Turkisch Teatime deel 10!!!!

@Sev: Laf joe too!!!

@Marjan: Gefeliciteerd met je mannen!!! Geniet van de drukte je mannen en het shoppen(GEEN SCHOENEN VOOR JOU!!!)

Goodmorning!!!

Ben blij dat ik weer op mijn werk, want wat mis ik mijn internet!! Gisteren telefoon gehad, dat het nog wel even kan duren, omdat mijn hele pc geinfecteerd is met virussen en wormen… Erg vreemd, het schijnt te komen door het downloaden van Turkse liedjes… Tenminste dat werd mij gezegd, want daar zaten de meeste virussen in… Afwachten dus wanneer ik hem weer krijg! Wordt misschien zelfs hele nieuwe Windows Installatie!!

@Marjan, GEFELICITEERD met alles!

@Bloem, haha zo kijk ik ook altijd in Gümbet :wub:

@Beps, lekker he dat slapen!!

@Sev, super dat je je askim toch even gezien hebt!!!

Nou meiden dat was hem weer ff…

Oh ja, Twinkle, WELKOM!

x

GOEDEMORGEN IEDEREEN!

@Cyn jeetje wat vervelend,hopelijk is het snel opgelost.

@Marjogge gefeliciteerd met je mannen!!!

iedereen een fijne dag,ik ga zo even naar de markt

Tot:delete: straks!

Ja echt zwaar ***!

Veel plezier op de markt!!

Heb een aanbieding voor mijn neus liggen… 5 dagen Tenerife mega luxe hotel €149.- p.p.!!! Lijkt me echt super!!! Het is alleen geldig voor reisagenten! Dus jullie mogen lekker niet :unibrow:

x

@Cyn: Mag je niet meer op MSN soms op het werk?? Mis je al een paar dagen dus!! Wat een toestand met je compie! En wat Tenerife betreft…ga je maar lekker alleen!!! HAHAHAHAHAAAAA

@Jill: Lekker de markt, of gewoon shoppen voor het huishouden??

Nou ff ATWT afkijken en dan weg naar mn vriendin. Zij heeft gisteravond een knalfeest van haar werk gehad, zou Fransje Bauer komen, maar die was ziek, dus nu werd het Gordy!!

Later maar weer dan allemaal

@Roanna: leuke foto! Leuk om nu ook te weten hoe jij eruit ziet!

@Sev: super dat je askim weer even hebt gezien op de cam en dat hij er zo goed uit zag :wub:

@Jill: stuur maar ff een pb ja! Ik ken La Luna namelijk helemaal niet haha. Maar altijd leuk om weer wat nieuws te leren kennen!

@Toos: geniet maar lekker in AD! Hopenlijk wordt het weer gauw beter!

@Marjan: een fijne dag vandaag voor jullie!

Vandaag al vroeg opgestaan en de stad ingeweest voor een kadootje voor m’n vriend. Hij is zondag jarig en wist niks dus was nog best moeilijk :so:
Rest van de dag lekker vrij. Zometeen maar 's beginnen met koffie en dan lekker weer een stuk verderlezen in m’n boek.

XX

@MK: goed geraden ! hihihihi volgende week deze tijd is het zover ! Sev krijgt een nieuwe voordeur !
Zwemmen doe ik gewoonlijk maar een uurtje in het begin… Anders mag je me ergens op de bodem opvissen vrees ik :stuck_out_tongue: heb echt 0 conditie meer ! En die rimpels ? Sinds ik schoonheidsverzorging doe, hebben we voor alles wel ergens een goed middeltje voor, dus daar zit ik ook niet meer mee in :wink:

@Beps: jaja, de liefde is sterk genoeg hé tussen ons ? :evil:

@Cyn: jéééééj heb je geen Norton anti-virus of zo ? Ik probeerde in het weekend ook liedjes te downloaden en die gaf me direct een virus melding. Wel zwaar *** voor je !

@Jill: véél plezier op de markt

Nou, het is al de derde dag dat er franse vatsige lui hier in onze tuin moeten omdat er een elektriciteitspaal helemaal vanachter staat… Niet leuk, maar kom, we hebben er een grote boom voorgeplaatst en die paal zie je niet meer. Alleen komen er zo jaarlijks enkele mannen (franstalige) die paal controleren, moeten ze erin klimmen en als ik dan héél vriendelijk vraag op het poortje terug DICHT te doen voor de hond, bekijken ze me alsof ik de grootste snotneus ben die voor hun staat ! En jaaaa moeite doen om Nederlands te spreken ? No way !

@Beps, ja mag wel, maar heb er niet echt veel tijd voor!!! Maar meestal ben ik er s’middags…

@Sev, Jaaa heb wel Norton… Heb ik €85.- voor moeten dokken, echt stom dat het dan niet werkt!!! Maar goed, dan maar geen mp3tjes meer downloaden!!! Kan ik mijn mp3 ook wel wegflikkeren!!

x

@Cyn: jaaa idd stom ! Stond hij dan uit of zo ?

ik kom GEK !!! Die Franse zijn hier nu weeeeeeeeeer !!!

