Turkisch Teatime deel 10!!!!

@marjogege
Welkom terug, jullie hebben het dus erg naar het zin gehad.
Jammer hè dat @miere maar 1 week mee is geweest.

@Filiz
Ik dacht ook dat je askim zou zien, sorry, toch weel plezier!

@bloem
Geniet van alle aandacht en kies de leukste uit…

@nur
Wat heb jij een druk leven zeg, pffff, maar wel leuk :slight_smile:

@bep
domme dingen?!?!

@filiz: Fijne vakantie! Geniet ervan!

@MK: Domme dingen, je weet wel, pannen(heb er zat maar toch) een pepermolen(moet ergens de peperkorrels in doen die we uit Turkije mee hebben) koffie, lekkers enzo. Domme dingen

Ik ga zo lekker slapen, lekker hoor!!
Tot morgen

@mk116: gaat het alweer beter?

FILIZ EEN HELE FIJNE EN ZONNIGE VAKANTIE!!!

Zo weer een nieuwe dag!!!

En weer iemand vertrokken(bleeeehhhh)

Nou ik heb vandaag eigenlijk helemaal niets te melden. Begin me giga te vervelen, zit nu echt te wachten tot ik mag beginnen!!
Tot straks

Goeiemorgen !

@Beps: Nog 5 daagjes en je kan beginnen, ondertussen kan ik je nog 5 dagen pesten :wink:

@Sev: Kom maar op, gezellig!!!

hihihihihi, maar eerst me klaarmaken, pffff echt geen zin in.
Vandaag alles wat op het gemak nemen, cursussen beetje in orde doen en askim had me gisteren verteld dat als hij tijd had, hij mss tijdens de dag op internet zou komen (bananaventje) maar ja, dat zullen we eerst nog zien, want turkse afspraken zijn geen belgisch/hollandse afspraken maar meestal als hij iets zegt, doet hij het !

Ik zit in mn huispak lekker met een bakkie koffie en een boterhammetje kaas/mosterd achter de compie. Wacht tot hubbie wakker is dan gaan we nog ff naar het centrum ons verder verdiepen in een dvd-recorder met harde schijf. Ineens wil hubs zo’n ding, en ach hij doet zoooo veeeel voor me, dan moeten we zo’n ding gewoon voor hem kopen vind ik!

Spreek je wel, Sev, en hoor wel of Askim er wel of niet is haha!

@Beps: véél koopplezier ! En ja, je hoort het wel, ik ga met de hond wandelen, véél te mooi weer nog :stuck_out_tongue:

@bep
Oh die domme dingen, leuk toch!!
Goed teken dat je je begint te vervelen, dan ben je er echt aan toe om weer aan het werk te gaan. Ik ben het ff kwijt, wat voor werk is het ook al weer?
Zoek maar een mooi dvd recorder uit, heeft Hub wel verdiend toch :slight_smile:

@linda
Gisteren ging het heel goed, maar vanmorgen had ik weer een zere keel. Hoop niet dat het allemaal weer opnieuw begint.

@MK: Telefoniste met ontvangst van gasten(gewoon op een kantoor dus achter een bureau) en daarbij redelijk wat administratiewerkzaamheden! Oh, ik heb die extra vakantie eraan geplakt, en ben er best blij mee, MAAR…begin me nu echt te vervelen, en uit te zien naar maandag!! Dat ik dat ooit nog zou zeggen, ik kijk ernaar uit om te gaan werken!!!
En ja, hubbie heeft het dubbel en dwars verdient dus hij krijgt er ook een, maar ja, dan is het hubbie weer. Meneer weet wat hij wil, en dat is meestal de duurdere artikelen!(Als wij ergens naar gaan kijken zegt hij meestal, of het voor mij of hem is maakt niet uit, : Doe maar het duurste in z’n soort, daar komen we toch meestal op uit!!! hihi)

Nou nog een uurtje of 3 en dan ga ik maar eens een bakkie naar boven brengen!

Nog een week, whieuw begint alweer lekker dichtbij te komen. Hebben de tickets inmiddels opgehaald, hebben op de heenweg een tussenlanding op Maastricht :disgust: Zonet alvast weer een paar dingetjes klaargelegd, vanmiddag nog even de stad in om nog wat kleine frutsels te halen.

Heb ff snel beetje teruggelezen maar niet veel want loop veels te veel achter :retard:

@Marjan: welkom terug! Super dat jullie het zo leuk hebben gehad! Wel voor herhaling vatbaar geloof ik he :wink:

@Beps: je nieuwe baan klinkt super! Kan het me voorstellen dat je er echt zin in hebt om te gaan beginnen. Geniet toch nog maar ff van je laatste dagjes vrij.

XX

Hallo! Goeiemorgen!!!

Gisteren kon ik niet komen, want ben even computerloos!! En ja je raadt het al, krijg ik gisteravond een smsje of ik online kan komen>> Askim was naar huis gegaan, en meteen naar een internet cafe gegaan, om mij te kunnen spreken en zien!! Erg lief, maar jammer dat mijn pc ff weg is!!!

Had een 8.4 voor mijn eerste tentamen, dus het begin is lekker op mijn schooltje!!!

De kans dat ik meega naar Turkije wordt ook weer iets groter… dus voel me aan de ene kant heel blij, maar aan de andere kant vreemd…

@Bloem, inderdaad genieten van die aandacht!!

@FILIZ: HELE FIJNE REIS MEISSIE!!

Spreek jullie zo wel weer!!

x

@Dia: Lekker hoor dat vooruitzicht, nog ff naar Alanya!! Gewoon genieten!!! Hmmmm!!!
En ja, klinkt echt goed he, die baan. Hoop toch zo dat ik het aankan! Tuurlijk kan ik het aan, maar toch, geloof dat het natuurlijk is dat je dan twijfelt toch!?

@Cyn: En nu??? Ga je met je laptopje terug ofzo?? Ik hoor het wel

@Beps, mijn laptop is al bij de winkel nu… Krijg hem vandaag of morgen alweer terug!!! Hoop ik alleen dat mijn internet aansluiting er nog wel op staat! Anders hebben we dat probleem weer!!!

x

@mk116: als ik last heb van mijn keel drink ik altijd honingthee helpt altijd goed

@cynthia: hoe gaat het met SB?

@Cyn: Ben benieuwd hoe het met je compie afloopt. Zou Bull zijn als je weer dat gezeur krijgt met je internetaansluiting dus!! Let’s hope!!

Hubbie is al wakker, dus we gaan lekker shoppen nu!!
Tot vanmiddag!