Turkisch Teatime deel 10!!!!

@cYN, wat goed van die reisboeken die zijn normaal nogal prijzig dus heb je waarschijnlijk een koopje gehad.:stuck_out_tongue:

@Jill, ja goed he!! Was 50% korting op alle boeken… En de meeste boeken waren maar iets van 2.25 en toen dus nog maar 1.10… Natuurlijk ook een Turkije boek gekocht!!!

X

@Jill: Is het meegevallen?? Heb zoo aan je lopen denken deze dag. Over 2-3 maanden gaat het bij mn vader ook gebeuren dus. Nou sterkte meis de komende dagen!

@Cyn: klinkt goed! Lekker lezen over overal is zalig, je horizon verbreden dus. En je compie die het weer doet, jouw weekend kan niet meer stuk dus

Ik was in Beverwijk D* Zwe Mt dus Niet veel bijzonders gekocht, wat fruit, make-up en een leren jas voor hubbie. Kan Turkije niet meer tegen op hoor, mooie jas voor 100 euro(maatje tank!) Dus hij ook blij!

Zo lekker eten en Prison Break kijken!!

@Dia: Zo tof die serie!! Voor jou schiet het nu op, lekker hoor!!

Tot morgen ofzo

@JIll: Ik wens je het allerbeste met je tanden en hoop dat je niet te veel pijn zult hebben ! Beterschap meis!

@Beps: ben jaloers op je prison break serie ! Ik moet iedere zondag afwachten op een nieuwe serie en de oneindige reclames !

@Cyn: Tof van die boeken ! Ken je het boekenfestijn ? Zitten ook mooie boeken bij voor hƩƩl weinig geld !

Askim juist gebeld, hij mist me hƩƩl erg, nou ja, ik hem ook hoor ! Maar ja, zal wachten en wachten en wachten worden …:crybaby:

Ga nu lekker gezellig nog wat tv kijken :wink: Ben niets speciaals van plan, ben nog erg moe, slaapzacht allemaal !

:drugged: :puke:
heb weer heel de dag geslapen…en ff lekker naar de kapper geweest alleen door de buil op mn hoofd was het af en toe niet aangenaam. ik trek tegenwoordig maar mijn meest chagerijnige hoofd om alle nieuwsgierige turken op n afstand te houden, maar ook dat helpt niet…
askim…why u dont smile?
darlink…who died??
hunny…(gekke bek en raar hoofd trekkend)…yes now u smile…

anyway. nog een paar daagjes…en dan wordt het tijd om na 6,5 maand eens naar huis te gaan. zucht. :paranoid:

@Bloemmie: Ook een vreemd gevoel denk ik, Nederland…en nu??? Geniet toch nog maar ffies toch!?!

Oke, we hebben het beloofd, dus we stoppen, 2 afleveringen en niet meer per kijkdag…GRRRRRRRR domme belofte dus

Nu gaan we naar ā€œNiet Uit Het Raamā€ kijken. Vanmiddag een stukje van gehoord bij Kicken!!! LACHUUUU!!! Was wel behoorlijk van de schuine kant, maar HAHAHAHAHAHAHAH!!! Dus ik ga eens kijken en dan naar bedje

Tot morgen dames, geen tapijtjes vanavond en geen cocktails :lol:

Goedenavond dames.

Het was aardig rustig geweest hier vandaag. Ben net thuis van een (hele dag) verjaardag.

@ Dia: Jij ook een hele fijne dag morgen met de verjaardag van je vriend. Wordt het ook de hele dag visite die blijven eten, zoals bij de Indischen? In ieder geval een gezellige dag gewenst.:thumbsup:

@ Jill: Gelukkig heb je het ergste voor voorlopig gehad he? Heb je momenteel nog veel pijn ervan?

Alle anderen… ook nog een fijne avond gewenst. :wink:

@roana: bedankt voor het compliment over de foto’s.

