Even een berichtje uit AD. Hebben het goed naar ons zin. Weer valt tot nu toe alles mee. 1 dag minder verder alleen maar zon, wel behoorlijk wat wind. Zijn gisteren naar Bodrum geweest, was weer even leuk om gezien te hebben. Verder kan ik alleen maar zeggen dat het een geweldig hotel is.
@Beps: moehahahaaha, kon het niet wat groter ? ik keek er bijna naast :unibrow:
@Iedereen: Nou, ik had jullie beloofd van als ik iets meer wist over die drenkeling op de boottocht van mn oma, dat ik dit zou laten weten.
Het was een man van ongeveer 70 jaar die al problemen had eerder met epilepsie. Hij was dus gaan snorkelen, en bleef zo wat rond de boot ‘hangen’ en toen de boot moest vertrekken, lag hij nog in het water, hoofd naar beneden en snorkel op zn kop… Nou ja, tot iemand er achterna ging om te zeggen dat de boot zou vertrekken, was hij dus dood. De boot mocht niet meer vertrekken voor de politie aangekomen was (en ze waren nog maar aan de eerste stop). Dusja, de sfeer was ook wel eventjes wat anders.
Tot zover het nieuws… Zaterdag avond komt ze naar huis !
weet iemand de titel van de club dans van de animatie team van AD. Ik weet de tweede is met life is life. Maar de eerste niet echt. Ik weet wel dat africa jungle erin voorkomt.???