Turkisch Teatime deel 10!!!!

Meiden thanx voor jullie felicitaties, heb ze zonet ook ff aan m’n vriend laten lezen. Hij was er ook erg blij mee!!

@Beps: ja Prison Break is echt super!! Veel kijkplezier!! En heeeeeeeeeel veel succes en vooral plezier morgen op je eerste werkdag!

@Jill: hoe voel je je nu? Haha nou ik drink er graag één van je hoor :slight_smile:

@Besmile: welkom weer terug meid! Ja dat niet weg willen…(ik ken het, en de rest waarschijnlijk ook)

@Angel: welkom op dit superleuke en verslavende forum! Eenmaal hier geweest en je komt nooit meer weg haha.

@Fransijn: wij denken ook aan jou hoor!!

Nou allemaal een dikke kus, we gaan weer verder feesten!

XX

@Dia: waar zitten jullie al ergens in Prison Break ? Staan jullie voor op ons of gaat het gelijk mee ?

Even een berichtje uit AD. Hebben het goed naar ons zin. Weer valt tot nu toe alles mee. 1 dag minder verder alleen maar zon, wel behoorlijk wat wind. Zijn gisteren naar Bodrum geweest, was weer even leuk om gezien te hebben. Verder kan ik alleen maar zeggen dat het een geweldig hotel is.

Groetjes uit Ad

@Beps: moehahahaaha, kon het niet wat groter ? ik keek er bijna naast :unibrow:

@Iedereen: Nou, ik had jullie beloofd van als ik iets meer wist over die drenkeling op de boottocht van mn oma, dat ik dit zou laten weten.
Het was een man van ongeveer 70 jaar die al problemen had eerder met epilepsie. Hij was dus gaan snorkelen, en bleef zo wat rond de boot ‘hangen’ en toen de boot moest vertrekken, lag hij nog in het water, hoofd naar beneden en snorkel op zn kop… Nou ja, tot iemand er achterna ging om te zeggen dat de boot zou vertrekken, was hij dus dood. De boot mocht niet meer vertrekken voor de politie aangekomen was (en ze waren nog maar aan de eerste stop). Dusja, de sfeer was ook wel eventjes wat anders.
Tot zover het nieuws… Zaterdag avond komt ze naar huis !

hebben jullie ook een enquete gehad over het forum?

over 47 dagen naar Turkije

@diamond: nog veel plezier vandaag! Krijgen jullie nog veel visite?

hey toos leuk dat je uit AD bericht. Nog heel veel plezier daar.

@toos: nog veel plezier in AD

@Toos: GENIET!!! En niet meer aan ons denken hoor!!!

We gaan nu lekker eten en…PRISON BREAK!!!(deel 6 nu, van het eerste seizoen dus he. We zitten hier in het tweede seizoen, deel 8-9 denk ik ongeveer)

Moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit naar Prison Break heb gekeken.

@ Toos: fijn dat je het fijn hebt daar, kan ook niet anders he.

@ Angel: WELKOM!!!

@Besmile: WELKOM TERUG!!!

@ angel welkom

Weet iemand misschien als je bij de geplaatsen foto’s ook nog de titel kunt veranderen??

**@ besmile: Wat een prachtige foto’s ook door jou gemaakt van AD. :thumbsup: **

Leuk om te zien hoe iedereen zo op zijn eigen manier leuke foto’s heeft gemaakt van AD

@Toos: leuk je ff te horen vanuit AD. Geniet er maar lekker van!

@Linda: bedankt voor je lieve sms, erg leuk!! Je bent een schat!

@Sev: waar zijn jullie dan met Prison Break?

XX

weet iemand de titel van de club dans van de animatie team van AD. Ik weet de tweede is met life is life. Maar de eerste niet echt. Ik weet wel dat africa jungle erin voorkomt.???

Kijk 's op de site van AD, volgens mij staat daar het nummer wat je bedoelt?

@diamond: graag gedaan!

@ diamond nee op de site is Aegean Dream song .Deze draaiden ze s’avonds voordat de show begon.Die ik bedoel deden ze vaak rond het zwembad.

@besmile: zou het echt niet weten