Turkisch Teatime deel 10!!!!

@marjogege: doe Ahu de groetjes :wink:

Zo, ik ga zwemmen, lekker sportief wezen ! Tot straks X

@Bloemmie!!! Jij weer, ik heb het persoonlijk niet zo op Americanen, en Jack al helemaal niet!! Die turken zijn een stukje minder krachtig zeg maar, en ook minder snel hoef je niet zohard weg te hollen!!
Rustig aan meis, we spreken elkaar vast volgende week nog wel in de avonden!!!

@Cyn: Dat valt alweer mee dan, met je compietje!! Suc6

Ik krijg zo de visite, ben er helemaal klaar voor. Dussss
Tot vanavond laat of morgen!

Hebben de afgelopen 2 dagen mega veel problemen gehad met een touroperator over een boeking naar Turkije. Die mensen zouden zaterdag naar Kemer gaan, maar de vluchten werden omgegooid, ze zouden morgenavond opeens gaan, en de terugvlucht was niet bekend. Wij hebben deze mensen nu zover gekregen om deze reis kostenloos te annuleren… omdat wij bang waren dat het helemaal fout zou gaan.

Ze hebben het net (10 minuten geleden) geannuleerd, en omgeboekt naar Aegean Dream… Ben echt blij dat we ze toch nog wegkrijgen… Omdat het zaterdag al vertrek is, en dit ook al herfstvakantie is… Had het echt sneu voor deze mensen gevonden als ze niet meer heen hadden gekund!

Dus ben weer blij!!

x

Wat een gedoe dan he Cynthia? Daar was je dan mooi druk meegeweest! Maarja, ze hebben nu wel een heel goed alternatief gekregen, zo te zien.

Beppie, ben toch weer op schoenen jacht geweest, maar helaas pindakaas, nog niks passends kunnen vinden! De ene te hoog, de andere niet de goeie kleur, de volgende te lomp, die daarna te puntig en ga zo nog maar ff door. Maar ik vindt ze wel hoor, geef t niet op.

Bloem, jeetje meid, gaat weer echt lekker hé! Kijk je wel uit daar? Probeer de laatste dagen nog ff lekker te relaxen, je kan waarschijnlijk ook niet veel nu, maar probeer een beetje rust te vinden voor jezelf!

Nur, ik zal de groeten doen aan Ahu vanavond, maar weet ze dan wel wie ik bedoel als ik Nur zeg? En wanneer was jij daar voor de cursus?

Fijne avond allemaal

ik ben terug ! En voel me goed, sportief en gezond ! hihihihihi :wink:
Beps, moet je ook eens doen :stuck_out_tongue:

o ja, half uur gezwommen, 15 minuten jacuzzi :wink:

Haaaaaaahahahaha, maak dat nou mee !

Ik had eerder deze avond al een sms verstuurd naar askim. Nu liet hij paar keer op mn gsm bellen, heb ik hem terug gebeld daarop.
Het klonk zooooo lawaaierig toen hij opnam, en ineens stopte het. Hij is zoooo druk aan het werk, dat hij geen tijd had om te smssen, daarom dat hij vlug wou bellen. Zegt hij: iedereen is nu gestopt ff met werken omdat ik met je zou kunnen bellen, don’t u hear askim ? So quiet ! moehahahahahaha moest ik daar gestaan hebben kwam ik bloedrood ! :smiley:

Sev, jouw dag is weer helemaal goed!!!
De vervelende franse ventjes weer helemaal vergeten :slight_smile:

@MK: o jaaa helemaal, en die franse ? pfff morgen ben ik toch naar school…

Daar ben ik ff weer vanuit AD. Alles loopt hier prima. Morgen ga ik naar Bodrum en misschien nog naar Gumbet toe. Nog 2/5 daagies te gaan en dan weer naar huis.:frown:

@besmile: geniet er nog van de laatste paar dagen in AD!

@daimond: en ben je geslaagd met het cadeau?

@marjan: gefeliciteerd met je man en zoon

@cynthia: fijn dat je laptop weer gemaakt

@bloem: sterkte. Naar verhaal zeg.

We hebben een bericht gehad van mn oma die nu in Kusadasi zit. Het weer is niet zo goed en de boottocht vandaag is slecht afgelopen, er was een drenkeling… In het weekend belt ze ons op, kunnen we haar vragen hoe dat is kunnen gebeuren… Lijkt me best akelig hoor !

@sev: wat akelig zeg! wij hebben onlangs ook een boottocht gedaan, gelukkig met goede afloop

Ik ga slapen spreek jullie morgen weer.

@Linda: ja idd akelig ! Ben benieuwd naar het verhaal, laat het jullie dan wel weten ! Slaapz8 !

Nog slecht nieuws: een ‘ex’ van me, nou ja ex, nooit echt iets mee gehad, gewoon gekust, that’s all, sinds hij het weet dat ik samen ben met mn askim, slaat hij echt wartaal uit ! Net alsof je tegen een gedrogeerde bezig bent of zo en probeert je schuldgevoel te geven door zogezegd te zeggen dat hij liever dood is of zo. Nou ja, ik vind dat hij zich erg aanstelt…
MAAR: hij heeft sinds gisteren een visum kunnen bekomen om naar Engeland te gaan, en van daaruit zou hij me willen komen bezoeken hier in België ! en o jééééééé hij komt volgende maand, en echt, ik ben doodsbang van hem ! Hoe meer hij tegen me praat, hoe banger ik van hem word, zo scary ! En ja, volgens mij zal hij wel nog mijn adres hebben zeker ? Hij heeft nog eens foto’s opgestuurd. Ben zooooo bang !

@Sev: Wacht maar rustig af. Eerst zien dan geloven. Een visum is nu eenmaal zoooo slecht te krijgen, dus ik zou me nog even kalm houden!
Wat een toestand met je oma! Ik hoor het graag, maar vooral dat er met haar niets mis is dus!!

Ik ga ook naar bed. Wat een dag…morgen nog erger dus. Moet zoooo veel gebeuren dan, dat ik bijna voor zeker niet voorbij kom!!

Tot gauw!!!

@beps: slaapz8 lieverd :wink: !

Ik ga ook maar eens mn bedje in, morgen mag ik nagels knippen dus moet fit zijn als ik er geen teen af wil van mn collega :wink:

@Bloem meid toch jij maakt ook weer wat mee,probeer toch die laatste dagen er het beste van te maken.
Hopelijk heb je niet teveel pijn meer.Kop op meid!!

@Sev,succes met de nagels,ik ben toch wel blij dat ik niet je eerst proefpersoon ben.HAHA

@Beppie ik ben benieuwd of je kan wegblijven.