Turkisch Teatime deel 10!!!!

@sev
Beterschap!!!

@Sev, heel veel sterkte meisje!!! Snel beter worden he!!

Mensen wat is de wereld toch klein!!! Heb gewoon al een paar keer met de zoon van Roanna gebeld, die bij een touroperator werkt… Kun je nagaan… haha vind ik echt leuk!!!

x

doorntjes
ik volg al een hele tijd jou berichtjes en heb mij speciaal voor jou geregistreerd mijn nichtje heeft ook zoiets meegemaakt maar jammer genoeg was zij verblind van verliefdheid, wat man thuis ook probeerde om haar op andere gedachte te brengen niets hielp.zij bleef haar vriend geld geven(turkse jongen) ma een anderhalf jaar zijn ze dan toch gehuwd en is hij naar belgie gekomen en toen begon de miserie!!!ma ""n jaar huwelijk waren al haar spaarcentjes op werken wilde hij niet zelfs niet nadat haar moeder een job gevonden had voor hem, nee wat hij wel deed was tv kijken en comanderen wat zij moest doen en als zij niet luisterde kregen ze ruzie jammer genoeg hingen na een tijd zijn handen ook los en begon hij haar te slaan.toen hij haar een keer het ziekenhuis insloeg was voor haar de maat vol en ging ze weg.denk maar niet zo dat was dat ,nee voor turkse,tunesiers en egyptenaren ben je als gehuwde vrouw hun bezit en bezit laat je zomaar niet gaan.telkens opnieuw stond hij voor haar deur te smeken en toen hij merkte dat dat niet hielp begonnen de bedreigingen doodsbang was zij,ondertussen zijn wij een paar jaar verder en is zij nog niet van hem verlost zij en haar lieve vlaamse vriend worden nog regelmatig bedreigd en gestalkt de politie kan hen niet helpen of wil niet helpen want ondertussen is hij vriend aan huis bij de politiecomisaris zo slim en leep speelt hij het echt een miserie.hiermee wil ik jou doorntjes en al de andere vragen opteletten want ook haar vriend was heel lief en knap maar dat was een masker.iedereen kijk goed uit want mijn nichtje is echt niet de enige die ik ken met problemen met jongens uit die landen.voor hen geld dat je hun bezit bent eens gehuwd zelfs jongens die in belgie geboren zijn denken zo.gelukkig kan het ook anders maar zo ken ik maar 1 paar.kijk en vraag goed rond. laat je aub niet gebruiken om belgie of nederland in te geraken.iedereen wees voorzichtig AUB:finger:

http://www.wereldwijzer.nl/images/statusicon/user_online.gif

http://www.wereldwijzer.nl/images/buttons/reputation.gif vbrep_register(“119332”) http://www.wereldwijzer.nl/images/buttons/report.gif

http://www.wereldwijzer.nl/images/misc/progress.gif

ZO ik ben net terug uit Gumbet en Bodrum en het was toppie. Morgen al de een na laatste dag. Ik vind dat niet leuk.,

Alhoewel het beter past bij ‘Wie kent Kader’ wil ik toch even hier reageren:

Volgens mij Sprookje, mag je niet veralgemenen ! Ik ken koppels die getrouwd zijn met Turken, Marokkanen,… waarbij het wél goed gaat ! Het kan dus ook ! Verder wil ik hier niet meer op uitwijden, alles is volgens mij gezegd…

Bedankt allemaal ! Ben juist ff wakker en kom ff hier kijken op het forum ! Het gaat al wat beter bij vanmorgen, en alles wat beter gaat, is goed !

Dat is fijn dat het alweer ietjes beter gaat!!!

Groet

Goedenmiddag dames.

Zo, ben terug van de stad.

Ja Cynthia, dat is wel toevallig he, dat we daar nu pas achterkomen. Ik heb hem vanmiddag nog even een mailtje gestuurd op zijn werk, met de vraag of hij zich jou ook kan herinneren. Je weet het maar nooit! Ik heb daar nog niks op terug gehoord, maar dan laat ik je dat wel even weten. Wel geinig hoor!

Ik zal zo ook nog even die anderen die mij wat gestuurd hebben, een PB sturen. Ik ga eerst even eten.

Jullie ook eet smakelijk zo. :nod:

Heej Roanna heb je nog wat leuks gekocht???

@Roanna, als ik Q weer een keer moet bellen en ik krijg je zoon aan de lijn, dan zal ik het wel is ff zeggen!!! Volgens mij is hij 1 van de weinige mannen bij Q… Krijg verder alleen maar meiden!

x

Dat klopt Cynthia. Hij zit daar bijna alleen tussen de meiden. Ze hebben nog wel een klussenman en de baas zelf als man, maar voor de rest zijn het bijna allemaal meiden. :stuck_out_tongue: Maar het is een hecht team daar. Velen zitten daar al jaren. Mijn zoon had er ook al eerder gewerkt, voordat hij met, toen zijn vriendin, in Disneyland had gewerkt. Toen hij weer hier kwam wonen, kon hij gelijk weer bij Q beginnen.

Soms hebben ze nog weleens mannelijk stagieres, maar niet zo vaak.

@ Jac: Ja, ik heb nog een leuk afgeprijst bloesje kunnen scoren bij H en*. :thumbsup:

Ik zal je zo ff dat PB sturen over die gids.

@MK ,ik weet nog niet wanneer we weer naar Alanya gaan,normaal gezien begin november maar het ligt allemaal nog niet vast.

Pffffffff ikzit met de zenuwen,morgen gaan mijn boventanden eruit ik ben zo bang dat wil je niet weten.
Ik moet nuchter blijven dus zalmijn koffie morgenvroeg wel missen.

@Roanna heb jij nog even geluk,ik was ook even de stad in geweest maar heb alleen een driekwart zwarte jeans gevonden.

Zo’n broek had ik voor de vakantie nog kunnen kopen bij een turk hier op de markt en nu heb ik er weer een leuk bloesje bij dus.:biggrin:

En Jill, ik wens je natuurlijk alle moed en sterkte toe met je tanden trekken morgen. Lijkt me inderdaad ook niet fijn, maarja wat moet, dat moet. Maar je wordt er na die tijd wel mooier van. :smiley:

Hij doet het weer!!! Zit weer heerlijk aan tafel en ik hoop dat mijn askim nog online komt vandaag!! Dan is mijn vrijdag de 13e weer goed!!!

X

@Cyn: hoop voor jou dat je askim komt, ik duim alvast ! Mn askim zit er nu op, maar is weer ff offline gevallen, gebeurd wel zo een duizend keer op een avond hoor :wink: leve de turkse verbinding ! Alhoewel, moet niet veel praten, heb er ook dagen meer last van dan anders :lol:

Mijn msn verbinding valt ook weg,… Maar nog geen askim te zien… Maar heb ook eigenlijk geen zin om heel lang te wachten!!!

x

@cynthia: Hoop voor je dat je askim nog online komt

ja ik hoop het ook, maar denk het niet eigenlijk!!! Weet niet waarom…

x