Gelukkig is het me erg meegevallen,doorde narcose heb ik niets gemerkt en dat was maar goed ook want ze hebben ook een stukje kaak moeten wegnemen.
Ze hebben meteen een voorlopig gebit geplaatst maar wat ik raar vindt is dat ze niet eerst gehecht hebben.
Ik heb de rest van de dag veel geslapen.
IK moest wel lachen na de operatie kwam die dokter even op de kamer en die zei dat ze nog nooit zo een lollige patient hadden gehad tijdens mijn narcose moet ik nogal gelachen hebben en steeds hebben geroepen DRINK MAAR ALLEMAAL IETS VAN MIJ!!!
Ik weet niet hoe het morgen is maar tot nu toe is het me erg meegevallen al is eten nog moeilijk en houd ik het nog even op soep en fruitpapjes.

Goedenmorgen allen,

Laatste dagje voor mn nieuwe baan…ben er de hele nacht al mee bezig geweest :hihi:! Echt een beetje spannend dus.

@Jill: Hoop dat het vandaag nog steeds meevalt!!

@Dia: Gefeliciteerd met je vriendevriend!! Fijne dag, en blijf tellen!!!

Nou ik ga een bakkie zetten en ff spelletje doen voor hubbie zn koffie krijgt

@diamond: gefeliciteerd met de verjaardag van je vriend

@Dia: gefeliciteerd met je vriend zijn verjaardag ! Feesten maar !

@Beps: Spannnnnenddddddd meid !!! Denk aan mij en het komt wel goed hahahahahaaha :unibrow:

Diamond: Gefeliciteerd met de verjaardag van vriendje en een hele fijne dag vandaag.En natuurlijk nog veel voorpret voor je vakantie toegewenst, goeie reis alvast en ga weer flink genieten daar! Wij hebben gisterenavond de verjaardag van manlief en zoon gevierd, op een gegeven moment was de kamer gewoon vol, kon geen mens meer bij. Maar t was erg gezellig en dat is het belangrijkste! Ga zo maar eens de vloer doen en alle meubels terugzetten.

Beppie: heel veel succes morgen met je nieuwe baan. Spannend hoor! Maar jou kennende gaat het zeker helemaal lukken. Zet em op meis!!

Iedereen een fijne zondag toegewenst. En oh ja, als iemand nog tips heeft hoe ik aan betaalbare tickets kan komen voor Dalaman, zeg t me dan!!
Ben de hele week al het internet aan t afspeuren, maar de tickets die er zijn, zijn onbetaalbaar vanwege de herfstvakantie. Hoor t graag!

@Dia: Selamat met de verjaardag van je vriend vandaag en maak er een leuke dag van.

***Misschien komen we vanavond wel even met z’n allen op het tapijtje naar Twente, om die lekkere cocktail te drinken. :stuck_out_tongue: :nod: ***

@ Bep: Geniet ook nog ff van je nu nog VRIJE dag. :unibrow: Morgen is het weer menens. Ik wens je nogmaals veel geluk met je nieuwe baan.

Verder iedereen een hele goede morgen en een fijne dag gewenst. Gaat iemand nog leuke dingen doen vandaag?

Hoi Marjogege.

Ik had laatst ook al eens even voor je zitten kijken en kwam ook tot dezelfde conclusie. Had ik wat, kwam er weer die herfstvakantietoeslag bij en werd het alsnog een dure ticket.

Mocht ik toch nog wat vinden, zal ik het je zeker laten weten.

@Dia; gefeliciteerd met je vriendlief!!!

@Beps, beter zeg van die jas!!! Ik kom er niet zo vaak meer… kocht daar alleen maar Make-up maar nu staat er bij ons op de markt ook zo’n turk met goedkoop make-up enzo!!!

Ga er weer vandoor!!

Fijne zondag!

X Cyn

Goedemorgen iedereen!!!

@Beppie veel succes morgen met je eerste dag in je nieuwe job.

@Dia gegeliciteerd met de verjaardag van je vriend,maak er een toffe dag van.

Ik weet niet wanneer er bij jullie herfstvakantie is maar bij ons is dat pas rond 1 november dus zijn de tickets vanuit Belgie misschien goedkoper?

@jill: hier in twente is het herfsvakantie in de week van maandag de 23e

Bij ons (belgie) is het herfstvakantie vanaf 28 oktober…

Wie kanme vertellen wie vanavond in de finale van sterren op het ijs te zien is.
Ik ben gisteravond namelijk in slaap gevallen tijdens de uitzending,ik ben kwaad op mezelf.:evil: