@roanna: helemaal vergeten. Welkom thuis! Hoe was het in Portugal?
@Linda, ja was wel grappig, maar denk dat er weinig relaties overblijven… En er zit echt een Italiaanse god in… Mjam mjam… Sergio haha:wub:
x
@cynthia: eens proberen vanavond te kijken, wil ook naar voetbal kijken. Ben je nog bezig mer SB? Wat is de stand?
Dank je wel, Linda1980.
We hebben het ook heel fijn gehad met de hele week mooi en warm weer. Hebben veel gezien en natuurlijk ook veel geshopt. We vonden het allen een een heel mooi land. Ook wel voor herhaling vatbaar, maar niet om er nu ieder jaar naar toe te willen gaan. Misschien over een paar jaar weer eens.
Maar we hebben het verder heel gezellig en leuk met de familie gehad en dat is het voornaamste toch? Ook de accomodatie was super en het personeel ook heel vriendelijk en behulpzaam. Maar volgend jaar, in ieder geval zeker wel weer een keer naar Turkije.
Ik ga nu naar de hardlooptraining. Spreek jullie straks weer.
Nee, ben tijdelijk even gestopt met SB. Heb gewoon het idee dat ik het ff niet kan… Mis yas teveel (is geen excuus ik weet het) Heb me voorgenomen dat ik per 1 november weer 9 weken streng ga zijn!!!
x
Zo, 2 delen gekeken…gaaf hoor!!! En idd, Dia, wat een snoepje!! Die ogen (zwijmel, zwijmel!)
Nu is hubbie ff lekker slapie doen, en ik ben weer hier dus!
Tot straks dan maar weer
@Roanna: super dat het jullie zo goed is bevallen in Portugal. Mooi land is het he?
@Beps: ja lekker is 'ie he!!! Ow en het is nu zoooo spannend!!! Dus gauw bijkijken hoor!
XX
@Roanna,welkom thuis!!! Fijn dat het goed is bevallen.
Persoonlijk vind ik het land heel mooi maar de bevolking niet erg vriendelijk.
Geef mij maar de Turken!
@Dia,kom jij wel eens in de Haven bij die restaurantjes?
@Dia: heb alleen het eerste seizoen. Heb, behalve die 2 delen ook nog helemaal niets gezien!!! En als het straks allemaal bij is(het zijn 22 afleveringen!!) dan komt vanzelf het 2de seizoen denk ik zo!! Maar we hebben afgesproken dat we per keer maar max 2 afleveringen kijken!!(Word een moeilijke afspraak denk ik nu al!)
Vanavond moet ik nog weg, dus nog 1 uurtje en dan ga ik weer
Zie wel of er nog iemand komt!!
WAT VOEL IK ME DE LAATSTE TIJD ALLEEN ![]()
NOG GEWOON 7 WEKEN WACHTEN VOORDAT IK EINDELIJK MIJN VRIEND NA BIJNA 13 MAANDEN WEER ZIE :frown:
Nou meiden, ik ga. Mss kom ik laat op de avond nog ff langs, maar niet voor een uurtje of 10/10.30!
Als ik thuis ben eerst hubbie naar het werk helpen, en als ik dan nog niet bijna doodmoe ben dan kom ik nog, anders…
Tot morgen!
:wub:
:unibrow: :beef: :delete: :redface:
…
ık zeg ff helemaal nıks, maar heb het wel erg druk…:unibrow: :delete:
Hey allemaal,
ik kijk af en toe een beetje rond op dit forum en vind het hartstikke leuk om alle ervaringen enzo te lezen. Net als de meeste hier ben ik echt verliefd op Turkije en wil dan ook veel over de cultuur en de taal leren. Nu liep ik pas geleden in de supermarkt en zag het blad Taxim, een heel leuk blad waar nl en tr samenkomen. Het verschijnt eens in de twee maanden en ik heb er veel plezier in gehad het te lezen. Mss iets voor jullie?
kuss
@bloem: veel plezier nog!
Nou vertel bloem, je maakt ons nu wel erg nieuwsgierig…
@jill: ik ben wel regelmatig in de haven ja. Welke restaurantjes bedoel je precies?
@Bloem: *ben nieuwsgierig haha :biggrin: * Geniet ervan meid!!
@Twinkle: leuk dat je hier 's komt kijken op Turkish Teatime!
@Beps: ow inderdaad moeilijke afspraak, ben benieuwd of jullie dat gaat lukken :biggrin:
XX
@twinkle: welkom!
Hallo dames.
Niet dat het moet hoor, maar ik heb ook maar eens even een fotootje geplaatst op mijn fotoalbum hier, zodat jullie ook een beetje een idee hebben, welke gezicht bij mijn naam hoort.
Kunnen jullie als jullie dat willen,het ook even zien. Het is niet de mooiste foto, maar ik moet alles nog even bewerken op de pc. En daar ben ik nog niet zò goed in! Deze foto kreeg ik trouwens van mijn familie doorgestuurd vanavond.
Deze is vorige week zaterdagavond bij het ondergaan van de zon gemaakt in Portugal.