Ik ben nieuw hier maar helemaal fan van Turkije.
Ik ben van 10-10-2006 terug van Turkie torba maar wil eigelijk al weer terug.
Ik heb daar namelijk vorig jaar een leuke jongen leren kennen Seyhmus hij was er nu weer. Ik had al voor mijn laatste vakantie met hem contact op msn maar nu heeft hij op mijn vakantie een nieuw msn adres gegeven maar ik krijg hem nu niet toegevoegt komt denk ik mischien door de andere leter typens.
Om 2.00 precies was het echt zover. De tijd dat we onze voeten weer op de Nederlandse bodem zetten. Ik was liever in Turkije gebleven. Voordat ik pas echt thuis was het 5.15. We moesten kei lang wachten op de koffers en ik was mijn paspoort ook nog even kwijt. Zo en wat gaan er weer veel mensen vandaag richting Turkije.
HA HA ,ja ik begin weer een beetje in form te komen,ik heb altijd een tijdje nodig als ik terug ben uit Turkije om weer aan te passen.
En nu speelt de narcose van gisteren nog een beetje op,ik ben nog erg moe maar ik zal mijn best doen.
Hey Jill, was ook maar een grapje hoor! Natuurlijk moet je eerst weer in vorm komen, na alles wat je weer hebt moeten doorstaan gister. Houd je maar een beetje kalm. Komt vanzelf wel weer toch? :nod:
@Besmile: dat van die fotos hierop zetten, staat in de uitleg op deze site.
Nou, ik ga er even van tussen, want mijn dochter komt zo op bezoek.
HA HA ,ja ik begin weer een beetje in form te komen,ik heb altijd een tijdje nodig als ik terug ben uit Turkije om weer aan te passen.
En nu speelt de narcose van gisteren nog een beetje op,ik ben nog erg moe maar ik zal mijn best doen.