MK Ja hoor valt wel mee hoor alleen vervelend gevoel een gebit in je mond .
Ik had alleen gedacht dat ze na het trekken zouden hechten en dan het gebit plaatsen maar dat is niet zo.
Ik kan natuurlijk nog niet alles eten.
Nu een maand of twee wachten en dan plaatsen ze die implantaten,na dat dat genezen is uiteindelijk mijn defenitief klikgebit.
O jaik durf nog niet buiten te komen mijn gezicht is nogal gezwollen,ik weet eigenlijk niet of dat normaal is.
@jill
Gelukkig maar dat de pijn meevalt, en zomaar een gebit in je mond zal idd wel wennen zijn. En dat je niet alles kunt eten heeft ook een voordeeltje… een heel klein beginnetje voor sb. ![]()
HAHA ,denk het niet ik eet fruitpap en rijstepap,mmmmmmmm nogal veel calorien vrees ik.
Volgens mij is dan normaal hoor, als je een verstandskies laat trekken heb je ook vaak een dikke wang.
Trouwens MK leuke foto`s en wat een schat van en dochter heb je!!!
Alle tanden en kiezen bovenin zijn er nu uit?
Wij zijn ook erg gek op haar hoor!
Sinds vorige week loopt ze, heb gisteren nieuwe kleren voor haar gekocht. Zo’n lief gezicht als ze rondwaggeld in haar nieuwe rokje met maillot.
@ mk116.na mijn menig hebben wij behoorlijk goed weer gehad. Alleen donderdag was een mindere dag. De rest van de 8 dagen alleen maar zon gezien. Er is één avond geweest dat het heeft geregend en flink geflits.
De laatste 2 avonden kwam er wel de frisse wind opzetten.
Ik mis de warmte wel.
@besmile
Heerlijk joh dat jullie lekker weer hebben gehad.
MK ja boven is alles eruit en onder een verstandskies en een gewone.
O wat leuk dat ze nu loopt alleen moet je ze nu nog meer in de gaten houden zeker?Meestal zijn die kleintjes dan zo snel als water.
@mk116: was het gezellig bij je zusje?
Ben even op school, samen met m’n dochter, om een en ander in orde te maken. Heb het verder keidruk. volgende week bijna iedere dag werken naast m’n gewone baan, omdat ik op vakantie ga, a.s. zaterdag. Hoop dat het met iedereen een beetje lekker gaat.
Lees af en toe bij,maar zelfs dat lukt me nauwelijks. Mijn excuses hiervoor. Denk wel aan jullie hoor.
Hoop dat iedereen een beetje bijkomt in het weekend.
Hoop jullie nog te spreken voor ik wegga.
Nog 6 dagen!!!
Hallo allemaal
@Angel: Welkom hier. Pas op het is(en blijft :hihi:) verslavend!!!:unibrow:
@Jill: Maak anders gebruik van de nawerkingen van de narcose, en ga slapen!! Nu kan je tenslotte!! Ik zou het wel weten dus!
@Besmile: Welkom thuis, al heb je daar geen behoefte aan denk ik zo!
Nou wij zijn ook weer thuis. Zijn ff naar Almere geweest, een deel heeft koopzondag. Hubbie wilde iets kijken, en ze hadden het niet, helaas voor hem. Fijn voor mij, want nu waren we lekker ff op de motor geweest. Lekker weertje hier dus genieten!
Nu zit mn haar in de verf, is hubbie een uurtje gaan liggen(verder kan ik het zelf mn haar haha) en ben ik me aan het voorbereiden op morgen…IK HEB ER ZIN IN!!!
Vanavond lekker zondags eten(kippetjes uit de grill met sla en patat!) en Prison Break erbij, GENIETEN!!!
Tot morgen ofoz!:beef:
@beppie: eet smakelijk alvast en veel plezier met Prison Break
@Beppie ik heb al heel veel geslapen maar het zijn steeds maar hazeslaapjes.
Dus jij bent er bijna helamaal klaar voor,morgen is het eindelijk zover ben je een beetje zenuwachtig?
:wub:@SEV!!! Ik vergeet jou nooit!!! Maar had niet echt iets wat ik met je wilde delen!! Maar, liefste der liefsten!!! Ik denk elke dag aan jou:wub:
@Jill: Ik ben er helemaal klaar voor. Mn haartjes zijn weer egaal. De was is ook echt WAS! En het huis is schoon. Boodschapjes in huis voor 3 dagen…KOM MAAR OP MET MORGEN!!! Ik heb er giga zin in!!!:nod:
@beppie: welk kleurtje heb je je haar gegeven?
@Linda: ik ben een btje een heksje, ik mix een aantal kleurtjes door elkaar. Ik heb nu Mahonie gemengd met een lichte bruin, en dat ligt behoorlijk dicht bij mn eigen kleur. Dan is mn ondeugend licht blond weer verstopt!!