Turkisch Teatime deel 10!!!!

@beppie: veel plezier met shoppen, ik ga zo boodschappen doen met mijn moeder

@linda
ThanX voor de tip, zal zo een pot zetten. Toevallig staat er hier een doosje rooiboosthee met honing :slight_smile:

@mk116: graag gedaan!

@Beppie fijn dat je zo uitkijkt naar je nieuwe Job,je bent in elk geval gemotiveerd.

@Cyn hopelijk heb je je PC snel terug,dat is echt een gemis he:crybaby:

@Dia wil je iets voor mij doen als je in Alanya bent?

@Jill. Ja nou ja vind het niet zo heel erg… Zit op mijn ook veel achter de computer… Maar als mijn mannetje dan online kom, dan baal ik daar echt van!!!

@Beps, we will see!!! Als ik in ieder geval maar MET kabel online kan komen!!!

X

@Cyn en waarschijnlijk komt jouw Askim meestal s`avonds online,ja dat is dan wel balen.

Ja nou ja, hij is nu thuis, en heeft dus toch niks te doen… Dus hij kan overdag ook wel komen (al slaapt hij nu denk ik) maar ik heb op mijn werk geen webcam… dus dan kan ik hem wel zien, maar hij mij niet!! En als ik thuis ben kunnen we nog praten ook! Dat is echt heerlijk!!!

Maar goed dan gaat hij nu maar zijn taalcursus doen ofzo… En dan komt hij die avonden wel door!

Hoop eigenlijk dat mijn laptop al weer thuis komt vandaag… We zien wel!

x

Zo, weer thuis. Hubbies ding is besteld, nieuwste van het nieuwste, zelfs nog niet leverbaar! Hij blij ik ook, probleem opgelost!!

Zelfs iemand gevonden vandaag die het huis voor ons gaat bijhouden, ook lekker. Ik ga tenslotte 40 uur werken dus ik wilde er wel iemand bij die ons in de huishouding gaat helpen, en dat is nu dus gelukt. EN…iemand die we al kennen dus das ook heeel prettig

Jullie spreken me straks wel weer

Goeiemiddag !

Ook nog ff wat komen posten… pfff verveel me wat, mss straks gaan zonnebanken, als ik nu wist dat mn askim zou komen direct of niet want ik zie het al weer voor me, ben ik net helemaal uitgekleed, mag ik er weer van onder komen en naar huis…

@Sev: Als Askim smst, en jij ligt er net onder, kan hij dan niet 30 min wachten??? Ik heb er niet veel moeite mee, heb zelf 1 thuis. Gebruik hem wel nooit, maar toch boven staat er 1 en nog wel zo’n tosti-model!

Ik zit te wachten tot mijn Askim(hubbie is ook een Askim toch!) klaar is met een deurtje lijmen, dan gaan we filmpje kijken. Hebben gister(met de domme dingen) ook de dvd’s van Prison Break het 1ste seizoen gekocht! Kennen we nog niet, en daar gaat vanaf vanmiddag verandering in komen dus!!!

Niet meer storen, zo koffie en Prison Break

:teeth: @Sev als hij weet dat jij in je blote ligt is het maar normaal dat hij je stoort,hihi leuk als je een webcam hebt.

@Beps: meestal komt hij tussen het werk door, of als hij op boodschap is voor zn moeder, dan kan hij niet té lang wegblijven of ze bellen hem voortdurend op waar ze blijven met het eten. Of als hij bv een half uurtje pauze heeft op het werk, dan kan hij er niet nog een half uur bijdoen. En ok, als ik weg ben, ben ik weg, maar de zonnebank staat bij mn oma (de straat over hier) en dan kan ik gerust terug komen, zonnebanken kan ik altijd, mn askim zien de laatste tijd héél weinig, dus weet ik direct wat gekozen !

@Jill: ah hahahaha jaaaaah wel, die heeft zijn kans verkeken hoor, ben weer mooi aangekleed ! Volgende keer beter :smiley:

Maar volgens mij zit hij weer druk op het werk aangezien hij niet afkomt, tenzij hij tegen 5 komt…

Hoi allemaal,

Heb heftige dagen doorgemaakt. Het afscheid nemen van m’n schoonmoeder was erg emotioneel.
Heb dat op een goede manier kunnen doen met m’n kinderen en m’n ex en zijn familie. Ik werd overal bij betrokken en dat was enorm fijn. Ook veel steun gekregen van mijn eigen familie.
Nu weer over tot de orde van de dag, dat is echt gek.

Ga me echt bezig houden nu met mijn vakantie naar Side.
Ook best weer spannend hoe daar alles zal verlopen.
Volgens mij is Filiz vandaag vertrokken naar Side.
Mocht je dit toch nog lezen Filiz, ga onwijs veel pret maken daar.

Hoop morgen weer even bij te lezen.
Ga nu koken en naar het call center.

Ik wens iedereen een fijne avond toe.

Nog 10 dagen.

@Fransijn,wat fijn datjullie dit verdiet samen kunnen delen.
Je hoort vaak andere verhalen als er een overlijden in de familie is na een scheiding.
Gelukkig hebben jullie veel steun aan elkaar dat maakt het verdiet wel niet minder maar het helpt wel bij de verwerking.
Je schoonmoeder zou trots op je zijn als ze wist hoeveel steun jullie aan elkaar hebben.
Het zal nog wel een hele tijd duren eer je het verdriet een platsje kan geven,ik wil je daarom ook nogmaals heel veel sterkte wensen.

@fransijn:
fijn dat je zoveel steun hebt aan je familie en ex-schoonfamilie. sterkte de komende tijd

@Beps: Prison Break is gaaf!!! Ben benieuwd wat jullie ervan vinden! Veel kijkplezier naar Michael Scofield :wub:

@Jill: wat kan ik voor je doen in Alanya?

Zo terug uit de stad en kon het weer niet laten om wat kleding te shoppen :smiley: Heb een zwarte coltrui gekocht (altijd makkelijk, my favourite in de winter) en een lang zwart vest. Ben weer blij :nod:

XX

Hoe ver zitten jullie in Nederland al met Prison Break ?

@Sev, hebben jullie ook dat nieuwe programma al? Undercover Lover… Soort van Temptation… Maandag hier begonnen, komt vanavond weer!!! Er is al 1 meisje “te ver” gegaan…

x

@Cyn: jaaa hebben we ook, alleen nog nooit naar gekeken. Dancing on ice kennen jullie ook hé ? Doen nederlandse mensen in mee.

@cynthia: wilde het maandag kijken maar ben t vergeten? Hoe was t?