Turkisch Teatime deel 10!!!!

@Jill: Niet gelukt haha!! Ik ben weer te vroeg wakker en dan kom ik toch nog even langs!

Om 10 uur mn laatste uitslagen halen bij de arts, maar weet al dat het goed is. Dan met mn vriendin bijkletsen, en door met de puber naar zn MRI-scan.
Zn vriendinnetje ophalen en hierheen om te eten!

Dus ik denk dat we elkaar verder niet spreken(of nog voor 9.30!)
Kusssss

Goedemorgen!!!
@Beppie is weer druk druk druk!!!
Gelukkig weet je de uitslag al,dan ga je toch even anders naar die dokter.

@Besmile geniet nog maar die laatste dagen!!

Trouwens Bep,ik wist het he!!!:stuck_out_tongue:

@Jill
Hoe gaat het, ben je alweer een beetje gewend aan het belgische klimaat?
Wanneer staat jullie volgende reisje Alanya gepland, jullie gaan toch meerdere keren per jaar?

@Bep
Ik hoop dat de arts dezelfde uitslagen heeft als jij :slight_smile:
Gaat het niet goed met de puber dat hij voor een MRI moet?

@cyn
Lekker joh dat je computer weer voor een prikkie gemaakt kan worden.

@sev
Wat een verhaal van je oma, we horen het vervolg nog wel.

Diamond…18 oktober…Alanya
**
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
**
Fransijn…21 oktober…Side
Linda 1980…30 oktober…Center Parcs
Turkije-fan… 1 december omgeving Antalya
Turkije-fan… eind december bij vriends zus

Was ff zoeken maar ik hem 'm! Hihi vindt 'm zo leuk :stuck_out_tongue:

Goedemorgen dames.

Ik wou eigenlijk alleen maar even vermelden, dat ik zojuist de nieuwste Turkijegids van 2007 (firstminute) binnen heb gekregen. Alles met de nu all-inn prijzen. Dus inclusief luchthavenbelasting enzo. De prijzen vond ik best meevallen eigenlijk.

En d’r staan me toch mooie dingen in! :thumbsup: :nod: Maar niet, waar ik naar toe zou willen (ADR), helaas! Maar toch leuk om even door te bladeren.

***@ Diamond: Ja, leuk he om ff het lijstje weer naar boven te halen! :tongue: ***

Fijne dag verder dames. Ik ga nog ff genieten van mijn laatste vakantiedag hier bij huis. :wink: Vanmiddag nog ff lekker de stad in.

@Dia, wat heerlijk zeg meis!!! Woensdag gewoon alweer!!

Goeiemorgen trouwens!!!
Vanavond ga ik mijn bijna grootste liefde weer in mijn armen sluiten>> Mijn laptop!!! :dope:

Weer aan het werk, maar heb er vandaag echt geen zin in / kracht voor haha… Het lijkt wel alsof er alleen maar rotdingen gebeuren… tickets niet op tijd binnen, gekloot enzo…

X

Jeetje begint dat nu alweer??? Pff, wij hebben net bijna alle wintergidsen opgeruimd… Nou ja bij ons komen de gidsen toch pas in december:unibrow:

x

Zo terug van de dokter, ff tijd, en ja dan kom ik ff bij jullie langs :hihi:
Uitslagen zoals verwacht goed, dus daar ben ik zover nu klaar

@Roanna: Waar kan je die bestellen dan?? Hebben ze ook een website?

@MK: Puber heeft iets aan zn knie, ze weten niet goed wat. MRI is makkelijker dan kijkoperatie dus dat eerst. Komt daar niets uit gaat hij voor een Second Opinion naar het AMC! Hij is het spuugzat, dit duurt al meer dan 6 maanden en niets helpt. Niet teveel bewegen oke, maar zodra hij veel loopt/slentert, buigt ed, dan is het mis. We zullen zien!

Nou wachten tot mn vriendin komt, lekker bijkletsen tot…we klaar zijn, of dat ik de puber op moet halen!
Tot later/morgen :lol:

Hallo Bep en Cynthia.

Ja Cynthia, ik wist ook niet wat ik zag. Nu al een gids. Maar het is echt zo! Heb er ook niet eens om gevraagd, maar wij zijn vorig jaar met hun op vakantie geweest. Dus misschien daarom.

En Bep, je kunt die gids denk ik wel aanvragen. Een website hebben ze ook, want daar heb ik toen van geboekt.

Ik mag hier geen reklame maken, maar het gaat om GoM****. Anders wil ik diegenen die er belangstelling voor hebben, wel even een PB sturen. Dan lees ik het hier wel. Staan trouwens ook mooie accomodatie’s voor Griekenland, Marokko, Egypte, Tunesie en Bulgarije in.

@bep
Dat is vervelend als ze het niet kunnen vinden, hoop dan maar dat hier iets uitkomt. Veel plezier vandaag met je vriendin, puber en vriendin.

@roanna
Jij kan toch ook nog in het lijstje???

@cyn
Hoop voor je dat er veel blije mensen komen vandaag :smiley:

Ja dat hoop ik ook!!!

@Roanna, wil je mij zo’n PB sturen?? Thanks :smiley:

@MK116: Ja, eigenlijk wel, maar ik vind het toch wel leuker staan als er Turkije zou staan. En dat is mijn geval dus niet. :o

@ Cyn: Fijn dat je vanavond, je 1 na grootste liefde weer in je handen kunt houden. :wub: Dat wordt weer genieten.:wink:

@Cyn: Ik heb je een PB gestuurd.

Ik zie het, je krijgt weer een mailtje terug!!!

x

Ik las net op een ander forum, dat het nu definitief is. HTC-reizen is failliet. Staat ook al aangegeven op de site van SGR.

Zonde weer van zo’n mooi bedrijf.

Zo, nu ga ik echt ff naar de stad. :smiley:

Goeiemiddag allemaal !

Ik kom ff gedag zeggen want wss zal ik de rest van de dag in mn bedje liggen. Ben vanmorgen opgestaan met hevige buikpijn en zo (meerdere details bespaar ik jullie), kon niet meer recht zitten of staan. Dan maar naar de dokter geweest, heb ik een goeie pijnstillende pikuur gekregen om de dag door te komen, dan maar vlug naar school geweest omdat het onze enige echt praktijkles is voor onze stage… Anders zou ik niet mee zijn…

Ik ga nu in mn bed kruipen en kom wel wat later op de dag bij jullie terug…

@ Sev: BETERSCHAP!!!

@ Roanna: wil je mij ook eventjes een PB sturen met dat GO****

Groetjes jac

@Jac: dank je, ben nu echt wel weg ! Hoezo verslavend ? Zelfs als je dubbel ligt van de pijn, kan ik hier niet wegblijven :stuck_out_tongue:

@Lieve Sev,heel vel beterschap misschien een warme kruik of kersenpitjes proberen?