De mijne is weer gaan werken …Iedereen wil hun appartement af tegen de ramadan, en dat is al heel gauw … Daarom zo druk !
@sev: begint de ramadan later in turkije? Hier is ie paar weken geleden al begonnen.
Oeps, sorry ! Bedoelde eigenlijk tegen de Bayram, het drie dagen feest na de ramadan…
Ik ga meiden!! Ik heb askim een mail gestuurd, dus ik ga er weer vandoor!!!
Kus Cynniej!:dope:
@sev: geeft niet hoor wist niet of het overal op dezelfde tijd is vandaar ook mijn vraag
@bloem
Ik zie dat je online bent, hoe gaat het met je???
Wat is het hier rustig vanavond.
Iedereen weg?
Denk het wel roanna.
erg rustig he
Ja zeg dat wel. Ik ben daarnet maar eens even foto’s gaan kijken. Linda1980, wat een leuke foto’s zijn dat. Die zijn neem ik aan, in AD gemaakt? Leuk hoor!
@ MK116: Die van jou zijn ook leuk. Wat een schattig meiske heb je zeg!
Weltrusten dames. Slaap lekker en tot morgen. :redface: ![]()
Goeiemorgen Beps (en iedereen die dit binnenkort zal lezen)
Ik mag een uurtje later beginnen vandaag van mn baas omdat ik gisteren zo slecht was ! Scheelt wel, een uurtje langer slapen !
Ik ga zo gaan werken
tot deze middag
x
@Jill: Weet niet of je dit nog leest, STERKTE MEIS!!! Denk aan jou!! En bedenk wel, straks is alles weer helemaal nieuw en zijn de problemen over!!
@Sev: Al een btje opgeknapt?? Ziekies zijn is nog steeds niet leuk!!
Gister naar de artsen geweest, de puber en ik! Met mij dus alles goed, en hij moet de uitslag 26 okt halen.
Met zn 4en gegeten gezellig, en wat tv gespeeld, en geraced!
Straks ff naar beverwijk, hubbie wil voor een jas kijken, en hij is iets breder dan de gemiddelde mens, dus ook iets van shirts ofzo.
Gewoon nog ff samen een dagje doorbrengen voor ik me maandag weer in het werkende volk ga begeven :lol:
Nou meiden tot vanavond dan maar ofzo!
Werk ze Sev.
Gezellig weer, zaterdagmorgen en wij zijn er weer saampjes :hihi:
Liefde is …
Beps en Sev die op zaterdagmorgen op WW zitten :unibrow:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
:wub: :wub: Kusssssss:wub: :wub:
hier ben ik dan weer. Eindelijk heb ik mijn computer terug en kan ik ook weer mee tetteren:D. Gelukkig was er niet veel mis mee en alles staat hier terug op zijn plooi was ook eens nodig na een jaartje.
Maak er allen een prettige dag van en tot later eens
doei
Het begint nu wel een beetje te kriebelen hihi. Nog vier dagen!!! Weer ziet er alleen niet echt positief uit, afwachten dus maar…
Morgen verjaardag van m’n vriend en maandag en dinsdag nog werken en dan is het zover!!!
XX
@Dia tegen fe tijd da jij gaat is het weer weer goed!
Zo tanden zijn eruit ik heb nu een voorlopig kunstgebit en over een maand twee zetten ze de implantaten met een klikgebit.
Gelukkig is dit al achter de rug.
Ben er ook weer!!! Zojuist de stad in geweest… Heb 17 reisboeken gekocht, bij een winkel die eruit gaat… Verder een oogschaduw en meer niet :frown: Saai he!!! Heb met mijn moeder patat gehaald in de stad! LEKKER!!!
Allemaal fijn weekend!
x