denken. Zeggen dat je een gevaarlijke crimineel ben en in nederland wordt gezocht hahahahahahahha
Of die tattoe op je voorhoofd weghalen en uhhh erop zetten getrouwde vrouw met 3 kinderen die niet van turken houdt.
Filiz alvast een fijne vakantie. Wij hebben bijna geen onweer gehad, en de zon schijnt heerlijk. Er werkt hier 1 iemand die lijkt best veel op iemand die ik al ergens anders heb gezien.
Merhaba allemaal,
Heel tijdje geleden alweer dat ik hier was. Ben ondertussen een week thuis, maar heb geen tijd gehad om eerder iets te schrijven. Ik zal eerst maar eens beginnen met iedereen die binnenkort op vakantie gaat een heerlijke tijd toe te wensen! Hoop en wens jullie toe dat je het net zo fijn gaat krijgen als dat wij het hebben gehad!
De vakantie in Marmaris met Marja en Marion was dus echt fantastisch! We hebben alleen maar gelachen en zoveel lol gehad. De 1e week waren we dus met zān 3 en de 2e week met zān 2-en. Marja moest helaas na 1 week weer naar Nederland. Weet zeker dat ze volgende keer gewoon 2 weken meegaat haha. We hebben genoten van alles wat Turkije te bieden heeft en ik denk dat we er voorlopig wel weer even tegenaan kunnen!
Vanavond weer naar buikdansles met Marja. Wordt weer lachen dus. En donderdag naar turkse les. Ik blijf in de turkse sferen dusā¦
Fransijn, heel veel sterkte toegewenst met het verlies van je ex-schoonmoeder. Wat geweldig van je dat je nog zo betrokken bent!
@Mobster: Stom he, namen zeggen wat, gezichten krijg je er niet bij! Is ook al een hele tijd terug hoor, toen waren we nog jong hahahaha!! Nou ben je al vader en zou ik al bijna oma kunnen zijn(ben al 23 jaar getrouwd, alleen geen kinderen!)
@Bloemmie: Geniet nou van die aandacht, voor je het weet ben je terug in ons koude landje, waar de meeste mannen je vriendelijk toelachen, maar meer ook niet. Moet je weer een half jaar wachten!
Ik heb lekker met hubbie geshopt. Ff domme dingen gekocht bij de Makro, en toen ergens lekker een bakkie gedronken!
Nu is hubbie weer een paar uurtjes naar bed, en dan een hapje eten
@ Fransijn: Ook ik wil je nog sterkte wensen met het verlies van je ex-schoonmoeder. Hoe dan ook, als je er nog goed mee overweg kon, blijft het altijd moeilijk en doet het pijn een dierbare te moeten verliezen.
Ik heb het meeste terug gelezen. We zitten al weer ruim over de helft van dit deel. Nouja zeg!
Wij gaan ook zo eten. Dus lieve mensen, eet smakelijk allemaal.
@ Bep: Fijn dat het nu definitief is van je nieuwe baan. Proficiat!
sorry dat ik verder niet reageer, maar heb afgelopen nacht een vermoeiende nacht opt werk gehad.
vanmiddag nog naar de bieb geweest en naar de winkel voor allemaal van die kleine dingetjes zoals batterije.
ook nog met askim op msn gezeten. en dadelijk nog voetballen.
druk druk druk dus
vanacht om 3 uur gaan we weg vanaf hierā¦lkkr naar turkije:D:D heb dr ontzettende zin in.
ik zal jullie zeker missen en tot over 10 daagjesā¦
ja ik ben er ook weer even!!!
heb het te druk om veel te komen en aangezien ik voor een ander forum veel vertalingen doe⦠schiet het hier komen er wel eens bij in!!!
hier gaat het goed. Heb het ontzettend druk met mijn studie! ben er rechten bij gaan doen dus dat is ernstig druk, en turks en rechten. maar het is wel ontzettend leuk. verder werk ik nog steeds erg veel en zit ik voor beide studies in wat commissies en voor turks in het bestuur van de studievereniging. Ook ben ik momenteel bezig om mijn eigen bedrijf in de turkse taal op te zetten. Ik ben een cursus Turks aan het ontwikkelen en ik doe dan ook veel vertalingen. ga lesgeven dus bij wijze van⦠en aangezien ik momenteel geen persoonlijke tijd heb, ga ik het zo doen! dus binnenkort ā¦
naja met vriendgeval gaat het nog steeds goed. hij is nu sjaggie omdat hij moest koken maar ach⦠heb ook een hamstertje en dat is ook erg leuk!
Fransijnā¦21 oktoberā¦Side Linda 1980ā¦30 oktoberā¦Center Parcs Turkije-fan⦠1 december omgeving Antalya Turkije-fan⦠eind december bij vriends zus