Turkisch Teatime deel 10!!!!

@Twinkle: Welkom hier op ons gezellige forum, kom gerust iedere dag ook je Turkse thee drinken en gezellig wat bijkletsen hier !

@Roanna: mooie foto !

Zo, mn askim heel even op internet gehad, mijn internetverbinding viel vaak uit, dus zooooo leuk was dat niet, maar ik heb hem heel even op webcam gezien sinds een tijdje al geleden en hij zag er zoooo goed uit !

@Roanna,mooie foto met die zonsondergang!!!

@Dia,bij het restaurant LA LUNA werkt een propper,hij spreekt heel goed nederlands en is heel grappig.
Omdat we er zo vaak komen kent hij ons heel goed en ik zou het helemaal toppie vinden als jij hem de groetjes wilt doen.
Ik zal je met PB meer info sturen als dat goed is.

@Twinkle welkom hier!!

Nou dames ik voel me al helemaal welkom :slight_smile:

Dat is ook de bedoeling,je zal zien hoe verslavend dit forum is.
Het is altijd gezellig hier,met alleen maar toffe mensen.

Even een berichtje uit AD Hebben een geweldig welkom gehad gisteren; Vanmorgen was het hier bewolkt en een graad of 25: vanavond onweer gehad weersverwachting voor morgen is goed; we wachten af

groetjes uit AD

@Twinkle: Welkom hier, gezellig, weer iemand erbij die vanzelf verslaafd word haha!!!

@Bloemmie: Ik wil het niet weten, ga ook niet raden enzo, enkel het volgende bericht: GENIET!!! hahahahah!

Zo ik ga naar bed!!
Tot morgen!

Toos Geniet Er Van!!!

@Beppie slaap lekker!!! en Sweet dreams!!

@Jill: Gelukt, heeeeerlijk geslapen. Bij mijn oude baan moest ik al om iets voor 7 uur de deur uit. En nu mag ik om iets voor 8 uur vertrekken. Ohhhh dus ik heb geslapen vanacht en volgende week hoef ik er niet eens eerder uit (JOEPPIE!!!)

Een nieuwe dag weer. En een dichterbij het nieuwe werk…
Vandaag een bakkie bij mn vriendin doen, de sleutel van haar nieuwe huis meenemen en dan met hubbie daar ff kijken of hij iets doen kan aan de electrische bedrading dus!

Dan gaan we samen het huis ontdoen van stof/katteharen/kattebak kortom, het huis opruimen en dan komt er al weer visite…
Morgen eerst even naar een dokter voor de laatste uitslagen(is eigenlijk al bekend, maar goed moet ff), boodschapjes doen en dan met de puber naar een arts(ja zou de taak voor de ouders moeten zijn, maar ja die doen het niet dus!)

Spreek iedereen straks nog wel!

@twinkle
Welkom op de tea!

@roanna
Altijd leuk om foto’s te zien

@toos
Leuk je ff te horen vanuit AD, hoop dat het weer opknapt

@bep
Klinkt als een drukke dag, nog snel alles doen voordat je straks geen tijd meer hebt ivm je nw baan :slight_smile:

@iedereen
Vandaag weer een nw werkdag, ben lekker op de fiets gekomen. Het is echt heerlijk weer en goed voor de conditie natuurlijk.

XX

Ik wil iedereen even een fijne dag toewensen, thuis, op het werk of wellicht op school.
Geniet van alle mooi dingen in het leven.

Nog 9 dagen.

Goeiemorgen allemaal !

Weer een vrije dag, ik ga vanmiddag met een vriendin gaan zwemmen, gaan we nu iedere week gaan doen, om de conditie wat te verbeteren hihi want sinds je een rijbewijs hebt, neem je het gemakkelijkste voor natuurlijk !

@MK: Drukte valt wel mee, als je alles snel achter elkaar neerzet, denk je: Nounou! Maar het is een gemiddeld dagje hier! Elke dag wel iets van de katten(hebben er 5) en stofzuigen is dus ook een normale dagelijkse bezigheid.

Ben eerst eens lekker aan het landen. Beetje spelletjes doen enzo.
Later meer!

@Sev: Niet te veel bewegen gaat je lichaam aan wennen!!! En pas op, van zwemmen word je nat(hahahaha)

@Beps: seeeeeeeeeeeeeeeeeg ! CRIMINEEL ! :unibrow:

Goedemorgen,
Zo, weer even geprobeerd bij te lezen…! Vandaag is een dubbele feestdag bij ons. Manlief is jarig (55) en onze zoon krijgt vanmiddag zijn propadeuse (of hoe schrijf je dat?). Dus tijd voor een feestje.
De verjaardag vieren we zaterdagavond, gelijk met de verjaardag van onze oudste zoon die 17-10 21 jaar wordt. Kan niet op hier in Nwhout.
Zo direct ga ik taart kopen voor manlief’s werk en dan gaan zoon en ik een paar uurtjes naar Amsterdam, ff shoppen. Dan terug naar Leiden voor de uitreiking van de prop. En dan vanavond weer naar turkse les. Hoe komt het toch dat mensen zich weleens vervelen? Heb ik nou nooit last van haha.
Nou, iedereen een fijne dag toegewenst en excuses voor het éénzijdige bericht, maar moet toch ook kunnen?!

Liefs, Marjan

Marjan, gefeliciteerd met je man en natuurlijk met je zoon, wat zal jij een trotse moeder zijn. Veel plezier met alle feestjes!

@Marjogege: gefeliciteerd met de verjaardagen ! En ja, die van oktober zijn de beste :wink: hihihihihihi :dope:

@sev
Ben jij soms ook in oktober jarig :smiley:
Veel plezier in het zwembad, niet te lang hè want dan krijg je van die rimpelige vingers. :slight_smile: