Turkisch Teatime deel 10!!!!

super marion!!

@ sevgilim, volgens mij moet je dan bij bel instellingen / melodie instellingen of gewoon bij geluidinstellingen. Zo staat het bij my samsung aangeven.

Ik duik het bed in meiden!! Moet morgen vroeg op, nog een halve dag naar kantoor en dan …VAKANTIE!!!
Voor straks allemaal welterusten en morgenvroeg gezond weer op :wink: !!

Marion weltrusten, sterkte de laatste uren voor je vakantie

Juppie mijn 600ste post

welterusten marion…

ik heb morgen lkkr vrij…ben dus nog wel ff op :wink:

Ik heb morgen ook lekker vrij

nou linda :wink: dan kunnen we elkaar nog wat bezig houden!!

Ja haha het is al wel heel rustig nu he, vond ik trouwens de hele avond al

das waar…
iedereen zal het wel druk hebben…of moet morgen weer vroeg op.

wat voor een werk die jij eigelijk,?

hmzz…ik ga toch ook maar naar bed.

slaap lkkr allemaal…xx

Ja ik ook ga ook naar bed toe weltrusten allemaal tot morgen

@filiz: ik werk als kas/baliemedewerker in een elcetronicaspeciaalzaak

:wub:
het is nu 2 uur geleden sinds ik in mijn hotel aankwam en ik kan nu al geen thee meer zien…
vertrouwd, ontroerend…
werd meteen overal naarbinnengesleurd en iedereen herkende me, kussen en lachen en nasılsınız enz…zucht…zelfs de vent van het internetcafeetje hiero…

merk wel dat ik iedereen die langsloopt scan…elke dolmus…helemaal op van de zenuwen, ga vroeg slapen als de mannen het toelaten…hihi…

anyway,
tot later
x

@Bloem,heerlijk he zo thuiskomen he!!!

@Sev,Mooie GSM,veel belplezier.

@Marion,helemaaltoppie hoor van jou 11 kg jeetje.
Mijn boek voor ik op vakantie ging besteld is nog altijd niet binnen.

@Beppie,inderdaad een beetje laat die bloemen maar beter laat dan nooit.

@Filiz,wat een gunstige vertrektijden,kan bijna niet beter.

SLAAP LEKKER IEDEREEN!!!

@Bloemmie! Idd lekker thuiskomen zo!! Geniet maar lekker door, en denk niet teveel aan ons hihi!

@Jillie Hoe ist nou bij jou?? Goed te zien dat je weer wat post. Ik mis je echt wel hoor!!

@Cyn: Druk is een but-excuus! Kom op af en toe ff meekletsen!! Hoest met die plek op je gezicht??

@Marion: Gaaf!!! 11 KILO!!! En dan ook nog bijna vakantie, bofbips!!

@Allemaal: Ben het alweer kwijt!

Gister helemaal verrot om 10 uur mn bedje ingedoken en meteen in coma gevallen…met als gevolg dat ik er vanmorgen dus al om 5 uur uitwas. Samen met hubbie een bakkie gedaan, jullie alles weer verteld, nu dus lekker gamen ofzo. Straks het laatste behang bij mn vriendin eraf halen en dan kom ik in de middag wel weer terug
Tot straks

Goeiemorgen !

Pfffff rothumeur ! Van 3u00 tot ik uiteindelijk opgestaan ben om 7u00 de hele tijd een MUG !!! Bzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzz aan mn oor, heeft ze me dan ook nog gebeten, aaaaaarrrghhhhhhhhh

Deze namiddag heb ik afgesproken met mn vriendin die ik al 2 jaar niet meer heb gezien ! Ze is ondertussen getrouwd en heeft vast werk… Ben benieuwd hoe het zal zijn !

x

@Sev: Leuk, gewoon heen gaan en je ziet het wel…raar idee he, zij is al zover en jij bent nog steeds opzoek naar je toekomst!!! Ja ik was ook zo’n snelle, en vriendinnen niet. Vonden het heeerlijk om bij ons te komen in het weekend en lekker te doen waar je zin in had!! Ben benieuwd hoe jij het gaat vinden??

Kom maar heel even nu.

Kreeg net telefoon van m’n dochter dat m’n ex en broer en zus vannacht zijn opgeroepen, omdat het slecht ging met hun moeder.
Voel me verdrietig.

@Beps: o jaaa, ik ben ook zo een late :wink: hihi, maar ja, zie de haast er niet van in ! Eerst mn studies, die wil ik echt nu snel rond hebben…

@Fransijn: sterkte ! Is nooit leuk zo een nieuws te moeten horen !