Nee Norton staat automatisch bij mij altijd aan!! Maar van die winkel zeggen ze dus dat Norton niet alles tegenhoudt ofzo… Vaag!!

x

nja cyn, sorry dat ik het moet zeggen maar idd, als er een nieuw virus is die norton niet herkent, kan je idd nog virussen hebben.
Sinds ik er ook eens een hele reeks heb gehad (op mn pa zijn computer, mijn schuld wel) ben ik voorzichtig op welke sites ik nog ga… Ik kom alleen maar hier nog, en op sites die ik weet die officieel zijn en geen virussen kunnen/mogen bevatten. Nu ja…

En ja hoor, ze hebben weeral maar eens niet gebeld om te vragen of ze in de tuin mogen, poortje open, en als ze in die paal hangen, dat ik niet altijd kan weten … laat ik mn hond uit en kan hij ontsnappen. ZO krijgt een mens mij onnozel hé !

Probeer er niet op te letten, je hebt alleen jezelf ermee.

Je computer was dus niet turkproof!

hallo lieve askims van me

nou…het genieten is over…ik voel me zooooooo ellendig.
gisteren begon met een dagje kos, erg leuk en zo zalig stil, geen gezeik, geen ge-´hassel´ en gewoon rustig. was alleen zo moe van het vroege opstaan.
anyway
´s avonds alcohol en ik had een fles Jack D. meegebracht uit Kos voor mijn ex-collega van hier. die was heel snel redelijk leeg en we hadden echt de grootste lol, maar zelf hij vroeg of ik meeging naar zijn huis!!! ik zeg altijd dat ik geen enkele turk vertrouw behalve hem en nu flikt ie me dit toch. ben echt hevig teleurgesteld in hem, maar ja, als dat het allererste was…
ging vervolgens in een andere bar ff plassen en daar werd ik ook nog eens lastig gevallen door een andere ´vriend´ van me (not!!) nou goed, uiteindelijk lang verhaal kort maken, ik was met iemand anders, we kregen ruzie, ik noemde hem een schoft en sloeg hem, hij sloeg mij, ik viel tegen de muur (hersenschudding) ben weggerend en daarbij gevallen. ik zit helemaal onder de krassen, schrammen, blauwe plekken en beulen en heb geen grote teennagel meer. ik liep verder en toen zag ik ineens dat mn teennagel verschrikkelijk bloedde…wonder boven wonder stopte er net een taxi voor mn neus en ben naar het ziekenhuis gegaan. gelukkig was mn teen niet gebroken, maar die nagel moest er wel verder af. 3 vreselijk vervelende spuiten later voelde ik gelukkig niks meer.
maar goed. ık strompel nu dus een eındje vooruit.
heb echt het gevoel alsof er een truck over me heen is gereden. en daarbij wordt mijn gezicht blauwer en blauwer…heb ik dat

dus…kan nu niet zwemmen of normaal douchen, moet nog 2 keer terug naar het ziekenhuis. durf mn hoofd amper te laten zien en kan nergens meer heen a. omdat ik amper kan lopen en b. omdat ik me zo schaam tegenover al die zogenaamde vrienden van hier, dat ik geen eens zin heb.

jullie snappen het wel, moet mn verhaal weer eens kwijt. ik ben hier nog 5 dagen en denk dat ik dan een heel tijdje niet meer naar turkije ga. heb het echt eventjes weer helemaal gehad met alles en iedereen hier.
sorry voor dit vervelende verhaal
ik zie nog wel de charme van dit mooie land, maar de inwoners worden me eventjes iets te veel…

@Bloemmie: jammer dat dit moest gebeuren, mss mag je je niet zoveel aantrekken van al die Turken. Als ik er ben, heb ik er ook enorm last van, en vind ik het ook niet altijd even leuk meer, en het maakt me enorm moe, mss gewoon doorlopen ?

Wat een verhaal @bloem, heb jij weer!!!
Ik hoop dat je snel weer een beetje opknapt en je blauwe plekken weer wegtrekken.
Houd je maar een beetje rustig.

Bloem, lieverd… Wat vreselijk!! Jeetje meis wat een enorme teleurstelling in je vakantie zeg!!! Pff dat dat nou juist jou weer moet overkomen!! Vind het echt lullig voor je meis!!

Ik zou zeggen doe de laatse 5 dagen nog even rustig aan wijffie!!

@Mk, nee inderdaad :wink:

Net een telefoontje gehad; Laptop is gemaakt!!! Kosten: €25.- Valt me echt mee!! Dus kan hem morgenavond weer halen!!!

x

wow Cyn ! Daar heb je echt wel geluk mee nu ! En nu op naar je askim !